آموزش راهنمای هنرمند برای XSI

Artist's Guide to XSI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ابزارها و راه حل های قدرتمند موجود در XSI برای ارائه تصاویر الهام بخش استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: XSI 7.0 و بالاتر. در این دوره آموزشی، نحوه استفاده از ابزارها و راه حل های قدرتمند موجود در XSI را برای ارائه تصاویر الهام بخش یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: XSI 7.0 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • ایجاد و مدیریت پروژه ها با استفاده از مدیر پروژه Creating and Managing Projects Using the Project Manager

راهنمای هنرمند برای XSI Artist's Guide to XSI

  • مروری بر مدل های تعامل در XSI Overview of Interaction Models in XSI

  • آشنایی با ابزارهای ناوبری Viewport Getting Acquainted with the Viewport Navigation Tools

  • دستکاری اشیا در فضای سه بعدی Manipulating Objects in 3D Space

  • آشنایی با اجزای هندسه مختلف XSI Understanding XSI's Various Geometry Components

  • تنظیم نقطه مرکزی هندسه شما در XSI Adjusting the Center Point of Your Geometry in XSI

  • دسترسی به اشیاء صحنه از اکسپلورر Accessing Scene Objects from the Explorer

  • کار با Operator Stack XSI Working with XSI's Operator Stack

  • ادامه روند کار مدلسازی چند ضلعی ما در XSI Continuing Our Polygon Modeling Workflows in XSI

  • گردش کار مدل سازی چند ضلعی در XSI Polygon Modeling Workflows in XSI

  • کاهش مش ها با کاهش چند ضلعی Reducing Meshes with Polygon Reduction

  • استخراج اطلاعات نرمال با Ultimapper Extract Normals Information with Ultimapper

  • ساختن یک شیدر بروز بلادرنگ Building a Real-time Incidence Shader

  • تغییر اطلاعات رنگ و بافت یک سایه زن بلادرنگ Altering the Color and Texture Information of a Real-time Shader

  • آشنایی با میکسر انیمیشن در XSI Understanding the Animation Mixer in XSI

  • ترکیب کلیپ های انیمیشن در XSI Blending Animation Clips in XSI

  • انتقال ویژگی ها بین مش ها با استفاده از Gator Transferring Attributes Between Meshes Using Gator

  • تخصیص و دستکاری UV ها در XSI Assigning and Manipulating UVs in XSI

  • شفا و زیر طرح UV ها در ویرایشگر بافت Healing and Sub-projecting UVs in the Texture Editor

  • ایجاد و تعیین موقعیت زنجیره های اسکلت در XSI Creating and Positioning Skeleton Chains in XSI

  • تغییر نام عناصر زنجیره ای و ساخت یک کنترل ثانویه پا Renaming Chain Elements and Building a Secondary Foot Control

  • ایجاد اشیاء و محدودیت های کنترلی Rigging Creating Rigging Control Objects and Constraints

  • آینه‌سازی زنجیره‌ها و دکل‌های اسکلت در XSI Mirroring Skeleton Chains and Rigs in XSI

  • شخصیت های پوشاننده در XSI Enveloping Characters in XSI

  • نقاشی وزن پاکت برای رفع تغییر شکل ها Painting Envelope Weights to Fix Deformations

  • صاف کردن و پالایش تغییر شکل های پاکت Smoothing and Refining Envelope Deformations

  • آینه‌سازی وزن‌های پاکت در XSI Mirroring Envelope Weights in XSI

  • تنظیم فریم های کلیدی در XSI Setting Keyframes in XSI

  • کلیدهای افست برای سیالیت و پیگیری Offsetting Keys for Fluidity and Follow-through

  • ایجاد یک الگوی برچسب برای موتور Creating a Tag Template for Motor

  • Retargeting Motion Capture در XSI Retargeting Motion Capture in XSI

  • استفاده از آفست برای افزایش نتیجه ضبط حرکت Using Offsets to Enhance Motion Capture Result

  • استفاده از لایه های انیمیشن در XSI برای بهبود آسان انیمیشن Using Animation Layers in XSI to Easily Enhance Animation

  • روش های مختلف افزودن مواد به اشیا در XSI Various Methods of Adding Materials to Objects in XSI

  • استفاده از درخت رندر برای افزودن بافت به مواد Using the Render Tree to Add Textures to Materials

  • موقعیت یابی و تنظیم چراغ ها در XSI Positioning and Adjusting Lights in XSI

  • استفاده از نورپردازی مبتنی بر تصویر برای دستیابی به رندرهای واقعی Using Image-based Lighting to Achieve Realistic Renders

  • مروری بر ارجاع دادن Overview of Referencing

  • تنظیم یک شبیه سازی ICE برای ارجاع Setting an ICE Simulation for Referencing

  • استفاده از دلتاها و مدل های مرجع Using Deltas and Reference Models

  • شروع کار با ICE Getting Started with ICE

  • دریافت اطلاعات شی در ICE Getting Object Information in ICE

  • ایجاد ترکیبات ICE Creating ICE Compounds

  • XSI Scripting: ساختن یک ویژگی سفارشی XSI Scripting: Building a Custom Property

  • XSI Scripting: Building Control Logic XSI Scripting: Building Control Logic

  • راه اندازی ذرات در XSI Setting up Particles in XSI

  • بهینه سازی ظاهر شبیه سازی ذرات Tweaking the Look of Particle Simulations

  • ایجاد متن سه بعدی برای استفاده در پخش Creating 3D Text for Broadcast Use

  • آماده سازی صحنه برای انیمیشن آسان تر Scene Preparations for Easier Animation

  • مسدود کردن مسیر دوربین عکاسی Blocking in the Shot Camera's Path

  • اصلاح انیمیشن دوربین در ویرایشگر انیمیشن Refining Camera Animation in the Animation Editor

  • پارامترهای شی فریم کلیدی از یک صفحه خصوصیت Keyframing Object Parameters from a Property Page

  • راه اندازی چند رندر پاس در XSI Setting up Multiple Render Passes in XSI

  • استفاده از Render Manager برای رندر کردن سکانس متحرک Using the Render Manager to Render Animated Sequence

  • مروری بر ابزارهای ترکیب درخت FX Overview of the FX Tree Compositing Tools

  • مونتاژ و رندر کامپوزیت ها از درخت FX Assembling and Rendering Composites from the FX Tree

نمایش نظرات

آموزش راهنمای هنرمند برای XSI
جزییات دوره
8h 4m
56
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.