آموزش انیمیشن شخصیت بازی در مایا و وحدت

Game Character Animation in Maya and Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، انیمیشن شخصیت شخصیت در مایا و یونیتی ، شما می توانید پایه های ایجاد انیمیشن بازی عالی در داخل مایا و یونیتی را بیاموزید. در این دوره ، انیمیشن شخصیت بازی در مایا و وحدت ، پایه های ایجاد انیمیشن بازی عالی را یاد خواهید گرفت داخل مایا اول ، شما اهمیت شکستن و درک یک دکل شخصیت را خواهید آموخت. پس از آن ، با ایجاد یک چرخه پیاده روی ، یک ماده اصلی مهم در تقریبا همه بازی ها ، به روند انیمیشن فرو خواهید رفت. از طریق فرآیند ایجاد و تعریف مهمترین موضوعات چرخه پیاده روی ، همان مهارت را برای ایجاد یک چرخه دویدن خواهید داشت. سرانجام ، شما می آموزید که چگونه یک بیکار را متحرک کنید ، با استفاده از رویکرد ساده تر یا لایه لایه. با تمام انیمیشن های ایجاد شده ، دوره خود را با صادرات و پیاده سازی انیمیشن ها به Unity به پایان می برید. با پایان این دوره ، مهارت و اعتماد به نفس لازم را برای ایجاد انیمیشن های بازی خود در Maya and Unity خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

شکستن دکل شخصیت Breaking down the Character Rig

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • مراجعه به دکل Referencing the Rig

  • شکستن دکل Breaking down the Rig

متحرک کردن چرخه راه رفتن Animating the Walk Cycle

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • تنظیم صحنه Setting up the Scene

  • ایجاد موقعیت مخاطب Creating the Contact Pose

  • ایجاد ژست پایین Creating the down Pose

  • ایجاد حالت عبور Creating the Passing Pose

  • ایجاد پوز آپ Creating the up Pose

  • ایجاد موقعیت مخاطب دوم Creating the Second Contact Pose

  • ایجاد موقعیت مخاطب دوم - قسمت 2 Creating the Second Contact Pose - Part 2

  • پیاده روی Tweaking the Walk

  • خلاصه ماژول Module Summary

متحرک کردن چرخه اجرا Animating the Run Cycle

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • شکستن ژست های اجرای Breaking down the Run Poses

  • ایجاد قسمت تماس 1 Creating the Contact Part 1

  • ایجاد قسمت تماس 2 Creating The Contact Part 2

  • ایجاد ژست پایین Creating the down Pose

  • ایجاد حالت عبور Creating the Passing Pose

  • ایجاد پوز آپ Creating the up Pose

  • شکستن چرخه اجرا Breaking down the Run Cycle

  • متحرک سازی ریش Animating the Beard

  • خلاصه ماژول Module Summary

متحرک کردن بیکار Animating the Idle

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • مبانی یک بیکار Basics of an Idle

  • ایجاد حالت بیکار Creating the Idle Pose

  • متحرک کردن باسن Animating the Hips

  • متحرک سازی قسمت باسن 2 Animating the Hips Part 2

  • متحرک سازی ستون فقرات Animating the Spine

  • تمیز کردن چرخه Cleaning up the Cycle

  • استفاده از لایه های انیمیشن Using Animation Layers

  • خلاصه ماژول Module Summary

مایا به وحدت Maya to Unity

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • صادرات دکل کوتوله به عنوان FBX Exporting the Dwarf Rig as FBX

  • صادر کردن چرخه اجرا به عنوان FBX Exporting the Run Cycle as FBX

  • تنظیم مواد اولیه Setting up Basic Materials

  • وارد کردن انیمیشن ها به Unity Importing Animations into Unity

  • راه اندازی کنترلر Animator Setting up an Animator Controller

  • خلاصه ماژول Module Summary

نمایش نظرات

آموزش انیمیشن شخصیت بازی در مایا و وحدت
جزییات دوره
2h 32m
40
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Masters
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Masters Mark Masters

مارک در سن جوانی با علاقه به انیمیشن شروع کرد و در نهایت به علاقه به موضوع تبدیل شد. مارک به سرعت در صنعت تأثیر گذاشت و برای Pluralsight (Digital-Tators) به عنوان مربی انیمیشن و تقلب کار کرد. وی پس از مدت حضور در Pluralsight به عنوان یک انیماتور سه بعدی که در حال حاضر در آنجا کار می کند به Steelehouse Productions پیوست. جدا از این ، او چندین قطعه در مجله 3D Artist Magazine منتشر کرده است. از نظر مارک ، در دنیای انیمیشن سه بعدی همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد و هرکسی شایسته یک عکس العمل منصفانه در زنده کردن تخیل خود است.