این آموزش بر آموزش راه حل های عملی در ساخت خانه به صورت رویه ای در داخل نرم افزار برنده جایزه Sidefx Houdini به دانش آموزان تمرکز دارد. از طریق بیش از 100 ویدیو، این آموزش کل فرآیند ساخت یک خانه با ظاهر خیره کننده را از ابتدا تا رندر نهایی داخل Unreal Engine 5 را طی می کند.
از طریق رویکرد تقسیم کن، دانشآموزان یاد میگیرند که چگونه ابتدا ستونها، درها، پنجرهها و پلهها را به عنوان دارایی دیجیتال هودینی (HDA) بسازند، و به سراغ قسمتهای مختلف بدن خانه، از بدنه تا سقف بروید. ، عرشه ها و روسازی ها در حالی که از HDAs برای ساختن فرم نهایی استفاده می شود. در این فرآیند، دانش آموزان دانش انتقادی از مفاهیم ریاضی سه بعدی از جمله نقطه و محصول متقاطع، ماتریس و کواترنیون را یاد می گیرند. معنای ریاضی/هندسی و عملیات مختلف این اصطلاحات ریاضی در جلسات اختصاصی توضیح داده شده و استفاده از آنها در محاسبات فضایی و دستکاری چند ضلعی تمرین می شود.
زبان برنامه نویسی VEX به طور کامل در جلسات اختصاصی آموزش داده می شود و برای کمک به فرآیند ساخت خانه استفاده می شود. دانشآموزان ابتدا مفاهیم اساسی برنامهنویسی از جمله متغیرها، کانتینرها، کنترل جریان و توابع را یاد میگیرند و میتوانند از قدرت اسکریپتنویسی برای بیان مستقیم و مؤثر ایدههای خود در هودینی استفاده کنند.
در نهایت این آموزش منجر به ادغام موتور هودینی با Unreal Engine 5 میشود و به دانشآموزان اجازه میدهد تا HDAهای خود را مستقیماً به Unreal Engine وارد کنند و مواد و داراییها را بهطور خودکار به هم متصل کنند و راهحلی کامل برای محصول نهایی ارائه دهند.
بازی جادوگر
نمایش نظرات