آموزش ایجاد موهای با کیفیت تولید با استفاده از KRAKATOA در 3ds Max

Creating Production Quality Hair Using KRAKATOA in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، نحوه استفاده از KRAKATOA برای ایجاد موهای با کیفیت تولید را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: 3DS Max 2014، Krakatoa MX2، Nuke 8. در این آموزش، نحوه استفاده از KRAKATOA برای ایجاد موهای با کیفیت تولید را یاد خواهیم گرفت. ما با مرور اصول اولیه اصلاح کننده مو و خز 3ds Max، که موی ذرات ایجاد شده توسط KRAKATOA را هدایت می کند، شروع می کنیم. سپس به نحوه تنظیم یک اصلاح کننده مو PRT می پردازیم تا تنظیمات مناسب برای ظاهر طبیعی خز را بدست آوریم. سپس ما به طور مفصل سایه زن های Kajiya-Kay و Marschner Hair را که در KRAKATOA در دسترس ما هستند، و همچنین نحوه استفاده از عملکرد کانال Per-Particle در سایه زن Marschner و صادرات عناصر Render را بررسی خواهیم کرد. در مرحله بعد به ویرایشگر Magma می پردازیم تا چند MagmaFlows مفید مخصوص مو ایجاد کنیم و این کار را با یادگیری نحوه استفاده از اشیاء مات، راه اندازی State Sets در 3ds Max برای سازماندهی رندرهایمان و نحوه استفاده از Shadow Generator دنبال می کنیم. ما با ارائه چند راه برای صرفه جویی در نیازهای حافظه و بهینه سازی بیشتر صحنه ها و سپس صادر کردن عناصر Render و ترکیب آنها در NUKE به پایان خواهیم رسید. در پایان آموزش، درک کاملی از نحوه استفاده از کیفیت و انعطاف شگفت انگیز موهای کراکاتوآ خواهید داشت و می توانید آن را در پروژه های خود اعمال کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3DS Max 2014، Krakatoa MX2، Nuke 8.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد موهای با کیفیت تولید با استفاده از KRAKATOA در 3ds Max Creating Production Quality Hair Using KRAKATOA in 3ds Max

  • راه اندازی نوار ابزار KRAKATOA Setting up the KRAKATOA Toolbar

  • راه اندازی اولین صحنه ما Setting up Our First Scene

  • تنظیم ترازو برای موهای طبیعی Adjusting the Scale for Natural Hair

  • بررسی اصلاح کننده مو و خز Reviewing the Hair and Fur Modifier

  • با اصلاح کننده مو و خز ادامه دهید Continuing with the Hair and Fur Modifier

  • آشنایی با اصلاح کننده مو Prt Understanding the Prt Hair Modifier

  • بررسی شیدر موی Kajiya-kay Examining the Kajiya-kay Hair Shader

  • بررسی شیدر موی مارشنر Reviewing the Marschner Hair Shader

  • با شیدر موی مارشنر ادامه دهید Continuing with the Marschner Hair Shader

  • رندر عناصر در Marschner Shader Render Elements in the Marschner Shader

  • با استفاده از ویرایشگر Magma Using the Magma Editor

  • با ماگما فلو ادامه دهید Continuing with Magma Flow

  • استفاده از Gradient Ramps و Texture Maps در Magma Flow Using Gradient Ramps and Texture Maps in Magma Flow

  • ادامه با نقشه های بافت در Magma Flow Continuing with Texture Maps in Magma Flow

  • استفاده از کانال های هر ذره Using per-particle Channels

  • ادامه با کانال های هر ذره Continuing with per-particle Channels

  • ایجاد و استفاده از اشیاء مات Creating and Using Matte Objects

  • استفاده از مجموعه های حالت Using State Sets

  • ریختن سایه ها با Shadow Generator Casting Shadows with Shadow Generator

  • صرفه جویی در حافظه و رندر کردن چندین پروفایل موی Prt Saving Memory and Rendering Multiple Prt Hair Profiles

  • ذخیره مش های V-Ray Saving V-Ray Meshes

  • کامپوزیت نهایی در NUKE Final Composite in NUKE

نمایش نظرات

آموزش ایجاد موهای با کیفیت تولید با استفاده از KRAKATOA در 3ds Max
جزییات دوره
3h 15m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
John Brophy
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John Brophy John Brophy

جان بروفی یک هنرمند خوب بین المللی شناخته شده است که نقاشی های رنگ روغن در بسیاری از مجموعه های دائمی در سراسر جهان وجود دارد. او توسط گالری Roq La Rue در سیاتل ، WA نماینده دارد ، اما به طور منظم کارهای خود را در گالری ها و موزه ها در سطح بین المللی به نمایش می گذارد. جان که قبلاً بیش از 12 سال در صنعت بازی های رایانه ای در کمپانی هایی مانند Novalogic و WB Games کار کرده است ، از مهارت های آموخته شده به عنوان یک هنرمند شخصیت برای طراحی مفاهیم نقاشی های خود استفاده می کند.