آموزش غیر واقعی: تجسم داده های CAD

Unreal: CAD Data Visualization

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Unreal Engine 4 (UE4) مجموعه کاملی از ابزارهای تجسم در زمان واقعی بازی Epic Games است. در این دوره ، نحوه کار با UE4 برای تجسم داده های CAD را بیاموزید. Craig Barr نکاتی را برای وارد کردن داده های CAD که با موتور Unreal سازگار است به اشتراک می گذارد و نحوه تنظیم یک پروژه و صحنه را توضیح می دهد. بعد از اینکه کریگ نشان داد که چگونه پروژه شما را شروع می کند ، او به کار با مواد و روشنایی برای تجسم CAD می پردازد و مقدمه ای از Blueprints در UE4 را ارائه می دهد ، که یک روش قدرتمند برای نوشتن بصری تقریباً هر چیزی را فراهم می کند. بعلاوه ، او به نحوه ارائه تصاویر ثابت نگاه می کند و نحوه خروج از ویرایش تجسم را نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • آماده سازی داده های CAD برای انتقال به UE4
  • راه اندازی پروژه
  • وارد کردن داده های CAD
  • سازماندهی محتوا
  • تنظیم صحنه
  • نورپردازی برای تجسم CAD
  • کار با Blueprints
  • ایجاد یک ماده فولادی مسواک زده شده
  • ایجاد و استفاده از انیمیشن نمای منفجر شده برای داده های CAD
  • ارائه داده های CAD در UE4
  • تنظیم ترتیب سنج
  • تولید یک ویرایش تجسم

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. شروع کار 1. Getting Started

  • نکاتی برای تبدیل پرونده Tips for file conversion

  • راه اندازی پروژه Setting up the project

  • وارد کردن داده CAD Importing CAD data

  • سازماندهی محتوا Organizing content

  • تنظیم صحنه Setting the scene

2. مواد و نورپردازی UE4 2. UE4 Materials and Lighting

  • مواد اولیه برای CAD Basic materials for CAD

  • مواد فولادی قلم مو Brushed steel material

  • نورپردازی برای تجسم CAD Lighting for CAD visualization

3. انیمیشن و تجسم 3. Animation and Visualization

  • آشنایی با طرح ها Introduction to Blueprints

  • صفحه گردان طرح برای تجسم Blueprint turntable for visualization

  • انیمیشن نمایی منفجر با Blueprints Exploded view animation with Blueprints

4- ارائه داده CAD در UE4 4. Rendering CAD Data in UE4

  • پس از فرآیند FX Post-process FX

  • تنظیم تنظیمات رندر Adjusting render settings

  • ارائه تصاویر ثابت Rendering still images

5. UE4 Sequencer و CAD Visualization 5. UE4 Sequencer and CAD Visualization

  • تنظیم Sequencer Setting up Sequencer

  • انیمیشن دوربین در Sequencer Camera animation in Sequencer

  • خروجی ویرایش تجسم Outputting a visualization edit

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش غیر واقعی: تجسم داده های CAD
جزییات دوره
2h 3m
20
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
7,895
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Craig Barr
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Craig Barr Craig Barr

کریگ بار یک مربی و نویسنده برجسته در فضای 3D است ، که بلندگو برتر SIGGRAPH و NAB است. کریگ بار با بیش از 17 سال تجربه در انیمیشن سه بعدی ، جلوه های بصری ، تولید نرم افزار و تولید محتوا ، تجربه بی نظیری را در ارائه و ارتباط این موضوعات به ارمغان می آورد. کریگ با تولید بیش از 100 فیلم فنی و ویژه برای محصولات نرم افزاری و سخت افزاری و گردش کار ، همچنین دارای بلندگوهای برجسته ای است که در سالهای مختلف در رویدادهای صنعت از جمله GDC ، Siggraph ، NAB و دانشگاه Autodesk ارائه کرده است. وی تألیف آموزش های مجله 3D World و 3D Artist و همچنین فصل های کتاب های مربوط به خطوط تولید. پیشینه تحصیلی کریگ ترکیبی منحصر به فرد از علم و انیمیشن را ارائه می دهد. او از الهام گرفتن از طریق تعامل ، ایجاد محتوا و ارتباطات در مورد فن آوری های خلاق لذت می برد.