آموزش ایجاد محیط آشپزخانه در Unreal Engine 5

Creating a Kitchen Environment in Unreal Engine 5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام به همه و به این دوره جدید خوش آمدید. در این دوره، کل فرآیند ایجاد یک محیط آشپزخانه با استفاده از Unreal Engine 5، Blender، Substance Painter را بررسی خواهیم کرد.

ما مدل‌سازی در Blender، بافت‌دهی با استفاده از Substance Painter و تنظیم صحنه، نور و مواد در Unreal Engine 5 را بررسی خواهیم کرد.

نرم افزارهای مورد استفاده - (BLENDER، Substance Painter، Unreal Engine 5):

همه مدل‌سازی‌ها در Blender انجام می‌شود، اما تکنیک‌های مورد استفاده جهانی هستند و می‌توانند در هر بسته مدل‌سازی سه بعدی دیگری تکرار شوند. مواد و بافت ها با استفاده از Substance Painter ایجاد خواهند شد. هنر سطح، نورپردازی و ترکیب بندی در Unreal Engine 5 انجام خواهد شد.

در این دوره، همه چیزهایی را که برای ایجاد نتایج نهایی که در تصاویر و تریلرها می بینید، باید بدانید. همین تکنیک ها را می توان تقریباً برای هر نوع محیطی اعمال کرد.

این دوره بیش از 11 ساعت محتوا دارد! (همه ویدیوها دارای تفسیر صوتی هستند)

ما همه مراحل این دوره را با هم مرور خواهیم کرد و هیچ چیز نادیده گرفته نخواهد شد. این دوره هیچ نوع تایم لپسی ندارد تا بتوانید هر مرحله را به راحتی دنبال کنید.

ما با جمع آوری برخی از تصاویر مرجع شروع می کنیم تا ایده های اولیه و حال و هوای صحنه خود را به دست آوریم. ما این تصاویر مرجع را در یک برنامه رایگان به نام PureRef ترتیب خواهیم داد. پس از این به Blender می رویم و شروع به مدل سازی دارایی های اصلی خود می کنیم. ما کل فرآیند مدل سازی این را از ابتدا تا انتها فقط در بلندر مرور خواهیم کرد. ما با مدل سازی برخی از دارایی های اصلی خود مانند اجاق گاز، یخچال و کابینت شروع خواهیم کرد.

بعد از اینکه همه دارایی‌های خود را مدل‌سازی کردیم، آنها را به Substance Painter صادر می‌کنیم تا فرآیند بافت‌سازی را شروع کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که مواد با کیفیت و واقعی و ویژگی های کلیدی Substance Painter مانند ماسک های هوشمند، ژنراتورها، مواد هوشمند و غیره ایجاد کنیم.

بعد از این ما تمام مدل های خود را به Unreal Engine وارد می کنیم و بافت ها را از Painter به Unreal Engine صادر می کنیم. گام بعدی این است که نورپردازی خود را تنظیم کنیم و حال و هوا و فضایی را برای صحنه خود ایجاد کنیم. ما از ویژگی‌های جدید Unreal Engine مانند Lumen برای دریافت نور واقعی برای صحنه خود استفاده خواهیم کرد، سپس یک حجم پس از پردازش را تنظیم خواهیم کرد تا جلوه‌های بصری صحنه خود را بیشتر کنیم.

سپس زمان بیشتری را صرف ایجاد وسایل کوچک زیادی برای صحنه خود خواهیم کرد تا جزئیات بیشتر صحنه را بیشتر کنیم. ما این دوره را با افزودن برخی مواد غذایی از Quixel Megascans، تنظیم زوایای مختلف دوربین و گرفتن اسکرین شات های با وضوح بالا برای نمونه کارمان به پایان خواهیم رساند.
بنابراین، امیدوارم شما را در آن دوره ببینم، از شما متشکرم.

این دوره برای چه کسانی است؟

دانش آموزانی که دانش اولیه مدل سازی، بافت سازی دارند و می خواهند نحوه ایجاد محیط را بیاموزند. همه چیز در این دوره با جزئیات توضیح داده خواهد شد، اما برخی از دانش قبلی در مورد نرم افزار مفید خواهد بود.

پروژه این دوره این است که محیط آشپزخانه خود را ایجاد کنید:


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • نهایی کردن چیدمان صحنه Finalizing the Layout of the Scene

  • ایجاد کویل اجاق گاز Creating the Stove Coils

  • افزودن برخی جزئیات بیشتر Adding some more Details

  • UV باز کردن اجاق گاز و یخچال UV Unwrapping the Stove and Fridge

  • افزودن جزئیات بیشتر به اجاق گاز Adding more Details to the Stove

  • بافت اجاق گاز Texturing the Stove

  • ایجاد لوازم Creating Props

  • مدل سازی درب Modelling the Door

  • راه اندازی روشنایی و پس پردازش Setting up Lighting and Post-Processing

  • مرور تصاویر مرجع Going over Reference Images

  • UV باز کردن بسته بندی دارایی های باقی مانده UV Unwrapping the Remaining Assets

  • مدل سازی یخچال Modelling the Fridge

  • مدل سازی سینک و پنجره Modelling the Sink and the Window

  • تکسچر کردن وسایل (مجموعه-2) Texturing the Props (Set-2)

  • معرفی کلاس Introduction to Class

  • صادرات به Unreal Engine 5 Exporting to Unreal Engine 5

  • مدل سازی کمد Modelling the Cupboard

  • ایجاد چیدمان اتاق آشپزخانه Creating the Kitchen Room Layout

  • مدل سازی برخی لوازم بیشتر Modelling some more Props

  • قرار دادن لوازم Placing the Props

  • ایجاد ابزارهای آشپزخانه بیشتر Creating More Kitchen Tools

  • مدل سازی اجاق گاز Modelling the Stove

  • مدل سازی اسلب آشپزخانه Modelling the Kitchen Slabs

  • بافت فریزر Texturing the Fridge

  • برخی از جزئیات بیشتر و گرفتن اسکرین شات Some more Details and taking Screenshots

  • تکسچر کردن وسایل (مجموعه-1) Texturing the Props (Set-1)

  • بافت اتاق آشپزخانه Texturing the Kitchen Room

  • مدل سازی کابینت ها Modelling the Cabinets

نمایش نظرات

آموزش ایجاد محیط آشپزخانه در Unreal Engine 5
جزییات دوره
11h
28
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
215
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Aniket Rawat
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aniket Rawat Aniket Rawat

هنرمند سه بعدی

سلام به همه، نام من آنیکت راوات است و من یک هنرمند سه بعدی هستم که دوست دارد خلق واقعی کند. و لوازم و دارایی های سه بعدی با کیفیت بالا. برنامه های اصلی سه بعدی که من در آنها کار می کنم Blender، Substance Painter، Zbrush و Unreal Engine هستند. من در مدل سازی سه بعدی و تکسچر مهارت دارم.

از اینکه به نمایه من سر زدید متشکرم، امیدوارم دوره های آموزشی من بتوانند به شما کمک کنند چیزهای جدید یاد بگیرید.