آموزش متحرک سازی یک قلاب گرپلینگ در مایا

Animating a Grappling Hook in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های مایا با تکنیک های متحرک سازی قلاب گراپلینگ در مایا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013. در این سری از آموزش های مایا، تکنیک های متحرک سازی یک قلاب گریپلینگ در مایا را خواهیم آموخت. هدف ما ایجاد یک دکل کارآمد با کنترل کافی است. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه این پایه و طناب آن را متحرک کنیم تا طبیعی رفتار کند. همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه با مجموعه ای از ابزارهای تقلب و انیمیشن در مایا کار کنیم که به ما کمک می کند نتیجه ای بسیار سرگرم کننده داشته باشیم. در پایان این آموزش، شما مهارت های لازم برای متحرک سازی قلاب قلاب خود را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

متحرک سازی یک قلاب گرپلینگ در مایا Animating a Grappling Hook in Maya

  • از کجا شروع کنیم؟ Where to Begin?

  • شروع در دکل طناب Starting on the Rope's Rig

  • ایجاد طناب Creating the Rope

  • اضافه کردن کنترل ها به طناب Adding Controls to the Rope

  • تمیز کردن دکل طناب و برنامه ریزی انیمیشن Cleaning up the Rope's Rig and Planning the Animation

  • انیمیشن طناب در حال رها شدن از تفنگ گراپلینگ Animating the Rope Being Released from the Grappling Gun

  • متحرک سازی نیروها در طناب Animating Forces in the Rope

  • تنظیم دقیق رفتار طناب Fine-tuning the Rope's Behavior

  • متحرک سازی قلاب گریپلینگ و تمیز کردن صحنه Animating the Grappling Hook and Cleaning up the Scene

نمایش نظرات

آموزش متحرک سازی یک قلاب گرپلینگ در مایا
جزییات دوره
1h 1m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.