آموزش الگوهای طراحی سازه در سوئیفت 5

Structural Design Patterns in Swift 5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در برنامه های Swift خود با چالش هایی با اجزای محکم همراه و معماری غیرقابل انعطاف مواجه هستید؟ در این دوره آموزشی، الگوهای طراحی سازه در Swift 5، شما یاد خواهید گرفت که برنامه های Swift انعطاف پذیر، مقیاس پذیر و قابل نگهداری را توسعه دهید. ابتدا، الگوهای Adapter و Bridge را بررسی خواهید کرد که به ترتیب با فعال کردن رابط‌های نامرتبط با یکدیگر و جدا کردن یک انتزاع از اجرای آن، انعطاف‌پذیری بیشتری در پایگاه کد شما ایجاد می‌کنند. در مرحله بعد، الگوهای کامپوزیت و دکوراتور را کشف خواهید کرد که به شما این امکان را می دهد که با اشیاء و ترکیبات فردی به طور یکنواخت رفتار کنید و به صورت پویا مسئولیت هایی را بدون تغییر کد آنها به اشیا اضافه کنید. در نهایت، یاد خواهید گرفت که چگونه الگوهای Facade، Flyweight و Proxy را برای ساده سازی سیستم های پیچیده با یک رابط واحد، مدیریت کارآمد اشیاء پرمصرف منابع، و کنترل دسترسی به نمونه ها، افزایش امنیت و عملکرد، اعمال کنید. وقتی این دوره را به پایان رساندید، مهارت ها و دانش الگوهای طراحی سازه مورد نیاز برای طراحی برنامه های کاربردی Swift خود را برای سهولت در نگهداری و پیشرفت های آینده خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

معرفی Introduction

  • بررسی اجمالی Overview

  • پیش نیازها Prerequisites

آداپتور The Adapter

  • بررسی اجمالی Overview

  • نسخه ی نمایشی اشتراک گذاری اجتماعی SocialSharing Demo

  • آداپتور شی The Object Adapter

  • آداپتور از طریق پسوند نوع سوئیفت Adapter through Swift Type Extension

  • خلاصه Summary

پل The Bridge

  • بررسی اجمالی Overview

  • نمایش آزمایشی سلسله مراتب کلاس Exploding Class Hierarchies Demo

  • بکارگیری الگوی طراحی پل Applying the Bridge Design Pattern

  • خلاصه Summary

کامپوزیت The Composite

  • بررسی اجمالی Overview

  • برنامه DirectoryTree - اول امتحان کنید DirectoryTree App - First Try

  • اعمال الگوی ترکیبی Applying the Composite Pattern

  • خلاصه Summary

دکوراتور The Decorator

  • بررسی اجمالی Overview

  • Camerashop با استفاده از Inheritance CameraShop using Inheritance

  • اعمال الگوی دکوراتور Applying the Decorator Pattern

  • خلاصه Summary

نما The Facade

  • بررسی اجمالی Overview

  • برنامه Image Downloader The Image Downloader App

  • معرفی نما Introducing the Façade

  • خلاصه Summary

Flyweight The Flyweight

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی چارچوب Logger Introducing the Logger Framework

  • کاهش استفاده از حافظه با استفاده از Flyweight Reducing Memory Usage Using the Flyweight

  • تست و اطمینان از ایمنی نخ Testing and Ensuring Thread-Safety

  • خلاصه Summary

پروکسی The Proxy

  • بررسی اجمالی Overview

  • مشکل حل شده با الگوی طراحی پروکسی The Problem Solved by the Proxy Design Pattern

  • پروکسی مجازی The Virtual Proxy

  • استفاده از ویژگی‌های زبان Swift برای راه‌حلی پاک‌تر Applying Swift Language Features for a Cleaner Solution

  • خلاصه Summary

افکار نهایی Final Thoughts

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش الگوهای طراحی سازه در سوئیفت 5
جزییات دوره
1h 46m
35
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
1
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Karoly Nyisztor Karoly Nyisztor

Karoly یک توسعه دهنده باسابقه (موبایل) است که چندین برنامه و بازی موفق iOS ساخته است که بیشتر آنها توسط اپل ارائه می شوند. او نویسنده سه کتاب در زمینه برنامه نویسی و توسعه بازی است و با شرکت هایی مانند اپل ، زیمنس - Evosoft ، SAP ، Zen Studios و بسیاری دیگر کار کرده است. بیشتر روزهای او به عنوان یک مهندس نرم افزار حرفه ای و معمار فناوری اطلاعات سپری می شود. به عنوان یک مربی ، هدف او به اشتراک گذاشتن 20 سال تخصص توسعه نرم افزار و تغییر زندگی دانشجویان در سراسر جهان است. علاقه او کمک به مردم در آشکار کردن استعدادهای پنهان ، و هدایت آنها به دنیای استارتاپ ها و برنامه نویسی است. وی در حال حاضر به تدریس در زمینه طراحی نرم افزار شی گرا ، برنامه نویسی iOS ، Objective-C ، Swift و UML می پردازد.