لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش برنامه نویسی شی گرا با سی شارپ - مبتدی تا پیشرفته
Object Oriented Programming with C# - Beginner to Advanced
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
راهنمای دقیق گام به گام کلاسها، رابطها و بسیاری دیگر از مفاهیم OOP - مفاهیم برنامهنویسی شی گرا درک و پیادهسازی بهترین تمرینهای برنامهنویسی شی گرا (OOP) نوشتن بهتر و پاکتر کد درک زمینهها و ویژگیها، رابطه بین آنها و نکات کلیدی Properties Create Constructors، Constructors Chaining, Automated Constructors و بیشتر کلیدواژه های .this و .base، هدف آنها چیست، کی، چرا و چگونه از آنها استفاده کنیم فضاهای نام و چگونه به ما کمک می کنند کد خود را بهتر سازماندهی کنیم پیاده سازی 5 اصلاح کننده دسترسی درک کنیم مفهوم پشت 4 ستون برنامه نویسی شی گرا وراثت، کلاس های پایه و مشتق شده، انتزاع، کلاس های انتزاعی و رابط ها، چه زمانی باید از کدام استفاده کرد و چه تفاوتی بین آنها وجود دارد. & Coupling بسیاری از نکات و دستورالعمل های کد کیفیت در طول دوره پیش نیازها:دانش آموزان باید کدنویسی قبلی داشته باشند perience، ترجیحا با C# (زبان های دیگر مانند جاوا خوب هستند) تجربه با ویژوال استودیو - ایجاد راه حل ها، پروژه ها، فایل های جدید. دوره آموزشی ارائه می دهد. ویژوال استودیو روی رایانه شخصی شما نصب شده است (دوره دارای آموزش است)
این دوره پایه های برنامه نویسی شی گرا (OOP) را در ذهن شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد به سمت روش های برنامه نویسی سیستماتیک تر و تمیزتر پیشرفت کنید.
این دوره برای دانشآموزانی است که حداقل تجربه کدنویسی دارند، ترجیحاً با C# (اما جاوا یا هر زبان مشابه دیگری نیز قابل قبول است).
چیزهای زیادی وجود دارد که در این دوره یاد خواهید گرفت، برخی از مهمترین آنها عبارتند از:
شیء و کلاس چیست
برنامه نویسی شی گرا چیست
سازندگان کلاس
فضاهای نام
آیا باید از کلمه کلیدی "این" استفاده کنید یا نباید
فیلدها و ویژگی ها
روشهای مختلف استفاده از Properties
ثابت های Const و Readonly، تفاوت بین آنها و نحوه استفاده از آنها
فیلدهای استاتیک و کلاسهای استاتیک (Singleton)
شمارش ها
تغییر دهنده های دسترسی
4 ستون برنامه نویسی شی گرا - وراثت، انتزاع، کپسولاسیون، چند شکلی
بسیاری از دستورالعملهای کد کیفیت
هر یک از این موضوعات با جزئیات بسیار مورد بررسی قرار خواهند گرفت و هر یک از آنها با تمرینات مختلفی همراه هستند. تمرین باعث عالی می شود.
انبوهی از آموزشها در یوتیوب وجود دارد، پس چرا باید برای این دوره هزینه کنید؟
پاسخ بسیار ساده است، در این دوره شما هر سخنرانی را به گونهای سیستمبندی میکنید که انتقال آرام بین مبحث قبلی و زیر را تضمین میکند. تضمین تجربه یادگیری عالی.
هیچ سنگی باقی نمانده است، همه چیز با جزئیات زیاد توضیح داده شده است (اما نه خیلی زیاد، خسته کننده خواهد بود :) )
سخنرانی های ویدئویی در این دوره با بالاترین کیفیت صوتی و تصویری ممکن تولید می شوند. بدون صدای ثابتی که هنگام تماشای ویدیوها شما را آزار دهد، بدون تصاویر تار، همه چیز با صدای واضح شفاف است!
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
معرفی مختصر دوره
Brief Introduction to the Course
پاداش: میانبرها و نکات کد کیفیت PDF
BONUS: Shortcuts and Quality Code Tips PDF
پاداش: پروژه ویرانگر جادویی - راهنمای PDF
BONUS: Magic Destroyers Project - Guidelines PDF
معرفی
Introduction
معرفی مختصر دوره
Brief Introduction to the Course
پاداش: میانبرها و نکات کد کیفیت PDF
BONUS: Shortcuts and Quality Code Tips PDF
پاداش: پروژه ویرانگر جادویی - راهنمای PDF
BONUS: Magic Destroyers Project - Guidelines PDF
بلوک های ساختمان یک کلاس (شیء)
The Building Blocks of a Class (Object)
مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا - OOP
Intro to Object Oriented Programming - OOP
ایجاد یک شی پایه (کلاس) در سی شارپ
Creating a Basic Object (Class) in C#
فیلدها و خواص - متغیرهای یک کلاس و تفاوت بین آنها
Fields and Properties - The Variables of a Class and The Difference Between Them
اقدامات یک کلاس - روش ها
The Actions of a Class - Methods
ساخت یک کلاس - هدف سازنده ها چیست؟
Constructing a Class - What is The Purpose of Constructors?
ساخت یک کلاس - هدف سازنده ها چیست؟
Constructing a Class - What is The Purpose of Constructors?
ساختار فایل ها در پروژه ما - فضاهای نام
Structuring The Files in Our Project - Namespaces
بلوک های ساختمان یک کلاس - کد منبع
The Building Blocks of a Class - Source Code
بلوک های ساختمان یک کلاس (شیء)
The Building Blocks of a Class (Object)
مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا - OOP
Intro to Object Oriented Programming - OOP
ایجاد یک شی پایه (کلاس) در سی شارپ
Creating a Basic Object (Class) in C#
فیلدها و خواص - متغیرهای یک کلاس و تفاوت بین آنها
Fields and Properties - The Variables of a Class and The Difference Between Them
اقدامات یک کلاس - روش ها
The Actions of a Class - Methods
ساختار فایل ها در پروژه ما - فضاهای نام
Structuring The Files in Our Project - Namespaces
بلوک های ساختمان یک کلاس - کد منبع
The Building Blocks of a Class - Source Code
پروژه قسمت 1
Project Part 1
پروژه قسمت 1 - مقدمه ای بر ایجاد پروژه، کلاس و اعضای کلاس
Project Part 1 - Introduction to the Project, Class and Class Members Creation
پروژه قسمت 1 - مقدمه ای بر ایجاد پروژه، کلاس و اعضای کلاس
Project Part 1 - Introduction to the Project, Class and Class Members Creation
پروژه قسمت 1.1 - ایجاد کلاس ها، پوشه ها و فضاهای نام
Project Part 1.1 - Creating Classes, Folders and Namespaces
پروژه قسمت 1.1 - ایجاد کلاس ها، پوشه ها و فضاهای نام
Project Part 1.1 - Creating Classes, Folders and Namespaces
پروژه قسمت 1.2 - جمع کردن کلاس ها
Project Part 1.2 - Populating Classes
پروژه قسمت 1.2 - جمع کردن کلاس ها
Project Part 1.2 - Populating Classes
پروژه قسمت 1 - کد منبع
Project part 1 - Source Code
پروژه قسمت 1 - کد منبع
Project part 1 - Source Code
پروژه قسمت 1
Project Part 1
خواص
Properties
پنهان کردن فیلدها با ویژگی ها
Hiding Fields with Properties
ویژگی های خواندن، نوشتن و خواندن رایت
Read, Write and ReadWrite Properties
منطق برای اعتبار سنجی خواص
Logic to Validate Properties
منطق برای اعتبار سنجی خواص
Logic to Validate Properties
استثنا در برنامه نویسی شی گرا
Exceptions in Object Oriented Programming
خواص - کد منبع
Properties - Source Code
خواص
Properties
پنهان کردن فیلدها با ویژگی ها
Hiding Fields with Properties
ویژگی های خواندن، نوشتن و خواندن رایت
Read, Write and ReadWrite Properties
استثنا در برنامه نویسی شی گرا
Exceptions in Object Oriented Programming
خواص - کد منبع
Properties - Source Code
پروژه قسمت 2
Project Part 2
پروژه قسمت 2 - افزودن و اعتبار سنجی ویژگی های کلاس های ما
Project Part 2 - Adding & Validating The Properties of our Classes
پروژه قسمت 2 - افزودن و اعتبار سنجی ویژگی های کلاس های ما
Project Part 2 - Adding & Validating The Properties of our Classes
پروژه قسمت 2 - پوشاندن فیلدها با ویژگی ها و اعتبارسنجی
Project Part 2 - Enveloping Fields with Properties and Validation
پروژه قسمت 2 - خواص - کد منبع
Project Part 2 - Properties - Source Code
پروژه قسمت 2 - خواص - کد منبع
Project Part 2 - Properties - Source Code
پروژه قسمت 2
Project Part 2
پروژه قسمت 2 - پوشاندن فیلدها با ویژگی ها و اعتبارسنجی
Project Part 2 - Enveloping Fields with Properties and Validation
سازندگان
Constructors
کلمه کلیدی THIS، کی و چرا باید از آن استفاده کرد
The THIS Keyword, When and Why to Use It
این همه با هم می آید
It All Comes Together
این همه با هم می آید
It All Comes Together
چند سازنده در یک کلاس
Multiple Constructors in a Single Class
چند سازنده در یک کلاس
Multiple Constructors in a Single Class
استفاده مجدد از سازندگان - زنجیره ساختن سازندگان
Reusing Constructors - Constructors Chaining
تولید سازندگان خودکار
Generating Automated Constructors
تولید سازندگان خودکار
Generating Automated Constructors
سازندگان - کد منبع
Constructors - Source Code
سازندگان
Constructors
کلمه کلیدی THIS، کی و چرا باید از آن استفاده کرد
The THIS Keyword, When and Why to Use It
استفاده مجدد از سازندگان - زنجیره ساختن سازندگان
Reusing Constructors - Constructors Chaining
سازندگان - کد منبع
Constructors - Source Code
پروژه قسمت 3
Project Part 3
پروژه قسمت 3 - سازندگان نهایی برای کلاس های ما
Project Part 3 - Final Constructors for our Classes
پروژه قسمت 3.1 - "این."
Project Part 3.1 - The "this."
پروژه قسمت 3.1 - "این."
Project Part 3.1 - The "this."
پروژه قسمت 3.2 - سازندگان اضافی
Project Part 3.2 - Additional Constructors
پروژه قسمت 3.2 - سازندگان اضافی
Project Part 3.2 - Additional Constructors
پروژه قسمت 3.3 - زنجیره ساختن سازندگان
Project part 3.3 - Constructors Chaining
پروژه قسمت 3.3 - زنجیره ساختن سازندگان
Project part 3.3 - Constructors Chaining
پروژه قسمت 3 - کد منبع
Project Part 3 - Source Code
پروژه قسمت 3 - کد منبع
Project Part 3 - Source Code
پروژه قسمت 3
Project Part 3
پروژه قسمت 3 - سازندگان نهایی برای کلاس های ما
Project Part 3 - Final Constructors for our Classes
دسترسی به اصلاح کننده ها
Access Modifiers
اصلاح کننده های دسترسی عمومی و خصوصی
Public and Private Access Modifiers
اصلاح کننده های دسترسی عمومی و خصوصی
Public and Private Access Modifiers
اصلاح کننده های دسترسی داخلی و محافظت شده
Internal and Protected Access Modifiers
میدان های ساکن و هدف آنها
Static Fields And Their Purpose
میدان های ساکن و هدف آنها
Static Fields And Their Purpose
ثابت ها در سی شارپ - Const و ReadOnly و تفاوت بین آنها
Constants in C# - Const and ReadOnly and The Difference Between Them
ثابت ها در سی شارپ - Const و ReadOnly و تفاوت بین آنها
Constants in C# - Const and ReadOnly and The Difference Between Them
روش های استاتیک
Static Methods
روش های استاتیک
Static Methods
کلاس استاتیک (الگوی طراحی تک تن) و کارهایی که می توانید با آن انجام دهید
Static Class (Singleton Design Pattern) And What You Can Do With It
کلاس استاتیک (الگوی طراحی تک تن) و کارهایی که می توانید با آن انجام دهید
Static Class (Singleton Design Pattern) And What You Can Do With It
Enumerations - گزینه های ورودی را برای دفاع از کد خود محدود کنید
Enumerations - Limit The Input Options To Defend Your Code
Enumerations - گزینه های ورودی را برای دفاع از کد خود محدود کنید
Enumerations - Limit The Input Options To Defend Your Code
استاتیک - کد منبع
Static - Source code
استاتیک
Static
استاتیک - کد منبع
Static - Source code
پروژه قسمت 4
Project Part 4
پروژه قسمت 4 - اضافه کردن کلاس های استاتیک و اعضا، و شمارش ها در صورت لزوم
Project Part 4 - Adding Static Classes and Members, and Enums Where Necessary
پروژه قسمت 4 - اضافه کردن کلاس های استاتیک و اعضا، و شمارش ها در صورت لزوم
Project Part 4 - Adding Static Classes and Members, and Enums Where Necessary
پروژه قسمت 4.1 - ثابت ها
Project Part 4.1 - Constants
پروژه قسمت 4.1 - ثابت ها
Project Part 4.1 - Constants
پروژه قسمت 4.2 - شمارش ها
Project Part 4.2 - Enumerations
پروژه قسمت 4.3 - کلاس های استاتیک
Project Part 4.3 - Static Classes
پروژه قسمت 4 - کد منبع
Project Part 4 - Source Code
پروژه قسمت 4
Project Part 4
پروژه قسمت 4.2 - شمارش ها
Project Part 4.2 - Enumerations
پروژه قسمت 4.3 - کلاس های استاتیک
Project Part 4.3 - Static Classes
پروژه قسمت 4 - کد منبع
Project Part 4 - Source Code
وراثت - 1 از 4 ستون برنامه نویسی شی گرا
Inheritance - 1 of 4 Pillars of Object Oriented Programming
مقدمه وراثت - از کد خود دوباره استفاده کنید، آن را بازنویسی نکنید!
Inheritance Introduction - Reuse Your Code, Don't Rewrite It!
مقدمه وراثت - از کد خود دوباره استفاده کنید، آن را بازنویسی نکنید!
Inheritance Introduction - Reuse Your Code, Don't Rewrite It!
سازندگان در کلاس های ارثی
Constructors in Inheriting Classes
سازندگان در کلاس های ارثی
Constructors in Inheriting Classes
تفاوت بین کلمات کلیدی .base و .this
Difference Between .base and .this Keywords
تفاوت بین کلمات کلیدی .base و .this
Difference Between .base and .this Keywords
روشها و ویژگیهای مجازی - روش مشابه، پیادهسازی متفاوت
Virtual Methods and Properties - Same Method, Different Implementation
روشها و ویژگیهای مجازی - روش مشابه، پیادهسازی متفاوت
Virtual Methods and Properties - Same Method, Different Implementation
روابط Is-A و Has-A
Is-A and Has-A Relationships
روابط Is-A و Has-A
Is-A and Has-A Relationships
وراثت - کد منبع
Inheritance - Source Code
وراثت - کد منبع
Inheritance - Source Code
وراثت - 1 از 4 ستون برنامه نویسی شی گرا
Inheritance - 1 of 4 Pillars of Object Oriented Programming
پروژه قسمت 5
Project Part 5
پروژه قسمت 5 - وراثت، حذف کد اضافی
Project Part 5 - Inheritance, Eliminating Redundant Code
پروژه قسمت 5 - وراثت، حذف کد اضافی
Project Part 5 - Inheritance, Eliminating Redundant Code
پروژه قسمت 5 - وراثت
Project Part 5 - Inheritance
پروژه قسمت 5 - وراثت - کد منبع
Project Part 5 - Inheritance - Source Code
پروژه قسمت 5
Project Part 5
پروژه قسمت 5 - وراثت
Project Part 5 - Inheritance
پروژه قسمت 5 - وراثت - کد منبع
Project Part 5 - Inheritance - Source Code
Abstraction - 2 از 4 Pillars of Object Oriented Programming
Abstraction - 2 of 4 Pillars of Object Oriented Programming
چرا و چیست انتزاع
Why and What is Abstraction
رابط ها - اسکلت یک کلاس
Interfaces - The Skeleton of a Class
کمی بیشتر در مورد رابط ها - یک سخنرانی کافی نیست!
A Little More on Interfaces - One Lecture is Not Enough!
کلاس های چکیده و تفاوت با رابط ها
Abstract Classes and Difference With Interfaces
کلاس های چکیده و تفاوت با رابط ها
Abstract Classes and Difference With Interfaces
چکیده - کد منبع
Abstraction - Source Code
چکیده - کد منبع
Abstraction - Source Code
Abstraction - 2 از 4 Pillars of Object Oriented Programming
Abstraction - 2 of 4 Pillars of Object Oriented Programming
چرا و چیست انتزاع
Why and What is Abstraction
رابط ها - اسکلت یک کلاس
Interfaces - The Skeleton of a Class
کمی بیشتر در مورد رابط ها - یک سخنرانی کافی نیست!
A Little More on Interfaces - One Lecture is Not Enough!
پروژه قسمت 6
Project Part 6
پروژه قسمت 6 - پیاده سازی انتزاع (کلاس ها و رابط ها) در پروژه
Project Part 6 - Implementing Abstraction (Classes & Interfaces) in the project
پروژه قسمت 6 - انتزاع
Project Part 6 - Abstraction
پروژه قسمت 6 - انتزاع
Project Part 6 - Abstraction
پروژه قسمت 6 - انتزاع - کد منبع
Project Part 6 - Abstraction - Source Code
پروژه قسمت 6
Project Part 6
پروژه قسمت 6 - پیاده سازی انتزاع (کلاس ها و رابط ها) در پروژه
Project Part 6 - Implementing Abstraction (Classes & Interfaces) in the project
پروژه قسمت 6 - انتزاع - کد منبع
Project Part 6 - Abstraction - Source Code
کپسوله سازی - 3 از 4 ستون برنامه نویسی شی گرا
Encapsulation - 3 of 4 Pillars of Object Oriented Programming
نقطه کپسولاسیون چیست؟
What is the Point of Encapsulation?
نقطه کپسولاسیون چیست؟
What is the Point of Encapsulation?
کپسوله سازی - 3 از 4 ستون برنامه نویسی شی گرا
Encapsulation - 3 of 4 Pillars of Object Oriented Programming
چند شکلی - 4 از 4 ستون برنامه نویسی شی گرا
Polymorphism - 4 of 4 Pillars of Object Oriented Programming
مقدمه ای بر پلی مورفیسم
Introduction to Polymorphism
مقدمه ای بر پلی مورفیسم
Introduction to Polymorphism
کلاس های مختلف در یک مجموعه نوع کلاس تک
Different Classes in a Single Class Type Collection
کلاس های مختلف در یک مجموعه نوع کلاس تک
Different Classes in a Single Class Type Collection
چکیده مجموعه ها برای تعمیم روش ها
Abstracting Collections to Generalize Methods
چکیده مجموعه ها برای تعمیم روش ها
Abstracting Collections to Generalize Methods
دستورالعمل کد کیفیت نهایی
Final Quality Code Guidelines
چند شکلی - کد منبع
Polymorphism - Source Code
چند شکلی - 4 از 4 ستون برنامه نویسی شی گرا
Polymorphism - 4 of 4 Pillars of Object Oriented Programming
دستورالعمل کد کیفیت نهایی
Final Quality Code Guidelines
چند شکلی - کد منبع
Polymorphism - Source Code
پروژه قسمت 7
Project Part 7
پروژه قسمت 7 - پیاده سازی چند شکلی در صورت امکان
Project Part 7 - Implementing Polymorphism where applicable
پروژه قسمت 7 - چند شکلی
Project Part 7 - Polymorphism
پروژه قسمت 7 - چند شکلی - کد منبع
Project Part 7 - Polymorphism - Source Code
پروژه قسمت 7 - چند شکلی - کد منبع
Project Part 7 - Polymorphism - Source Code
پروژه قسمت 7
Project Part 7
پروژه قسمت 7 - پیاده سازی چند شکلی در صورت امکان
Project Part 7 - Implementing Polymorphism where applicable
پروژه قسمت 7 - چند شکلی
Project Part 7 - Polymorphism
اتمام پروژه
Finishing the Project
پروژه قسمت 8 - شروع کاراکترها
Project Part 8 - Characters Initialization
پروژه قسمت 9 - مسخره کردن منطق بازی
Project Part 9 - Mocking Up The Game Logic
پروژه قسمت 10 - جفت شدن یا نبودن
Project Part 10 - To Couple or Not To Couple
پروژه قسمت 11 - پر کردن توانایی ها
Project Part 11 - Populating The Abilities
پروژه قسمت 11 - پر کردن توانایی ها
Project Part 11 - Populating The Abilities
پروژه قسمت 12 - اتمام منطق بازی
Project Part 12 - Finishing The Game Logic
پروژه قسمت 12 - اتمام منطق بازی
Project Part 12 - Finishing The Game Logic
پروژه قسمت 13 - کلاس PlayersInfo توضیح داده شد
Project Part 13 - The PlayersInfo Class Explained
پروژه قسمت 13 - کلاس PlayersInfo توضیح داده شد
Project Part 13 - The PlayersInfo Class Explained
پروژه قسمت چهاردهم - فایل اختصاصی ثابت ها
Project Part 14 - Dedicated Constants File
پروژه قسمت 15 - کلاس استاتیک ابزار
Project Part 15 - Tools Static Class
پروژه قسمت 15 - کلاس استاتیک ابزار
Project Part 15 - Tools Static Class
کد منبع نهایی پروژه
Final Project Source Code
اتمام پروژه
Finishing the Project
پروژه قسمت 8 - شروع کاراکترها
Project Part 8 - Characters Initialization
پروژه قسمت 9 - مسخره کردن منطق بازی
Project Part 9 - Mocking Up The Game Logic
پروژه قسمت 10 - جفت شدن یا نبودن
Project Part 10 - To Couple or Not To Couple
پروژه قسمت چهاردهم - فایل اختصاصی ثابت ها
Project Part 14 - Dedicated Constants File
کد منبع نهایی پروژه
Final Project Source Code
نصب ویژوال استودیو (اختیاری)
Installing Visual Studio (Optional)
نصب ویژوال استودیو برای ویندوز (اختیاری)
Installing Visual Studio for Windows (Optional)
ایجاد یک پروژه جدید در VS 2017
Creating a New Project in VS 2017
نصب ویژوال استودیو (اختیاری)
Installing Visual Studio (Optional)
نصب ویژوال استودیو برای ویندوز (اختیاری)
Installing Visual Studio for Windows (Optional)
ایجاد یک پروژه جدید در VS 2017
Creating a New Project in VS 2017
بخش پاداش
BONUS Section
سخنرانی پاداش - در مورد اصول C# شما زنگ زده است؟ تمام دوره های من را با تخفیف بزرگ دریافت کنید!
Bonus Lecture - Rusty on your C# Basics? Get all my courses with Huge discount!
بخش پاداش
BONUS Section
سخنرانی پاداش - در مورد اصول C# شما زنگ زده است؟ تمام دوره های من را با تخفیف بزرگ دریافت کنید!
Bonus Lecture - Rusty on your C# Basics? Get all my courses with Huge discount!
نمایش نظرات