آموزش Unreal Engine: Character Skill System

Unreal Engine: Character Skill System

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ابزارهای مورد استفاده برای ساخت "Fortnite" را تسلط داشته باشید زیرا ما سیستم مهارت شخصیت خود را با استفاده از Unreal Engine ایجاد می کنیم! نحوه دانلود، نصب و راه اندازی یک پروژه در موتور Unreal نحوه استفاده از قالب پروژه Side Scroller در موتور Unreal برای ایجاد یک بازی به سبک "Metroidvania"! نحوه پیاده‌سازی یک کاراکتر Paragon (از موجودی دارایی‌های رایگان Unreal Engine) به‌عنوان یک کاراکتر قابل پخش چگونه مهارت‌های حرکتی، جادوی سفید و جادوی سیاه را به شخصیت بازیکن اضافه کنیم چگونه سیستم‌های Health و Mana را به پروژه اضافه کنیم نحوه ایجاد پشتیبانی HUD و منوهای تعاملی با استفاده از نقشه های ویجت Unreal Engine نحوه اسکریپت عناصر گیم پلی تعاملی با استفاده از ابزارهای اسکریپت Blueprint Unreal Engine نحوه اتصال انیمیشن های کاراکتر پخش کننده یک مبتدی اما داشتن تجربه کمک می کند!) پیشنهاد شده: رایانه رومیزی با ویندوز 7 (یا جدیدتر) 64 بیتی - یا - مک با Mac OS X 10.9.2 یا بالاتر پیشنهاد شده: 8 گیگابایت رم پیشنهادی: چهار هسته ای اینتل یا AMD پردازنده پیشنهادی: کارت گرافیک سازگار با DirectX 11 پیشنهاد شده: Unreal Engine نسخه 4.21 یا بالاتر

در این دوره آموزشی طراحی بازی، من شما را گام به گام در ساخت یک سیستم مهارت کاراکتر سفارشی با استفاده از Unreal Engine: THE premier free to download engine game راهنمایی می کنم! (و همان موتور مورد استفاده برای ساخت "Fortnite.")

این دوره شامل بیش از 145 درس ویدیویی سرگرم کننده برای دنبال کردن است. موضوعات تحت پوشش عبارتند از:

  • نحوه ایجاد یک پروژه Sidescroller سه بعدی با استفاده از موتور Unreal

  • نحوه افزودن بسته‌های دارایی (رایگان!) از بازار (کنتس از بازی "Paragon" توسط Epic Games)

  • نحوه وارد کردن دارایی‌های هنری و صوتی خارجی به Unreal

  • نحوه ایجاد منوها و HUD تعاملی و متحرک با استفاده از طرح‌های ویجت

  • نحوه ایجاد اشیاء تعاملی با استفاده از Blueprint Scripting (بدون نیاز به دانش کدنویسی!)

  • نحوه تسلط بر مفاهیم اساسی هنگام اسکریپت بلوپرینت مانند:

    • ایجاد متغیرهای مختلف

    • توابع ایجاد

    • استفاده از رویدادها، کنترل جریان، و گره های خط زمانی

    • سازماندهی و تنظیم طرح‌ها و اسکریپت‌ها

  • نحوه ایجاد 6 مهارت بازیکن مختلف با استفاده از Blueprint Scripting:

    • پرش دوبل

    • خط تیره

    • توپ آتشین (حمله مستقیم)

    • شوک الکتریکی (حمله AOE)

    • لنز حقیقت (مسیرها و سکوهای مخفی را آشکار می کند)

    • تبدیل به مه (به شما امکان می دهد از دروازه ها عبور کنید)

  • چگونه مهارت‌های تهاجمی (مانند "Fireball") به دشمن آسیب برسانیم

  • نحوه هدف گیری مجدد مش های اسکلتی و انیمیشن ها

  • نحوه ایجاد و ویرایش یک ماشین حالت انیمیشن

  • و بیشتر!

با دانش به دست آمده در این درس های ویدیویی، شما به مهارت های لازم برای شروع ساختن سیستم مهارت شخصیت خود (بدون نیاز به دانش برنامه نویسی) مجهز خواهید شد!


سرفصل ها و درس ها

راه اندازی پروژه Project Setup

  • پرایمر پروژه Project Primer

  • دانلود و نصب کنید Download & Install

  • ایجاد پروژه Project Creation

  • سازمان پروژه Project Organization

  • افزونه های پروژه Project Add-Ons

  • نقشه تست پروژه Project Test Map

تنظیم کاراکتر Character Setup

  • تنظیم اولیه کاراکتر Character Basic Setup

  • هدف گذاری مجدد کاراکتر شماره 1 Character Retargeting #1

  • هدف گذاری مجدد کاراکتر شماره 2 Character Retargeting #2

حرکت شخصیت Character Movement

  • بررسی اجمالی کنترل کاراکتر Character Control Overview

  • مبانی حرکت شخصیت Character Movement Basics

  • تنظیم پرش کاراکتر Character Jump Setup

  • اسکریپت پرش کاراکتر Character Jump Script

  • اسکریپت سرزمین شخصیت Character Land Script

HUD HUD

  • HUD - دارایی ها HUD - Assets

  • HUD - ایجاد HUD - Creation

  • HUD - طرح شماره 1 HUD - Layout #1

  • HUD - طرح شماره 2 HUD - Layout #2

  • HUD - طرح شماره 3 HUD - Layout #3

  • HUD - طرح شماره 4 HUD - Layout #4

  • HUD - ویژگی های بازیکن HUD - Player Attributes

  • HUD - توابع پخش کننده HUD - Player Functions

  • HUD - اتصالات HUD - Bindings

  • HUD - انیمیشن شماره 1 HUD - Animation #1

  • HUD - انیمیشن شماره 2 HUD - Animation #2

  • HUD - انیمیشن شماره 3 HUD - Animation #3

  • HUD - انیمیشن شماره 4 HUD - Animation #4

  • HUD - اسکریپت HUD - Script

اشیاء تعاملی Interactive Objects

  • تعاملی - کلاس پایه Interactive - Base Class

  • تعاملی - Notify Layout Interactive - Notify Layout

  • تعاملی - اطلاع رسانی انیمیشن Interactive - Notify Animation

  • تعاملی - اسکریپت کلاس پایه Interactive - Base Class Script

کسب مهارت Skill Acquisition

  • کسب مهارت - دارایی شماره 1 Skill Acquire - Assets #1

  • کسب مهارت - دارایی شماره 2 Skill Acquire - Assets #2

  • کسب مهارت - دارایی شماره 3 Skill Acquire - Assets #3

  • کسب مهارت - دارایی شماره 4 Skill Acquire - Assets #4

  • کسب مهارت - داده ها Skill Acquire - Data

  • کسب مهارت - ویژگی های مهارت شماره 1 Skill Acquire - Skill Attributes #1

  • کسب مهارت - ویژگی های مهارت شماره 2 Skill Acquire - Skill Attributes #2

  • کسب مهارت - ویژگی های مهارت شماره 3 Skill Acquire - Skill Attributes #3

  • کسب مهارت - ویژگی های مهارت شماره 4 Skill Acquire - Skill Attributes #4

  • کسب مهارت - ویژگی های مهارت شماره 5 Skill Acquire - Skill Attributes #5

  • کسب مهارت - HUD Bindings #1 Skill Acquire - HUD Bindings #1

  • کسب مهارت - HUD Bindings #2 Skill Acquire - HUD Bindings #2

  • کسب مهارت - HUD Bindings #3 Skill Acquire - HUD Bindings #3

  • کسب مهارت - کلاس پایه شماره 1 Skill Acquire - Base Class #1

  • کسب مهارت - کلاس پایه شماره 2 Skill Acquire - Base Class #2

  • کسب مهارت - کلاس پایه شماره 3 Skill Acquire - Base Class #3

  • کسب مهارت - طرح اولیه کودک Skill Acquire - Child Blueprint

  • کسب مهارت - به ایجاد اطلاع رسانی کنید Skill Acquire - Notify Creation

  • کسب مهارت - به طرح شماره 1 اطلاع دهید Skill Acquire - Notify Layout #1

  • کسب مهارت - به طرح شماره 2 اطلاع دهید Skill Acquire - Notify Layout #2

  • کسب مهارت - به طرح شماره 3 اطلاع دهید Skill Acquire - Notify Layout #3

  • کسب مهارت - به Bindings #1 اطلاع دهید Skill Acquire - Notify Bindings #1

  • کسب مهارت - به Bindings #2 اطلاع دهید Skill Acquire - Notify Bindings #2

  • کسب مهارت - به Bindings #3 اطلاع دهید Skill Acquire - Notify Bindings #3

  • کسب مهارت - به Bindings #4 اطلاع دهید Skill Acquire - Notify Bindings #4

  • کسب مهارت - به Bindings #5 اطلاع دهید Skill Acquire - Notify Bindings #5

  • کسب مهارت - به انیمیشن‌های شماره 1 اطلاع دهید Skill Acquire - Notify Animations #1

  • کسب مهارت - به انیمیشن‌های شماره 2 اطلاع دهید Skill Acquire - Notify Animations #2

  • کسب مهارت - اسکریپت شماره 1 Skill Acquire - Script #1

  • کسب مهارت - اسکریپت شماره 2 Skill Acquire - Script #2

  • کسب مهارت - اسکریپت شماره 3 Skill Acquire - Script #3

  • کسب مهارت - اسکریپت شماره 4 Skill Acquire - Script #4

  • کسب مهارت - اسکریپت شماره 5 Skill Acquire - Script #5

  • کسب مهارت - اسکریپت شماره 6 Skill Acquire - Script #6

  • کسب مهارت - BPs خواهر و برادر شماره 1 Skill Acquire - Sibling BPs #1

  • کسب مهارت - BPs خواهر و برادر شماره 2 Skill Acquire - Sibling BPs #2

مهارت - دو پرش Skill - Double Jump

  • دو پرش - پرش اسکریپت Double Jump - Jump Script

  • دو پرش - اسکریپت زمین Double Jump - Land Script

  • پرش دوبل - Anim BP (گراف رویداد) Double Jump - Anim BP (Event Graph)

  • دوبل پرش - Anim BP (Anim Graph) Double Jump - Anim BP (Anim Graph)

مهارت - داش پشت Skill - Back Dash

  • داش عقب - SFX Back Dash - SFX

  • داش عقب - VFX #1 Back Dash - VFX #1

  • داش عقب - VFX #2 Back Dash - VFX #2

  • داش عقب - اسکریپت شماره 1 Back Dash - Script #1

  • داش عقب - اسکریپت شماره 2 Back Dash - Script #2

  • داش عقب - اسکریپت شماره 3 Back Dash - Script #3

  • Back Dash - Anim BP (گراف رویداد) Back Dash - Anim BP (Event Graph)

  • Back Dash - Anim BP (Anim Graph) Back Dash - Anim BP (Anim Graph)

جادوی سیاه - گلوله آتشین Black Magic - Fireball

  • گلوله آتشین - طرح Fireball - Blueprint

  • Fireball - راه اندازی بازیکن Fireball - Player Setup

  • Fireball - از اسکریپت استفاده کنید Fireball - Use Script

  • گلوله آتشین - انیمیشن های شماره 1 Fireball - Animations #1

  • فایربال - انیمیشن شماره 2 Fireball - Animations #2

  • فایربال - لرزش دوربین Fireball - Camera Shake

  • فایربال - اسکریپت آسیب Fireball - Damage Script

جادوی سیاه - جرقه الکتریکی Black Magic - Electro Spark

  • الکترو اسپارک - طرح اولیه Electro Spark - Blueprint

  • Electro Spark - راه اندازی پخش کننده Electro Spark - Player Setup

  • Electro Spark - از اسکریپت شماره 1 استفاده کنید Electro Spark - Use Script #1

  • Electro Spark - از اسکریپت شماره 2 استفاده کنید Electro Spark - Use Script #2

  • Electro Spark - انیمیشن ها Electro Spark - Animations

  • Electro Spark - Damage Script Electro Spark - Damage Script

دشمن Enemy

  • دشمن - کلاس پایه Enemy - Base Class

  • دشمن - اسکریپت شماره 1 Enemy - Script #1

  • دشمن - اسکریپت شماره 2 Enemy - Script #2

  • دشمن - اسکریپت شماره 3 Enemy - Script #3

  • Enemy - اسکریپت شماره 4 Enemy - Script #4

منوی جادوی سیاه Black Magic Menu

  • منوی جادوی سیاه - دارایی ها Black Magic Menu - Assets

  • منوی جادوی سیاه - مواد Black Magic Menu - Material

  • منوی جادوی سیاه - ایجاد Black Magic Menu - Creation

  • منوی جادوی سیاه - طرح شماره 1 Black Magic Menu - Layout #1

  • منوی جادوی سیاه - طرح شماره 2 Black Magic Menu - Layout #2

  • منوی جادوی سیاه - طرح شماره 3 Black Magic Menu - Layout #3

  • منوی جادوی سیاه - طرح شماره 4 Black Magic Menu - Layout #4

  • منوی جادوی سیاه - طرح شماره 5 Black Magic Menu - Layout #5

  • منوی جادوی سیاه - صحافی شماره 1 Black Magic Menu - Bindings #1

  • منوی جادوی سیاه - ضمائم شماره 1 Black Magic Menu - Bindings #1 ADDENDUM

  • منوی جادوی سیاه - صحافی شماره 2 Black Magic Menu - Bindings #2

  • منوی جادوی سیاه - انیمیشن Black Magic Menu - Animation

  • منوی جادوی سیاه - اسکریپت شماره 1 Black Magic Menu - Script #1

  • منوی جادوی سیاه - اسکریپت شماره 2 Black Magic Menu - Script #2

  • منوی جادوی سیاه - اسکریپت شماره 3 Black Magic Menu - Script #3

  • منوی جادوی سیاه - اسکریپت شماره 4 Black Magic Menu - Script #4

  • منوی جادوی سیاه - اسکریپت شماره 5 Black Magic Menu - Script #5

  • منوی جادوی سیاه - انیمیشن HUD Black Magic Menu - HUD Anim

  • منوی جادوی سیاه - اسکریپت انیمیشن HUD Black Magic Menu - HUD Anim Script

  • رفع اشکال Bug Fixes

منوی جادوی سفید White Magic Menu

  • منوی سحر و جادو سفید - ایجاد White Magic Menu - Creation

  • منوی سحر و جادو سفید - اتصالات White Magic Menu - Bindings

  • منوی جادوی سفید - اسکریپت شماره 1 White Magic Menu - Script #1

  • منوی جادوی سفید - اسکریپت شماره 2 White Magic Menu - Script #2

  • منوی جادوی سفید - اسکریپت شماره 3 White Magic Menu - Script #3

  • منوی سحر و جادو سفید - انیمیشن HUD White Magic Menu - HUD Anim

  • منوی جادوی سفید - اسکریپت انیمیشن HUD White Magic Menu - HUD Anim Script

سحر و جادو سفید - ویجت تایمر White Magic - Timer Widget

  • ویجت تایمر - ایجاد Timer Widget - Creation

  • ویجت تایمر - اتصالات Timer Widget - Bindings

  • ویجت تایمر - جزء ویجت Timer Widget - Widget Component

سحر و جادو سفید - لنز حقیقت White Magic - Lens of Truth

  • لنز - دیوار مخفی Lens - Secret Wall

  • لنز - پلت فرم مخفی Lens - Secret Platform

  • لنز - مواد Lens - Materials

  • لنز - صدا FX Lens - Sound FX

  • لنز - توابع پخش کننده Lens - Player Functions

  • لنز - انیمیشن HUD Lens - HUD Animation

  • لنز - اسکریپت شماره 1 Lens - Script #1

  • لنز - اسکریپت شماره 2 Lens - Script #2

  • لنز - اسکریپت شماره 3 Lens - Script #3

  • لنز - اسکریپت شماره 4 Lens - Script #4

  • لنز - اسکریپت شماره 5 Lens - Script #5

  • لنز - اسکریپت شماره 6 Lens - Script #6

سحر و جادو سفید - مه White Magic - Mist

  • مه - دارایی Mist - Assets

  • مه - اجزاء Mist - Components

  • مه - برخورد Mist - Collision

  • Mist - توابع پخش کننده Mist - Player Functions

  • Mist - اسکریپت شماره 1 Mist - Script #1

  • Mist - اسکریپت شماره 2 Mist - Script #2

  • Mist - اسکریپت شماره 3 Mist - Script #3

  • Mist - Gate Blueprint Mist - Gate Blueprint

  • فیلمنامه Mist - Gate Mist - Gate Script

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine: Character Skill System
جزییات دوره
26 hours
149
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
7,015
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Greg Wondra
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Greg Wondra Greg Wondra

مربی مجاز غیر واقعی