آموزش ساختن منظره از زمین به بالا در ماشین جهانی

Building a Landscape from the Ground up in World Machine

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ماشین جهانی، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک منظره دقیق و عالی از ابتدا بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: World Machine، Geoglyph، Unreal Engine. در این آموزش ماشین جهانی، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک منظره دقیق و عالی از ابتدا بسازیم. سپس از آن منظره در برنامه های کاربردی دیگری مانند Unreal Engine استفاده خواهیم کرد. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه از یک مدل ارتفاعی دیجیتال برای ساخت یک شی سه بعدی از یک مکان واقعی استفاده کنیم. در نهایت، نحوه استفاده از splat map را در Unreal Engine برای توزیع بافت ها در سراسر منظره خود خواهیم گفت. در پایان این آموزش ماشین جهانی، دانش لازم برای ایجاد مناظر خود را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: World Machine، Geoglyph، Unreal Engine.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و تنظیم صحنه Introduction and Scene Setup

ساختن منظره از زمین به بالا در ماشین جهانی Building a Landscape from the Ground up in World Machine

  • کاوش در ناوبری Exploring Navigation

  • استفاده از ابزارها، موارد دلخواه و ماکروها Utilizing Tools, Favorites, and Macros

  • ژنراتورهای پوششی Covering Generators

  • ایجاد خروجی ها Establishing Outputs

  • کاوش در کمباینرها Exploring Combiners

  • اعمال فیلترها Applying Filters

  • ایجاد فرسایش Generating Erosion

  • پیاده سازی انتخابگرها Implementing Selectors

  • مبدل های پوششی Covering Converters

  • ایجاد پارامترها و کنترل جریان Establishing Parameters and Flow Control

  • ساختن چشم انداز ما Building Our Landscape

  • به ساختن منظره ما ادامه دهید Continue Building Our Landscape

  • راه اندازی Billows Setting up Billows

  • استفاده از افکت های ماسک Using Mask Effects

  • جلوه های رانندگی با Layout Generator Driving Effects with Layout Generator

  • رنگ آمیزی زمین ما Coloring Our Terrain

  • ایجاد نقشه Splat Creating a Splat Map

  • با استفاده از Convexity و Basic Rendering Using Convexity and Basic Rendering

  • راه اندازی برای صادرات Setting up for Export

  • وارد کردن یک فایل دم Importing a Dem File

  • راه اندازی مواد Setting up Materials

  • تکسچرینگ با Splat Map Texturing with a Splat Map

  • اضافه کردن Diffuse Maps و Final Render Adding Diffuse Maps and Final Render

نمایش نظرات

آموزش ساختن منظره از زمین به بالا در ماشین جهانی
جزییات دوره
3h 10m
24
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
23
3.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dylan Yarbrough Dylan Yarbrough

دیلن علاقه زیادی به هنر سه بعدی دارد. هنگامی که وی شروع به استفاده از برنامه چشم انداز سه بعدی عالی E-On Software ، Vue کرد ، بلافاصله دلبسته شد. وی به مدت 6 سال خوب آموزش هایی را با افراد در صنعت 3D در مورد نحوه استفاده از Vue همراه با هر نرم افزار تکمیلی مانند World Machine و Geo Control آموزش داده است. او وقت خود را به مجموعه های اینترنتی اینترنتی "Outspaced" ، یک برنامه کمدی/ماجراجویی علمی تخیلی ، که بیشتر کارهایش در آن استفاده می شود ، اختصاص داده است. او مالک و استودیوی طراحی PWN است ، جایی که منابع زیادی و آموزش های اضافی را به هنرمندان 3D ارائه می دهد.