آموزش راهنمای کامل مبتدیان برای مایا 2022

The Complete Beginner's Guide to Maya 2022

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام! من شین هستم و بیش از 10 سال است که از مایا استفاده می کنم و به مبتدیانی مانند شما آموزش می دهم!

به کلاس مایا برای مبتدیان من خوش آمدید. در این کلاس با جزئیات، همه اصول اولیه استفاده از Maya، از جمله ابزارها و رابط کاربری، نحوه ایجاد مدل‌های چند ضلعی و NURBS، بافت نقشه UV، نورپردازی صحنه و در نهایت ایجاد یک تصویر رندر شده از مایا را خواهید آموخت. کارت. پس از تکمیل این راهنمای مبتدی مطلق برای کلاس مایا، همه چیزهایی را که برای شروع ساختن مدل‌ها و صحنه‌های سه بعدی خود نیاز دارید، می‌دانید!

این کلاس به هیچ دانش قبلی در مورد مایا یا مدل‌سازی سه بعدی نیاز ندارد و به گونه‌ای طراحی شده است که برای هر کسی که می‌خواهد نحوه استفاده از Autodesk Maya را بیاموزد قابل دسترسی باشد.

من شین هستم و 15 سال است که از مایا به صورت حرفه ای استفاده می کنم و بیش از 10 سال است که به افراد مبتدی نحوه استفاده از مایا را آموزش می دهم. من یک معلم واجد شرایط هستم و از سال ها تجربه خود برای ایجاد کلاسی مبتنی بر پروژه با منحنی یادگیری آگاهانه و روشمند استفاده کرده ام که از گرفتن دست شما در ابتدا تا ایجاد چالش های پیچیده و مستقل با پیشرفت کلاس برای شما طراحی شده است.

پس منتظر چی هستی؟؟؟ به سمت داخل بپر و من تو را در کلاس می بینم!

به یک نسخه از مایا نیاز دارید تا بتوانید در این کلاس شرکت کنید؟

پروژه ای که برای این دوره تکمیل خواهید کرد، ایجاد یک صحنه میز جادوگر عرفانی است. شما می توانید این کار را با دنبال کردن هر یک از درس های ویدیویی و همچنین 5 چالش مستقلی که در طول مسیر برای شما تنظیم خواهم کرد، انجام دهید!

همه تصاویر مرجع، بافت ها و منابع با دانلود بسته منبع در دسترس شما هستند.

حتما صحنه تکمیل شده خود را با من به اشتراک بگذارید - بی صبرانه منتظرم تا ببینم کار شما چقدر عالی به نظر می رسد!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • نورپردازی: چراغ های مش Lighting: Mesh Lights

  • نقشه برداری UV: طرح ریزی و طرح استوانه ای UV Mapping: Cylindrical Projection & Layout

  • UV Mapping: Planar Projection 1 UV Mapping: Planar Projection 1

  • مدلسازی با استفاده از NURBS: Revolve Modelling Using NURBS: Revolve

  • با استفاده از Soft Select Using Soft Select

  • اضافه کردن یک جو به صحنه شما Adding an Atmosphere to your Scene

  • تکثیر اشعه ماوراء بنفش Duplicating UVs

  • تنظیم هندسه در حالت Vertex Adjusting Geometry in Vertex Mode

  • مقدمه ای بر اکستروژن Introduction to Extrusion

  • ایجاد یک ماده آرنولد Creating an Arnold Material

  • چالش 5 Challenge 5

  • پنجره را با یک Pipe & More Extrusion کامل کنید Complete the Window with a Pipe & More Extrusion

  • چالش 2 Challenge 2

  • کپی برداری از هندسه و چرخش Duplicating Geometry & Rotation Snapping

  • تنظیم Pivot Adjusting the Pivot

  • مدل یک کتاب Model a Book

  • ایجاد اولین متریال شما Creating your First Material

  • نورپردازی: نور جهت دار Lighting: Directional Light

  • مدل سازی با استفاده از NURBS: Loft Modelling Using NURBS: Loft

  • هندسه گروه بندی Grouping Geometry

  • روشنایی: نورهای منطقه Lighting: Area Lights

  • ایجاد یک ماده مایع رنگی Creating a Coloured Liquid Material

  • استفاده از بافت در مواد شما Using Textures in Your Materials

  • ایجاد و اختصاص 2 متریال به یک مش Create & Assign 2 Materials to the Same Mesh

  • با استفاده از فرمان Bevel Using The Bevel Command

  • UV Mapping: Planar Projection 2 (کاشی کاری) UV Mapping: Planar Projection 2 (Tiling)

  • استفاده از نماهای املایی و تصاویر مرجع Using Orthographic Views & Reference Images

  • اکسترود کردن پنجره Extruding the Window

  • تور رابط مایا Maya Interface Tour

  • نقشه برداری UV: طرح ریزی خودکار UV Mapping: Automatic Projection

  • اکستروژن میانی Intermediate Extrusion

  • نورپردازی: نور نقطه ای Lighting: Point Light

  • رندر تعاملی با آرنولد Interactive Rendering with Arnold

  • مواد اسکرول را ایجاد و اختصاص دهید Create & Assign the Scroll Material

  • کپی کردن مواد، تغییر ویژگی ها و پیش نمایش صحنه Duplicating Materials, Changing Properties & Previewing the Scene

  • نتیجه Conclusion

  • چالش 3 Challenge 3

  • نورپردازی: Skydome Lights Lighting: Skydome Lights

  • تنظیم رندر نهایی Setting Up Your Final Render

  • استفاده از Duplicate Special Using Duplicate Special

  • چالش 1 Challenge 1

  • پر کردن حفره ها در هندسه Filling Holes in Geometry

  • آینه سازی هندسه Mirroring Geometry

  • با استفاده از حالت مؤلفه و رأس اسنپ Using Component Mode & Vertex Snapping

  • UV Mapping: UV Mapping یک مش به درستی UV Mapping: Uv Mapping a Mesh Properly

  • ایجاد و استفاده از لایه ها Creating & Using Layers

  • استفاده از پیش نمایش مش صاف و هندسه هموار Using Smooth Mesh Preview & Smoothing Geometry

  • چالش 4 Challenge 4

  • ایجاد اولین شکل سه بعدی شما Creating Your First 3D Shape

  • ایجاد پروژه ها و ذخیره صحنه ها Creating Projects & Saving Scenes

  • ایجاد یک ماده شیشه ای Creating a Glass Material

  • ذخیره خودکار، ذخیره افزایشی و لغو بی نهایت را تنظیم کنید Set up Autosave, Incremental save & Infinite Undo

  • انتخاب حلقه های لبه Selecting Edge Loops

  • پیمایش در فضای سه بعدی Navigating 3D Space

  • نورپردازی: پیش نمایش نورپردازی با آرنولد رندر Lighting: Preview Lighting with Arnold Render

  • ایجاد مواد انتشار دهنده Creating Emissive Materials

نمایش نظرات

آموزش راهنمای کامل مبتدیان برای مایا 2022
جزییات دوره
4h 25m
57
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
444
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Shane Whittington Shane Whittington

هنرمند سه بعدی، مربی و کارآفرین