لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد موهای با کیفیت تولید با استفاده از KRAKATOA در 3ds Max
Creating Production Quality Hair Using KRAKATOA in 3ds Max
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش، نحوه استفاده از KRAKATOA برای ایجاد موهای با کیفیت تولید را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: 3DS Max 2014، Krakatoa MX2، Nuke 8. در این آموزش، نحوه استفاده از KRAKATOA برای ایجاد موهای با کیفیت تولید را یاد خواهیم گرفت. ما با مرور اصول اولیه اصلاح کننده مو و خز 3ds Max، که موی ذرات ایجاد شده توسط KRAKATOA را هدایت می کند، شروع می کنیم. سپس به نحوه تنظیم یک اصلاح کننده مو PRT می پردازیم تا تنظیمات مناسب برای ظاهر طبیعی خز را بدست آوریم. سپس ما به طور مفصل سایه زن های Kajiya-Kay و Marschner Hair را که در KRAKATOA در دسترس ما هستند، و همچنین نحوه استفاده از عملکرد کانال Per-Particle در سایه زن Marschner و صادرات عناصر Render را بررسی خواهیم کرد. در مرحله بعد به ویرایشگر Magma می پردازیم تا چند MagmaFlows مفید مخصوص مو ایجاد کنیم و این کار را با یادگیری نحوه استفاده از اشیاء مات، راه اندازی State Sets در 3ds Max برای سازماندهی رندرهایمان و نحوه استفاده از Shadow Generator دنبال می کنیم. ما با ارائه چند راه برای صرفه جویی در نیازهای حافظه و بهینه سازی بیشتر صحنه ها و سپس صادر کردن عناصر Render و ترکیب آنها در NUKE به پایان خواهیم رسید. در پایان آموزش، درک کاملی از نحوه استفاده از کیفیت و انعطاف شگفت انگیز موهای کراکاتوآ خواهید داشت و می توانید آن را در پروژه های خود اعمال کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3DS Max 2014، Krakatoa MX2، Nuke 8.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد موهای با کیفیت تولید با استفاده از KRAKATOA در 3ds Max
Creating Production Quality Hair Using KRAKATOA in 3ds Max
راه اندازی نوار ابزار KRAKATOA
Setting up the KRAKATOA Toolbar
راه اندازی اولین صحنه ما
Setting up Our First Scene
تنظیم ترازو برای موهای طبیعی
Adjusting the Scale for Natural Hair
بررسی اصلاح کننده مو و خز
Reviewing the Hair and Fur Modifier
با اصلاح کننده مو و خز ادامه دهید
Continuing with the Hair and Fur Modifier
آشنایی با اصلاح کننده مو Prt
Understanding the Prt Hair Modifier
بررسی شیدر موی Kajiya-kay
Examining the Kajiya-kay Hair Shader
بررسی شیدر موی مارشنر
Reviewing the Marschner Hair Shader
با شیدر موی مارشنر ادامه دهید
Continuing with the Marschner Hair Shader
رندر عناصر در Marschner Shader
Render Elements in the Marschner Shader
با استفاده از ویرایشگر Magma
Using the Magma Editor
با ماگما فلو ادامه دهید
Continuing with Magma Flow
استفاده از Gradient Ramps و Texture Maps در Magma Flow
Using Gradient Ramps and Texture Maps in Magma Flow
ادامه با نقشه های بافت در Magma Flow
Continuing with Texture Maps in Magma Flow
استفاده از کانال های هر ذره
Using per-particle Channels
ادامه با کانال های هر ذره
Continuing with per-particle Channels
ایجاد و استفاده از اشیاء مات
Creating and Using Matte Objects
استفاده از مجموعه های حالت
Using State Sets
ریختن سایه ها با Shadow Generator
Casting Shadows with Shadow Generator
صرفه جویی در حافظه و رندر کردن چندین پروفایل موی Prt
Saving Memory and Rendering Multiple Prt Hair Profiles
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
جان بروفی یک هنرمند خوب بین المللی شناخته شده است که نقاشی های رنگ روغن در بسیاری از مجموعه های دائمی در سراسر جهان وجود دارد. او توسط گالری Roq La Rue در سیاتل ، WA نماینده دارد ، اما به طور منظم کارهای خود را در گالری ها و موزه ها در سطح بین المللی به نمایش می گذارد. جان که قبلاً بیش از 12 سال در صنعت بازی های رایانه ای در کمپانی هایی مانند Novalogic و WB Games کار کرده است ، از مهارت های آموخته شده به عنوان یک هنرمند شخصیت برای طراحی مفاهیم نقاشی های خود استفاده می کند.
نمایش نظرات