لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Learn Cinema 4D - ایجاد عناصر طراحی انتزاعی سه بعدی
Learn Cinema 4D - Create Abstract 3D Design Elements
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با یادگیری نحوه ساخت اشکال سه بعدی انتزاعی، مهارت های Cinema 4D خود را شروع کنید. یاد بگیرید چگونه عناصر سه بعدی را در Cinema 4D بسازید که برای افزودن رنگ و جریان به هر طرحی، مانند کاغذ دیواری های صفحه نمایش و موارد دیگر، عالی هستند اصول Cinema 4D را با دست روی، رویکرد مبتنی بر پروژه یک گردش کار رویهای انعطافپذیر را بیاموزید که به شما امکان میدهد اشکال و طرحهای متنوعی را با سهولت ایجاد کنید. ، ترجیحا CC (Creative Cloud)
در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد عناصر طراحی سه بعدی انتزاعی را خواهید آموخت. و با انجام این کار، اصول کار با Cinema 4D و به طور کلی با 3D را نیز یاد خواهید گرفت.
ما بهترین کار را با انجام کار یاد می گیریم، بنابراین این یک دوره آموزشی عملی و مبتنی بر پروژه است.
ما 4 پروژه سرگرم کننده را از ابتدا تا انتها انجام خواهیم داد. ما همه چیز را در Cinema 4D ایجاد خواهیم کرد و از عناصر از پیش ساخته شده استفاده نمی کنیم.
ما از یک گردش کار رویه ای استفاده خواهیم کرد که نیازی به مدل سازی ندارد. این بدان معناست که همه تنظیمات قابل ویرایش باقی می مانند و ما می توانیم کل ظاهر را تنها با تنظیم چند لغزنده تغییر دهیم. کل فرآیند ایجاد و آزمایش را سرگرم کننده، انعطاف پذیر و قدرتمند می کند.
عناصر طراحی که ایجاد خواهیم کرد برای گردش کار سه بعدی یا دو بعدی مناسب هستند.
ما در پروژه اول به مفاهیم اساسی خواهیم پرداخت. و سپس بر اساس آنچه در پروژه های دوم، سوم و چهارم آموخته ایم، استفاده خواهیم کرد.
ما مهمترین جنبهها را برای درک عمیقتر تکرار میکنیم و در حین پیشرفت، مهارتها و تکنیکهای جدیدی را اضافه میکنیم.
در اینجا یک نگاه اجمالی از آنچه ما پوشش خواهیم داد
است
• کار با اشیاء پارامتریک
• بررسی چگونگی تأثیر هندسه و پیچیدگی بر ظاهر اجسام
• کار با تغییر شکل دهنده ها
• بررسی نحوه عملکرد جابجایی و نحوه بهینه سازی برای بهترین نتیجه
• کار با سایهزن نویز
• ایجاد سایهزنهای پیچیده با استفاده از سایهزن لایه
• نورپردازی یک صحنه با نور 3 نقطه ای
• کار با دوربین ها
• ایجاد مواد
• رندر با رندر فیزیکی و استاندارد
• ساخت یک انیمیشن حلقه بدون درز
• درجه بندی رنگ و افکت های پس از آن در Adobe After Effects
Udemy 30 روز ضمانت بازگشت وجه 100٪ ارائه می دهد. بنابراین اگر به هر دلیلی متوجه شدید که این دوره برای شما مناسب نبوده است، میتوانید بازپرداخت کامل دریافت کنید.
با این حال، فکر میکنم و امیدوارم، این یک آموزش کارآمد و سرگرمکننده برای شروع با Cinema 4D باشد.
بروید و ثبت نام کنید و من شما را در دوره می بینم.
جسپر
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
آشنایی با Cinema 4D
Getting to Know Cinema 4D
بررسی اجمالی رابط 4 بعدی سینما
Cinema 4D Interface Overview
پروژه 1
Project 1
بررسی اجمالی پروژه 1
Project 1 Overview
1. اضافه کردن Torus
1. Adding the Torus
2. تغییر شکل Torus
2. Deforming the Torus
3. نمای کلی Displacer
3. Overview of the Displacer
4. ایجاد Ridges با Displacer
4. Creating the Ridges with the Displacer
5. تگ فونگ
5. The Phong Tag
6. سطح فرعی
6. Subdivision Surface
7. اضافه کردن جزئیات دقیق
7. Adding Finer Details
8. استفاده از لایه های سایه زن
8. Using Layer Shaders
9. سطح جزئیات را کنترل کنید
9. Control the Level of Detail
10. کار با دوربین
10. Working with Cameras
11. نورپردازی 3 نقطه ای
11. 3-Point Lighting
12. نورپردازی صحنه
12. Lighting the Scene
13. ایجاد یک محیط برای بازتاب
13. Creating an Environment for Reflections
14. اضافه کردن یک ماده
14. Adding a Material
15. اضافه کردن رگه های رنگی
15. Adding the Color Streaks
16. رندر با رندر فیزیکی
16. Rendering with the Physical Renderer
17. رندر با استاندارد رندر
17. Rendering with the Standard Renderer
18. درجه بندی رنگ در افتر افکت
18. Color Grading in After Effects
18 ب. خروجی نتیجه نهایی از After Effects
18b. Outputting the Final Result from After Effects
پروژه 2
Project 2
نمای کلی پروژه 2
Project 2 overview
19. پیچیدن یک شی کپسول در امتداد یک اسپلاین
19. Wrapping a Capsule Object Along a Spline
20. ایجاد چین و چروک با Displacer
20. Creating Wrinkles with the Displacer
21. اضافه کردن یک شی دوم
21. Adding a Second Object
22. افزودن دوربین و کادربندی عکس
22. Adding a Camera and Framing the Shot
23. نورپردازی صحنه و ایجاد یک طبقه بی نهایت
23. Lighting the Scene and Creating an Infinite Floor
24. افزودن ماده ای که با جابجایی مطابقت دارد
24. Adding a Material that Matches the Displacement
25. رندر تنظیمات و خروجی نتیجه نهایی
25. Render Settings and Outputting the Final Result
پروژه 3
Project 3
بررسی اجمالی پروژه 3
Project 3 Overview
26. تغییر شکل Splines و اضافه کردن یک شیء منظره
26. Deforming Splines and Adding a Landscape Object
27. ایجاد Paint Stroke
27. Creating the Paint Stroke
28. درک نقاط Spline متوسط
28. Understanding Intermediate Spline Points
29. Spline Smoothness و Cinema 4D's Order of Operations
29. Spline Smoothness and Cinema 4D's Order of Operations
30. کادربندی شات با دوربین
30. Framing the Shot with the Camera
31. نورپردازی صحنه
31. Lighting the Scene
32. ایجاد رنگ ها و رندر صحنه
32. Creating the Colors and Rendering the Scene
33. درجه بندی رنگ در افتر افکت
33. Color Grading in After Effects
پروژه 4
Project 4
بررسی اجمالی پروژه 4
Project 4 Overview
34. استفاده از Sweep Object
34. Using the Sweep Object
35. ایجاد هندسه با Splines و Sweep Object
35. Creating the Geometry with Splines and the Sweep Object
36. متحرک سازی و ایجاد یک حلقه بدون درز
36. Animating and Creating a Seamless Loop
37. افزودن جزئیات با Displacer
37. Adding Details with the Displacer
38. کادربندی شات
38. Framing the Shot
39. نورپردازی صحنه
39. Lighting the Scene
40. بافت شکل
40. Texturing the Shape
41. پیش نمایش انیمیشن با سخت افزار OpenGL
41. Previewing the Animation with Hardware OpenGL
42. رندر کردن انیمیشن
42. Rendering the Animation
43. درجه بندی رنگ در افتر افکت
43. Color Grading in After Effects
44. صادرات انیمیشن از After Effects و Adobe Media Encoder
44. Exporting the Animation from After Effects and Adobe Media Encoder
نتیجه گیری و چه چیزی بعد
Conclusion and What's Next
نتیجه گیری و چه چیزی بعد
Conclusion and What's Next
نمایش نظرات