لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ساختن منظره از زمین به بالا در ماشین جهانی
Building a Landscape from the Ground up in World Machine
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش ماشین جهانی، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک منظره دقیق و عالی از ابتدا بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: World Machine، Geoglyph، Unreal Engine. در این آموزش ماشین جهانی، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک منظره دقیق و عالی از ابتدا بسازیم. سپس از آن منظره در برنامه های کاربردی دیگری مانند Unreal Engine استفاده خواهیم کرد. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه از یک مدل ارتفاعی دیجیتال برای ساخت یک شی سه بعدی از یک مکان واقعی استفاده کنیم. در نهایت، نحوه استفاده از splat map را در Unreal Engine برای توزیع بافت ها در سراسر منظره خود خواهیم گفت. در پایان این آموزش ماشین جهانی، دانش لازم برای ایجاد مناظر خود را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: World Machine، Geoglyph، Unreal Engine.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مقدمه و تنظیم صحنه
Introduction and Scene Setup
ساختن منظره از زمین به بالا در ماشین جهانی
Building a Landscape from the Ground up in World Machine
کاوش در ناوبری
Exploring Navigation
استفاده از ابزارها، موارد دلخواه و ماکروها
Utilizing Tools, Favorites, and Macros
ژنراتورهای پوششی
Covering Generators
ایجاد خروجی ها
Establishing Outputs
کاوش در کمباینرها
Exploring Combiners
اعمال فیلترها
Applying Filters
ایجاد فرسایش
Generating Erosion
پیاده سازی انتخابگرها
Implementing Selectors
مبدل های پوششی
Covering Converters
ایجاد پارامترها و کنترل جریان
Establishing Parameters and Flow Control
ساختن چشم انداز ما
Building Our Landscape
به ساختن منظره ما ادامه دهید
Continue Building Our Landscape
راه اندازی Billows
Setting up Billows
استفاده از افکت های ماسک
Using Mask Effects
جلوه های رانندگی با Layout Generator
Driving Effects with Layout Generator
رنگ آمیزی زمین ما
Coloring Our Terrain
ایجاد نقشه Splat
Creating a Splat Map
با استفاده از Convexity و Basic Rendering
Using Convexity and Basic Rendering
راه اندازی برای صادرات
Setting up for Export
وارد کردن یک فایل دم
Importing a Dem File
راه اندازی مواد
Setting up Materials
تکسچرینگ با Splat Map
Texturing with a Splat Map
اضافه کردن Diffuse Maps و Final Render
Adding Diffuse Maps and Final Render
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
دیلن علاقه زیادی به هنر سه بعدی دارد. هنگامی که وی شروع به استفاده از برنامه چشم انداز سه بعدی عالی E-On Software ، Vue کرد ، بلافاصله دلبسته شد. وی به مدت 6 سال خوب آموزش هایی را با افراد در صنعت 3D در مورد نحوه استفاده از Vue همراه با هر نرم افزار تکمیلی مانند World Machine و Geo Control آموزش داده است. او وقت خود را به مجموعه های اینترنتی اینترنتی "Outspaced" ، یک برنامه کمدی/ماجراجویی علمی تخیلی ، که بیشتر کارهایش در آن استفاده می شود ، اختصاص داده است. او مالک و استودیوی طراحی PWN است ، جایی که منابع زیادی و آموزش های اضافی را به هنرمندان 3D ارائه می دهد.
نمایش نظرات