اگر به دنبال معرفی متمرکز مایا 2020 هستید، این کلاس برای شما مناسب است!
سلام، نام من اینگرام است و من یک متخصص مستقل سه بعدی هستم که در صنعت سینما کار می کنم.
در این کلاس، من به شما بینشی از گردش کار شخصی خود خواهم داد و روند فکری خود را در پس ایجاد مدلهای سه بعدی، صحنهها و تصاویر ثابت به اشتراک میگذارم.
همه اینها بسیار فراتر از یک آموزش مدلسازی سه بعدی معمولی است!
این کلاس برای عالی است
اولین بار و کاربران متوسط
.
من به شما نشان خواهم داد که یادگیری یک نرم افزار مدل سازی سه بعدی مانند مایا چقدر می تواند آسان باشد!
پس از این گشت و گذار متمرکز، از طریق امکانات بی پایان مایا، خواهید فهمید که یک گردش کار استاندارد سه بعدی صنعتی چگونه به نظر می رسد، و می دانید که همه دکمه های مهم کجا هستند.
مایا کاملاً است رایگان برای یادگیری، فقط به بروید وب سایت و گرفتن کپی خود را!
در طول این کلاس، را ایجاد خواهید کرد
رندر شگفت انگیز شما
!
ما پوشش خواهیم داد:
من همچنین تکسچرها و یک HDRI رایگان برای استفاده در اختیار شما قرار خواهم داد. اگر نمی دانید برخی از این کلمات چه معنایی دارند، نگران نباشید، بعد از این کلاس شما یک متخصص خواهید بود.
پس بیایید شروع کنیم — شما را در کلاس می بینیم!
ایجاد اولین تصویر سهبعدی شما آسانتر از آن چیزی است که فکر میکنید با مایا!
برای پروژه کلاسی شما، با ایجاد یک تخم مرغ دراماتیک با هم به این چالش رسیدگی میکنیم. :)
با چسبیدن به یک شکل ساده، میتوانید بر روی تصویر وسیعتر از نحوه استفاده از Maya تمرکز کنید و کشف کنید که چه چیزی این برنامه را به ابزار شگفتانگیزی تبدیل میکند.
من هیجان زده هستم که ببینم چگونه تخمهای خود را در ایجاد یک رندر جالب که میتوانید به آن افتخار کنید، خلق میکنید و صحنهسازی میکنید!
مراحلی که طی خواهیم کرد عبارتند از:
فراموش نکنید که نتایج نهایی خود را در گالری پروژه پست کنید تا ایده های عالی خود را با بقیه کلاس به اشتراک بگذارید!
مشخصات تحویل:
میخواهم شما را تشویق کنم که یک گردش کار متمرکز را امتحان کنید، جایی که با مفهوم شروع میکنید و قدم به قدم تا رندر نهایی پیش میروید. فایل های کاری من هر زمان که به آن نیاز داشته باشید برای مرجع در دسترس خواهند بود.
منتظر دیدن پروژه های شما نیستید!
3D Generalist/Illustrator
سلام، من اینگرام هستم!
بهعنوان یک طراح و تصویرگر مستقل سه بعدی، بسیار خوش شانس بودهام که روی فیلمهای بلند انیمیشنی مانند مایا زنبور و ویک وایکینگ کار کردهام.
از زمانی که در سال 2011 کار در صنعت سینما را شروع کردم، بسیاری از برنامه های سه بعدی و جریان های کاری مختلفی را که معمولاً در سراسر جهان استفاده می شوند، یاد گرفتم و آموزش دادم.
پس از کار در M.A.R.K. 13 سالها در آلمان، تصمیم گرفتم مهارتهای خود را با لیسانس تصویرسازی و CGI بیشتر کنم تا درک بهتری از ایجاد محتوای دیجیتال به من بدهم.
اکنون میخواهم برخی از دانش گستردهام را در اینجا در Skillshare به شما بازگردانم!
نمایش نظرات