آموزش گردش کار انیمیشن سه بعدی: بازخورد را مدیریت کنید و انیمیشن های مایا را به بلندر بیاورید

دانلود 3D Animation Workflow: Manage Feedback and Bring Maya Animations to Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

به بازخورد انیمیشن های سه بعدی خود مانند یک انیماتور کارکشته پاسخ دهید. 

وقتی سر وید نیستات برای اولین بار انیمیشن سه بعدی را شروع کرد، مطمئن نبود از کجا شروع کند. اکنون تقریباً یک دهه از این صنعت می گذرد، سر وید در زمینه انیمیشن های سه بعدی به عنوان یک انیماتور مستقل، خالق محتوا و مربی حرفه ای ایجاد کرده است. او با بیش از 230 هزار مشترک یوتیوب و همکاری انیمیشن های سه بعدی با برندهایی مانند Adobe و LG، به هزاران انیماتور مشتاق و حرفه ای کمک کرده است تا جایگاه خود را در جهان در انیمیشن های سه بعدی پیدا کنند. اکنون، سر وید این مجموعه چهار کلاسی را به عنوان منبعی که آرزو داشت در هنگام یادگیری انیمیشن های سه بعدی داشته باشد، ایجاد کرد. 

در این کلاس، سر وید روش‌های مختلفی را به شما آموزش می‌دهد که می‌توانید پس از دریافت بازخورد در مورد کار انیمیشن سه بعدی خود، یک عکس را دوباره کار کنید. از کاوش در گزینه های مختلف گردش کار گرفته تا ایجاد تغییرات در مقیاس بزرگ در کار خود، یاد خواهید گرفت که چگونه یادداشت ها را به آرامی پیاده سازی کنید و تنظیمات متنوعی را در انیمیشن های خود انجام دهید. 

با سر وید به عنوان معلم، شما:

  • یاد بگیرید چگونه بازخورد با کیفیت بالا را تشویق کنید
  • را بیابید که چگونه به بازخوردها واکنش مثبت نشان دهید و درخواست توضیح دهید
  • تکنیک‌های انیمیشن را برای ایجاد تغییرات کوچک و بزرگ کشف کنید
  • انیمیشن های خود را از Maya به Blender بیاورید

بعلاوه، سر وید دو ابزار دیجیتالی را به اشتراک می‌گذارد که می‌توانند در طول فرآیند بازخورد و پیاده‌سازی به شما کمک کنند.

چه ماه‌ها می‌خواهید انیمیشن سه‌بعدی را شروع کنید و چه سال‌ها است که انیمیشن می‌کنید، یادگیری نحوه دریافت بازخورد و انجام تغییرات لازم در کارتان یک مهارت مهم برای هر انیماتور است. صرف نظر از سطح تجربه شما، شما این کلاس را ترک خواهید کرد و بدانید که چگونه به انواع مختلف بازخوردها واکنش نشان دهید و چگونه به طور موثر تغییرات مورد نظر را در کار خود ایجاد کنید.  

این کلاس برای انیماتورها در تمام سطوح مهارت پیشنهاد می شود. برای یادداشت برداری و یک پروژه انیمیشنی که قبلاً تکمیل شده است، به یک قلم و کاغذ نیاز دارید. برای ادامه یادگیری در مورد انیمیشن سه بعدی، مسیر یادگیری کامل انیمیشن سه بعدی Sir Wade را بررسی کنید. 


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • آدرس دادن به یادداشت های انیمیشن Addressing Animation Notes

  • ایجاد تغییرات بزرگ در انیمیشن Making Large Animation Changes

  • آوردن انیمیشن مایا به بلندر Bringing Maya Animation to Blender

  • شروع به کار Getting Started

  • افکار نهایی Final Thoughts

  • مقدمه Introduction

  • دریافت بازخورد انیمیشن Receiving Animation Feedback

نمایش نظرات

آموزش گردش کار انیمیشن سه بعدی: بازخورد را مدیریت کنید و انیمیشن های مایا را به بلندر بیاورید
جزییات دوره
47m
7
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
2
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sir Wade Neistadt Sir Wade Neistadt

انیماتور، هنرمند VFX، خالق

سر وید یک انیماتور مستقل، هنرمند VFX، خالق است.

پس از اینکه یک فیلم کوتاه درباره ابرقهرمان او را در سال 2014 به جشنواره فیلم کن آورد، برنامه انیمیشن شخصیت Animation Mentor را تکمیل کرد تا بلافاصله در DreamWorks Animation به عنوان مربی فنی/مربی استخدام شود. نقش او در DWA به عنوان یک Technical مربی تکامل یافته است که شامل تبدیل شدن به فیلمبردار اصلی و رابط آموزشی برای انیمیشن، سطح‌سازی و مدل‌سازی می‌شود.

سر وید بیش از 50 کلاس مختلف از نرم افزار اختصاصی برای انیمیشن، چیدمان و نورپردازی گرفته تا ابزارهای شخص ثالث مانند Maya، Mari، Substance، After Effects، Nuke و غیره تدریس کرده است.

او مخاطبان زیادی در سراسر Patreon، Discord، Youtube، Instagram و وب سایت خود دارد.