آموزش مقدمه ای بر مواد در هودینی

Introduction to Materials in Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، نگاهی مقدماتی به مواد در هودینی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14. در این سری از آموزش ها، نگاهی مقدماتی به مواد در Houdini خواهیم داشت. ما با تنظیم جلسه Houdini خود برای یک گردش کار سایه مناسب شروع می کنیم. ما در مورد نمای رندر، پالت مواد، نورهای محیطی اولیه و گره رندر مانترا خواهیم آموخت. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه مواد را از پالت مواد در انواع مختلف هندسه اعمال کنیم. ما مواد کلی را با شروع با سایه‌زن Clay بررسی می‌کنیم. صرف زمان برای درک پارامترهای اساسی که رنگ و آلفا را کنترل می کنند. در مرحله بعد، ما به سمت پیچیده تر و بسیار کاربردی تر Mantra Surface Shader حرکت می کنیم تا یک سطح رنگ واقعی خودرو ایجاد کنیم. در نهایت، با استفاده از جابجایی و پراکندگی زیرسطحی، یک سایه زن Alien Skin ایجاد می کنیم. این دوره به عنوان یک دوره مقدماتی طراحی شده است که اصول و تکنیک های اساسی کار با مواد در هودینی را پوشش می دهد و برای هنرمندی با درک اولیه از اصطلاحات عمومی، رابط کاربری و کنترل های هودینی توسعه داده شده است. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر مواد در هودینی Introduction to Materials in Houdini

  • راه اندازی فضای کاری شما Setting up Your Workspace

  • صفحه نمایش Render The Render View Pane

  • کاربرد مواد Material Application

  • چند سایه زن و گره متریال Multiple Shaders and the Material Node

  • سایه بان خاک رس The Clay Shader

  • درک ویژگی انتشار Understanding the Diffuse Property

  • اضافه کردن نقشه رنگی Adding a Color Map

  • سایه بان سطح مانترا The Mantra Surface Shader

  • درک بازتاب Understanding Reflectivity

  • استفاده از بازتاب پایه و پوشش Using Base and Coat Reflections

  • ریاضیات رنگ و بازتاب پوشش Color Math and Coat Reflections

  • ایجاد پوست بیگانه Creating Alien Skin

  • پراکندگی و جابجایی زیرسطحی Subsurface Scattering and Displacement

  • صفحات تصویر اضافی (گذرهای رندر) و فایل های Exr Extra Image Planes (Render Passes) and Exr Files

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر مواد در هودینی
جزییات دوره
1h 53m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
22
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
John Moncrief
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John Moncrief John Moncrief

جان ساکن هودینی و نویسنده پویایی در Pluralsight است. در کالج ، او فرصت کار در SideFX (سازندگان Houdini) را داشت و توانسته است طی سالهای گذشته به بسیاری از متخصصین صنعت خلاق پویایی و جلوه های بصری آموزش دهد. او برای دیدن عجله در دیدن مردمک های خود لحظه های "لامپ" زندگی می کند. آخرین علاقه جان این بوده است که روح تازه ای به کتابخانه آموزش Pluralsight Houdini ببخشد و اطمینان حاصل کند که هیچ نرم افزار یا ابزاری نمی تواند مانعی برای بیان دید خلاق هنرمند باشد. اگر شما آماده هستید که لحظات "لامپ" خود را در سفر خود به تسلط بر شبیه سازی های پویا تجربه کنید ، اجازه دهید جان به شما کمک کند تا وحشیانه ترین ایده های خود را به یک واقعیت تصویری تبدیل کنید.