سلام بچهها، نام من آنیکت راوات است و در این کلاس ما یک صحنه کامل CLASSROOM را از ابتدا تا انتها با استفاده از <ایجاد خواهیم کرد. فقط span> BLENDER . ما با کمک Blender
یک صحنه کلاس درس واقع گرایانه ایجاد خواهیم کرد.من شما را از طریق تک تک مراحل این دوره راهنمایی خواهم کرد و هیچ چیز نادیده گرفته نخواهد شد. این یک دوره آموزشی برای همه کاربران است، اما درک اولیه Blender و 3D واقعا مفید خواهد بود.
ما با مدلسازی وسایل مختلف در BLENDER شروع میکنیم، از چندین تکنیک و اصلاحکننده برای ایجاد مدلهای خود استفاده خواهیم کرد. ما کل فرآیند مدلسازی تک تک تکیهگاهها را طی میکنیم و هیچ چیز نادیده گرفته نمیشود.
پس از اتمام فرآیند مدلسازی، به بافتسازی میرویم، چندین بافت PBR را با استفاده از بافتهای کاملاً آزاد ایجاد میکنیم، سایهبانهایی مانند شیشه، چوب و غیره ایجاد میکنیم.
بالاخره ما صحنه خود را روشن و رندر میکنیم، از HDRI برای نورپردازی صحنه و از چرخهها بهعنوان موتور رندر خود استفاده میکنیم. ما چندین زوایای صحنه خود را رندر میکنیم و دوره را با کمی ترکیب بندی به پایان میرسانیم تا رندرهایمان بهتر به نظر برسد.
همه فایلهای پروژه مربوط به این دوره در اختیار شما قرار میگیرد که شامل فایلهای مخلوطکن، تمام تصاویر استفادهشده، بافتها و غیره میشود.
بنابراین، اگر میخواهید یاد بگیرید که چگونه این صحنه کلاس درس واقعگرایانه را با من ایجاد کنید، امروز به CLASS بپیوندید. متشکرم!
یکی از پروژههای اصلی این CLASS تکمیل صحنه کلاس با من است، اما من به همه شما پیشنهاد میکنم که برای خودتان چند تغییر ایجاد کنید. p>
راههای مختلفی برای ایجاد تنوع خود از این صحنه کلاس درس وجود دارد، یکی از آنها تغییر HDRI برای دادن نور متفاوت به آن است. و حال و هوا را کاملاً تغییر دهید.
ما وسایل مختلفی مانند صندلی، میز، کتاب، پرده و غیره ایجاد میکنیم. شما میتوانید موقعیت، رنگها، بافت هر چیزی از این وسایل را تغییر دهید تا ظاهر صحنه را تغییر دهید. شما همچنین می توانید چند مدل از خود ایجاد کنید و آنها را به صحنه اضافه کنید تا آن را حتی بهتر کنید.
من هیجان زده هستم که ببینم شما بچه ها چه چیزی به ذهنم می رسد! خوش بگذره. به سلامتی!
هنرمند سه بعدی
سلام به همه، نام من آنیکت راوات است و من یک هنرمند سه بعدی هستم که دوست دارد خلق واقعی کند. و لوازم و دارایی های سه بعدی با کیفیت بالا. برنامه های اصلی سه بعدی که من در آنها کار می کنم Blender، Substance Painter، Zbrush و Unreal Engine هستند. من در مدل سازی سه بعدی و تکسچر مهارت دارم.
از اینکه به نمایه من سر زدید متشکرم، امیدوارم دوره های آموزشی من بتوانند به شما کمک کنند چیزهای جدید یاد بگیرید.
نمایش نظرات