آموزش ایجاد گرانیت و موزاییک بافت های سه بعدی

Creating Granite & Mosaics 3D Textures

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه با استفاده از Adobe Photoshop و Illustrator از شکل گرانیت و ترازو ، دو ماده سطح بالا برای میزهای کف و کف تقلید کنید. با آدام کرسپی همراه شوید زیرا او دال پایه را تولید می کند ، سنگ را رنگ آمیزی می کند و نقاشی هایی با شخصیت مانند دانه ، شکل و لایه ها را به عهده دارد. سپس او نشان می دهد که چگونه می توان یک مدالیون را برای استفاده در مایا (یا برنامه سه بعدی انتخابی شما) جمع کرد. در آنجا او بافت را به مواد پیوند داده و به بازتاب ها تنوع می بخشد تا بافت هنگام استفاده در مدل معماری یا سایر طرح های 3D واقع بینانه تر به نظر برسد.

اقساط بیشتری را در این مجموعه - در بافتهایی مانند تخته سنگ ، بتن و آجر - در صفحه نویسنده آدم پیدا کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. ترسیم پایه های بافت و بافت 1. Drawing the Texture Bases and Textures

  • تولید ماتریس پایه و ایجاد انتخابی برای رنگ Generating the base matrix and creating a selection for color

  • رنگ آمیزی تراشه های سنگی و ماتریس Coloring stone chips and matrices

  • نقاشی کردن فیگورها و اقشار Painting figuring and strata

  • اجرای: مونتاژ کف پوش سنگی Implementation: Assembling a stone flooring medallion

  • اجرای: سفارشی سازی terrazzo Implementation: Customizing terrazzo

  • ایجاد نقشه های براقیت و فلزکاری Creating glossiness and metalness maps

2. ایجاد مواد در مایا 2. Creating Materials in Maya

  • ایجاد یک سنگ سنگی و پیوند بافتها Creating a stone material and linking the textures

  • استفاده از نقشه معمولی برای تغییر بازتاب Using the normal map to vary the reflection

نمایش نظرات

آموزش ایجاد گرانیت و موزاییک بافت های سه بعدی
جزییات دوره
59m 57s
9
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
5,425
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.