آموزش مایا 2013: 2 تکنیک مدل سازی چند ضلعی

Maya 2013 Essential Training: 2 Polygonal Modeling Techniques

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این قسمت از ملزومات مایا اصول جعبه ابزار مدل سازی چند ضلعی را پوشش می دهد. نویسنده جورج مائستری با نظریه پشت روشهای محبوب مدل سازی چند ضلعی آشنا می شود ، سپس مراحل اساسی ایجاد اشیا، ، اصلاح آنها با Soft Select و کار با سطوح تقسیم را طی می کند. این دوره همچنین شامل تکنیک های پیشرفته تری مانند برش صورت و شکاف چند ضلعی ها با ابزارهای Edge و Bevel ، ایجاد سوراخ و برجستگی با Booleans و تغییر شکل یک شی object کامل با شبکه ها می باشد. یک فصل اضافی به حلقه های لبه اختصاص داده شده است ، که می تواند برای ایجاد و سازماندهی جزئیات در مدل ها استفاده شود.
موضوعات شامل:
  • ایجاد و اصلاح اشیا poly چند ضلعی
  • ویرایش با تأمل
  • صاف کردن اشیا
  • کنار هم نگه داشتن چهره ها
  • استفاده از ابزار Polygon Bridge
  • انتخاب و ویرایش حلقه های لبه
  • چرخش لبه ها
  • کار با سابقه اشیا
  • مدل سازی متقارن
  • ادغام رئوس
  • ترکیب اشیا
  • استفاده از ابزار Crease

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. ابزارهای مدل سازی چند ضلعی 1. Polygonal Modeling Tools

  • ایجاد اشیاء چند ضلعی Creating polygonal objects

  • اصلاح اشیاء چند ضلعی Modifying polygonal objects

  • ویرایش اجزای چند ضلعی Editing polygonal components

  • با استفاده از انتخاب نرم Using Soft Select

  • ویرایش با تنظیمات Reflection Editing with the Reflection settings

  • نمایش سطوح زیربخش Displaying subdivision surfaces

  • صاف کردن اشیاء Smoothing objects

  • وارد کردن تصاویر مرجع Importing reference images

  • مدل سازی با تصاویر مرجع Modeling with reference images

2. ویرایش مدل های چند ضلعی 2. Editing Polygonal Models

  • با استفاده از ابزار Extrude Using the Extrude tool

  • چهره ها را در کنار هم نگه می دارد Keeping faces together

  • چهره های گوه زدن Wedging faces

  • با استفاده از ابزار Bevel Using the Bevel tool

  • برش صورت و تقسیم چند ضلعی Cutting faces and splitting polygons

  • با استفاده از ابزار Bridge Using the Bridge tool

3. کار با لبه های لبه 3. Working with Edge Loops

  • انتخاب و ویرایش حلقه های لبه Selecting and editing edge loops

  • با استفاده از ابزار Slide Edge Using the Slide Edge tool

  • لبه های چرخان Spinning edges

  • درج و جبران حلقه های لبه Inserting and offsetting edge loops

  • ساخت سوکت چشم Building an eye socket

4- اصلاح مدلهای چند ضلعی 4. Refining Polygonal Models

  • کار با تاریخچه شی Working with object history

  • مدل سازی متقارن Modeling symmetrically

  • ترکیب اشیاء Combining objects

  • ادغام رئوس Merging vertices

  • نهایی کردن مدل ماهی Finalizing the fish model

5. ابزار چند ضلعی اضافی 5. Additional Polygonal Tools

  • کار با بولان های چند ضلعی Working with polygon booleans

  • با استفاده از ابزار Crease Using the Crease tool

  • مدل سازی با مشبک Modeling with lattices

  • مدل سازی با تغییر شکل غیرخطی Modeling with nonlinear deformers

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش مایا 2013: 2 تکنیک مدل سازی چند ضلعی
جزییات دوره
2h 17m
32
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
177,063
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.