آموزش Learn Cinema 4D - ایجاد عناصر طراحی انتزاعی سه بعدی

Learn Cinema 4D - Create Abstract 3D Design Elements

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: با یادگیری نحوه ساخت اشکال سه بعدی انتزاعی، مهارت های Cinema 4D خود را شروع کنید. یاد بگیرید چگونه عناصر سه بعدی را در Cinema 4D بسازید که برای افزودن رنگ و جریان به هر طرحی، مانند کاغذ دیواری های صفحه نمایش و موارد دیگر، عالی هستند اصول Cinema 4D را با دست روی، رویکرد مبتنی بر پروژه یک گردش کار رویه‌ای انعطاف‌پذیر را بیاموزید که به شما امکان می‌دهد اشکال و طرح‌های متنوعی را با سهولت ایجاد کنید. ، ترجیحا CC (Creative Cloud)

در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد عناصر طراحی سه بعدی انتزاعی را خواهید آموخت. و با انجام این کار، اصول کار با Cinema 4D و به طور کلی با 3D را نیز یاد خواهید گرفت.

ما بهترین کار را با انجام کار یاد می گیریم، بنابراین این یک دوره آموزشی عملی و مبتنی بر پروژه است.

ما 4 پروژه سرگرم کننده را از ابتدا تا انتها انجام خواهیم داد. ما همه چیز را در Cinema 4D ایجاد خواهیم کرد و از عناصر از پیش ساخته شده استفاده نمی کنیم.

ما از یک گردش کار رویه ای استفاده خواهیم کرد که نیازی به مدل سازی ندارد. این بدان معناست که همه تنظیمات قابل ویرایش باقی می مانند و ما می توانیم کل ظاهر را تنها با تنظیم چند لغزنده تغییر دهیم. کل فرآیند ایجاد و آزمایش را سرگرم کننده، انعطاف پذیر و قدرتمند می کند.

عناصر طراحی که ایجاد خواهیم کرد برای گردش کار سه بعدی یا دو بعدی مناسب هستند.

ما در پروژه اول به مفاهیم اساسی خواهیم پرداخت. و سپس بر اساس آنچه در پروژه های دوم، سوم و چهارم آموخته ایم، استفاده خواهیم کرد.

ما مهمترین جنبه‌ها را برای درک عمیق‌تر تکرار می‌کنیم و در حین پیشرفت، مهارت‌ها و تکنیک‌های جدیدی را اضافه می‌کنیم.


در اینجا یک نگاه اجمالی از آنچه ما پوشش خواهیم داد

است

• کار با اشیاء پارامتریک

• بررسی چگونگی تأثیر هندسه و پیچیدگی بر ظاهر اجسام

• کار با تغییر شکل دهنده ها

• بررسی نحوه عملکرد جابجایی و نحوه بهینه سازی برای بهترین نتیجه

• کار با سایه‌زن نویز

• ایجاد سایه‌زن‌های پیچیده با استفاده از سایه‌زن لایه

• نورپردازی یک صحنه با نور 3 نقطه ای

• کار با دوربین ها

• ایجاد مواد

• رندر با رندر فیزیکی و استاندارد

• ساخت یک انیمیشن حلقه بدون درز

• درجه بندی رنگ و افکت های پس از آن در Adobe After Effects


Udemy 30 روز ضمانت بازگشت وجه 100٪ ارائه می دهد. بنابراین اگر به هر دلیلی متوجه شدید که این دوره برای شما مناسب نبوده است، می‌توانید بازپرداخت کامل دریافت کنید.

با این حال، فکر می‌کنم و امیدوارم، این یک آموزش کارآمد و سرگرم‌کننده برای شروع با Cinema 4D باشد.


بروید و ثبت نام کنید و من شما را در دوره می بینم.


جسپر


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

آشنایی با Cinema 4D Getting to Know Cinema 4D

  • بررسی اجمالی رابط 4 بعدی سینما Cinema 4D Interface Overview

پروژه 1 Project 1

  • بررسی اجمالی پروژه 1 Project 1 Overview

  • 1. اضافه کردن Torus 1. Adding the Torus

  • 2. تغییر شکل Torus 2. Deforming the Torus

  • 3. نمای کلی Displacer 3. Overview of the Displacer

  • 4. ایجاد Ridges با Displacer 4. Creating the Ridges with the Displacer

  • 5. تگ فونگ 5. The Phong Tag

  • 6. سطح فرعی 6. Subdivision Surface

  • 7. اضافه کردن جزئیات دقیق 7. Adding Finer Details

  • 8. استفاده از لایه های سایه زن 8. Using Layer Shaders

  • 9. سطح جزئیات را کنترل کنید 9. Control the Level of Detail

  • 10. کار با دوربین 10. Working with Cameras

  • 11. نورپردازی 3 نقطه ای 11. 3-Point Lighting

  • 12. نورپردازی صحنه 12. Lighting the Scene

  • 13. ایجاد یک محیط برای بازتاب 13. Creating an Environment for Reflections

  • 14. اضافه کردن یک ماده 14. Adding a Material

  • 15. اضافه کردن رگه های رنگی 15. Adding the Color Streaks

  • 16. رندر با رندر فیزیکی 16. Rendering with the Physical Renderer

  • 17. رندر با استاندارد رندر 17. Rendering with the Standard Renderer

  • 18. درجه بندی رنگ در افتر افکت 18. Color Grading in After Effects

  • 18 ب. خروجی نتیجه نهایی از After Effects 18b. Outputting the Final Result from After Effects

پروژه 2 Project 2

  • نمای کلی پروژه 2 Project 2 overview

  • 19. پیچیدن یک شی کپسول در امتداد یک اسپلاین 19. Wrapping a Capsule Object Along a Spline

  • 20. ایجاد چین و چروک با Displacer 20. Creating Wrinkles with the Displacer

  • 21. اضافه کردن یک شی دوم 21. Adding a Second Object

  • 22. افزودن دوربین و کادربندی عکس 22. Adding a Camera and Framing the Shot

  • 23. نورپردازی صحنه و ایجاد یک طبقه بی نهایت 23. Lighting the Scene and Creating an Infinite Floor

  • 24. افزودن ماده ای که با جابجایی مطابقت دارد 24. Adding a Material that Matches the Displacement

  • 25. رندر تنظیمات و خروجی نتیجه نهایی 25. Render Settings and Outputting the Final Result

پروژه 3 Project 3

  • بررسی اجمالی پروژه 3 Project 3 Overview

  • 26. تغییر شکل Splines و اضافه کردن یک شیء منظره 26. Deforming Splines and Adding a Landscape Object

  • 27. ایجاد Paint Stroke 27. Creating the Paint Stroke

  • 28. درک نقاط Spline متوسط 28. Understanding Intermediate Spline Points

  • 29. Spline Smoothness و Cinema 4D's Order of Operations 29. Spline Smoothness and Cinema 4D's Order of Operations

  • 30. کادربندی شات با دوربین 30. Framing the Shot with the Camera

  • 31. نورپردازی صحنه 31. Lighting the Scene

  • 32. ایجاد رنگ ها و رندر صحنه 32. Creating the Colors and Rendering the Scene

  • 33. درجه بندی رنگ در افتر افکت 33. Color Grading in After Effects

پروژه 4 Project 4

  • بررسی اجمالی پروژه 4 Project 4 Overview

  • 34. استفاده از Sweep Object 34. Using the Sweep Object

  • 35. ایجاد هندسه با Splines و Sweep Object 35. Creating the Geometry with Splines and the Sweep Object

  • 36. متحرک سازی و ایجاد یک حلقه بدون درز 36. Animating and Creating a Seamless Loop

  • 37. افزودن جزئیات با Displacer 37. Adding Details with the Displacer

  • 38. کادربندی شات 38. Framing the Shot

  • 39. نورپردازی صحنه 39. Lighting the Scene

  • 40. بافت شکل 40. Texturing the Shape

  • 41. پیش نمایش انیمیشن با سخت افزار OpenGL 41. Previewing the Animation with Hardware OpenGL

  • 42. رندر کردن انیمیشن 42. Rendering the Animation

  • 43. درجه بندی رنگ در افتر افکت 43. Color Grading in After Effects

  • 44. صادرات انیمیشن از After Effects و Adobe Media Encoder 44. Exporting the Animation from After Effects and Adobe Media Encoder

نتیجه گیری و چه چیزی بعد Conclusion and What's Next

  • نتیجه گیری و چه چیزی بعد Conclusion and What's Next

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Learn Cinema 4D - ایجاد عناصر طراحی انتزاعی سه بعدی
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
5.5 hours
52
Udemy (یودمی) udemy-small
16 اسفند 1397 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
2,403
5 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jesper Sandell Jesper Sandell

طراحی سه بعدی/طراحی گرافیک/آموزش

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.