آموزش کتابهای طنز: مرکب سازی و تصفیه دیجیتال

Comic Books: Digital Inking and Refinement

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آیا می خواهید کتاب های طنز خود را ایجاد کنید؟ مرکب بخشی اساسی از فرآیند است. این یکی از آخرین مراحل است که در آن خطوط به صورت عمدی تر ردیابی می شوند و هنرمندان بر نور و سایه های پویا تمرکز می کنند. این روزها ، نقاشی های مداد همیشه لزوماً "مرکب" نیستند بلکه گاهی اوقات به صورت دیجیتالی اسکن و تصفیه می شوند ، و در نتیجه به نظر می رسد که رنگ مرکب تمام شده معمول است. در این دوره ، خالق کمیک بن بیشاپ با استفاده از نمونه هایی از رمان گرافیکی خود ، The Aggregate ، دو روش برای اتمام کمیک ها در فتوشاپ نشان می دهد. روش 1 روش سنتی است. پس از انتخاب دقیق قلم موهای خود در فتوشاپ ، بن روند دیجیتال مرکب سازی را آغاز می کند. او با دقت خطوط خود را بازیابی می کند ، وزن خط ، هاله ها ، هایلایت ها و سایه ها و بافت را اضافه می کند. او حتی جلوه های تاری را اضافه می کند که به طنزهای او کیفیت سینمایی می بخشد و در عین حال از فضای مثبت و منفی برای تنظیم حال و هوای صحنه و ایجاد صفحه ای جذاب از نظر ترکیب استفاده می کند.

روش 2 به ما نشان می دهد که چگونه می توان کارهای هنری تمام شده مداد را به نقاشی تمیز ، به ظاهر مرکب ، آماده برای رنگ و آماده چاپ - بدون هیچ گونه نقاشی اضافی تبدیل کرد.
موضوعات شامل:
  • مرکب سازی دیجیتال چیست؟
  • ایجاد الگوی صفحه
  • اندازه کارهای هنری
  • انتخاب قلم موی مناسب فتوشاپ
  • جوهر کاری خطی
  • پر کردن مناطق سیاه
  • مرکب سازی با تبدیل نقاشی ها به مقیاس خاکستری

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • درباره این دوره About this course

1. شروع کار 1. Getting Started

  • جوهر دیجیتال چیست؟ What is digital inking?

2. آماده سازی سند شما برای Inking Digital 2. Prepping Your Document for Digital Inking

  • ایجاد یک صفحه صفحه Creating a page template

  • اندازه آثار هنری و ترتیب لایه ها Sizing artwork and arranging layers

3. ابزار تجارت 3. Tools of the Trade

  • نگاهی به برس های فتوشاپ A look at Photoshop brushes

  • انتخاب قلم مو مناسب Choosing the right brush

4. جوهر دیجیتال 4. Digital Inking

  • خط اولیه کار Initial linework

  • وزن خط Line weight

  • فضای مثبت و منفی Positive and negative space

  • Halos و نکات برجسته Halos and highlights

  • اثر تاری The blur effect

5. همچنین به عنوان Inking Digital نیز معروف است 5. Also Known As Digital Inking

  • جوهر در بالای مداد خشن Inking on top of a pencil rough

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش کتابهای طنز: مرکب سازی و تصفیه دیجیتال
جزییات دوره
1h 10m
14
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
37,961
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Ben Bishop
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ben Bishop Ben Bishop

بن بیشوپ خالق کمیک از ماین است. او نخستین کتاب خود را نوشت ، تصویر سازی و خودنویس کرد ، رمانی گرافیکی 300 صفحه ای به نام ناتان غارنشین در سال 2008 که چند اثر کوچکتر دیگر نیز به دنبال آن آمد. وی در سال 2011 برای کتاب برنده جایزه Lost Trail: Nine Days Alone in بیابان ، تصویرهایی را ارائه داد ، این رمان گرافیکی داستان معروف دون فندلر با عنوان "گمشده در کوهی در ماین" است. در دو سال گذشته ، بن داستان کوتاهی را برای Archaia's The Reason for Dragons و همچنین جلوه های هنری مربوط به سریال لاک پشت های Teenage Mutant Ninja Teenage Mutant Ninja نمایش داده است. او در حال حاضر در کار کتاب بعدی خود ، AGGREGATE ، یک رمان گرافیکی تصمیم تقسیم است که او از طریق Kickstarter بودجه سخت کار می کند. بن همیشه علاقه مند است که درباره فرصت های انتشار یا کمیسیون ها بشنود. لطفا در صورت تمایل به وی به آدرس ben.bishart@gmail.com ایمیل بفرستید و بیشتر کارهای وی را در www.bishart.net بررسی کنید.