آموزش برنامه نویسی شی گرا با سی شارپ - مبتدی تا پیشرفته

Object Oriented Programming with C# - Beginner to Advanced

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: راهنمای دقیق گام به گام کلاس‌ها، رابط‌ها و بسیاری دیگر از مفاهیم OOP - مفاهیم برنامه‌نویسی شی گرا درک و پیاده‌سازی بهترین تمرین‌های برنامه‌نویسی شی گرا (OOP) نوشتن بهتر و پاک‌تر کد درک زمینه‌ها و ویژگی‌ها، رابطه بین آنها و نکات کلیدی Properties Create Constructors، Constructors Chaining, Automated Constructors و بیشتر کلیدواژه های .this و .base، هدف آنها چیست، کی، چرا و چگونه از آنها استفاده کنیم فضاهای نام و چگونه به ما کمک می کنند کد خود را بهتر سازماندهی کنیم پیاده سازی 5 اصلاح کننده دسترسی درک کنیم مفهوم پشت 4 ستون برنامه نویسی شی گرا وراثت، کلاس های پایه و مشتق شده، انتزاع، کلاس های انتزاعی و رابط ها، چه زمانی باید از کدام استفاده کرد و چه تفاوتی بین آنها وجود دارد. & Coupling بسیاری از نکات و دستورالعمل های کد کیفیت در طول دوره پیش نیازها:دانش آموزان باید کدنویسی قبلی داشته باشند perience، ترجیحا با C# (زبان های دیگر مانند جاوا خوب هستند) تجربه با ویژوال استودیو - ایجاد راه حل ها، پروژه ها، فایل های جدید. دوره آموزشی ارائه می دهد. ویژوال استودیو روی رایانه شخصی شما نصب شده است (دوره دارای آموزش است)

این دوره پایه های برنامه نویسی شی گرا (OOP) را در ذهن شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد به سمت روش های برنامه نویسی سیستماتیک تر و تمیزتر پیشرفت کنید.

این دوره برای دانش‌آموزانی است که حداقل تجربه کدنویسی دارند، ترجیحاً با C# (اما جاوا یا هر زبان مشابه دیگری نیز قابل قبول است).

چیزهای زیادی وجود دارد که در این دوره یاد خواهید گرفت، برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • شیء و کلاس چیست
  • برنامه نویسی شی گرا چیست
  • سازندگان کلاس
  • فضاهای نام
  • آیا باید از کلمه کلیدی "این" استفاده کنید یا نباید
  • فیلدها و ویژگی ها
  • روشهای مختلف استفاده از Properties
  • ثابت های Const و Readonly، تفاوت بین آنها و نحوه استفاده از آنها
  • فیلدهای استاتیک و کلاس‌های استاتیک (Singleton)
  • شمارش ها
  • تغییر دهنده های دسترسی
  • 4 ستون برنامه نویسی شی گرا - وراثت، انتزاع، کپسولاسیون، چند شکلی
  • بسیاری از دستورالعمل‌های کد کیفیت

هر یک از این موضوعات با جزئیات بسیار مورد بررسی قرار خواهند گرفت و هر یک از آنها با تمرینات مختلفی همراه هستند. تمرین باعث عالی می شود.

انبوهی از آموزش‌ها در یوتیوب وجود دارد، پس چرا باید برای این دوره هزینه کنید؟

پاسخ بسیار ساده است، در این دوره شما هر سخنرانی را به گونه‌ای سیستم‌بندی می‌کنید که انتقال آرام بین مبحث قبلی و زیر را تضمین می‌کند. تضمین تجربه یادگیری عالی.

هیچ سنگی باقی نمانده است، همه چیز با جزئیات زیاد توضیح داده شده است (اما نه خیلی زیاد، خسته کننده خواهد بود :) )

سخنرانی های ویدئویی در این دوره با بالاترین کیفیت صوتی و تصویری ممکن تولید می شوند. بدون صدای ثابتی که هنگام تماشای ویدیوها شما را آزار دهد، بدون تصاویر تار، همه چیز با صدای واضح شفاف است!


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی مختصر دوره Brief Introduction to the Course

  • پاداش: میانبرها و نکات کد کیفیت PDF BONUS: Shortcuts and Quality Code Tips PDF

  • پاداش: پروژه ویرانگر جادویی - راهنمای PDF BONUS: Magic Destroyers Project - Guidelines PDF

معرفی Introduction

  • معرفی مختصر دوره Brief Introduction to the Course

  • پاداش: میانبرها و نکات کد کیفیت PDF BONUS: Shortcuts and Quality Code Tips PDF

  • پاداش: پروژه ویرانگر جادویی - راهنمای PDF BONUS: Magic Destroyers Project - Guidelines PDF

بلوک های ساختمان یک کلاس (شیء) The Building Blocks of a Class (Object)

  • مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا - OOP Intro to Object Oriented Programming - OOP

  • ایجاد یک شی پایه (کلاس) در سی شارپ Creating a Basic Object (Class) in C#

  • فیلدها و خواص - متغیرهای یک کلاس و تفاوت بین آنها Fields and Properties - The Variables of a Class and The Difference Between Them

  • اقدامات یک کلاس - روش ها The Actions of a Class - Methods

  • ساخت یک کلاس - هدف سازنده ها چیست؟ Constructing a Class - What is The Purpose of Constructors?

  • ساخت یک کلاس - هدف سازنده ها چیست؟ Constructing a Class - What is The Purpose of Constructors?

  • ساختار فایل ها در پروژه ما - فضاهای نام Structuring The Files in Our Project - Namespaces

  • بلوک های ساختمان یک کلاس - کد منبع The Building Blocks of a Class - Source Code

بلوک های ساختمان یک کلاس (شیء) The Building Blocks of a Class (Object)

  • مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا - OOP Intro to Object Oriented Programming - OOP

  • ایجاد یک شی پایه (کلاس) در سی شارپ Creating a Basic Object (Class) in C#

  • فیلدها و خواص - متغیرهای یک کلاس و تفاوت بین آنها Fields and Properties - The Variables of a Class and The Difference Between Them

  • اقدامات یک کلاس - روش ها The Actions of a Class - Methods

  • ساختار فایل ها در پروژه ما - فضاهای نام Structuring The Files in Our Project - Namespaces

  • بلوک های ساختمان یک کلاس - کد منبع The Building Blocks of a Class - Source Code

پروژه قسمت 1 Project Part 1

  • پروژه قسمت 1 - مقدمه ای بر ایجاد پروژه، کلاس و اعضای کلاس Project Part 1 - Introduction to the Project, Class and Class Members Creation

  • پروژه قسمت 1 - مقدمه ای بر ایجاد پروژه، کلاس و اعضای کلاس Project Part 1 - Introduction to the Project, Class and Class Members Creation

  • پروژه قسمت 1.1 - ایجاد کلاس ها، پوشه ها و فضاهای نام Project Part 1.1 - Creating Classes, Folders and Namespaces

  • پروژه قسمت 1.1 - ایجاد کلاس ها، پوشه ها و فضاهای نام Project Part 1.1 - Creating Classes, Folders and Namespaces

  • پروژه قسمت 1.2 - جمع کردن کلاس ها Project Part 1.2 - Populating Classes

  • پروژه قسمت 1.2 - جمع کردن کلاس ها Project Part 1.2 - Populating Classes

  • پروژه قسمت 1 - کد منبع Project part 1 - Source Code

  • پروژه قسمت 1 - کد منبع Project part 1 - Source Code

پروژه قسمت 1 Project Part 1

خواص Properties

  • پنهان کردن فیلدها با ویژگی ها Hiding Fields with Properties

  • ویژگی های خواندن، نوشتن و خواندن رایت Read, Write and ReadWrite Properties

  • منطق برای اعتبار سنجی خواص Logic to Validate Properties

  • منطق برای اعتبار سنجی خواص Logic to Validate Properties

  • استثنا در برنامه نویسی شی گرا Exceptions in Object Oriented Programming

  • خواص - کد منبع Properties - Source Code

خواص Properties

  • پنهان کردن فیلدها با ویژگی ها Hiding Fields with Properties

  • ویژگی های خواندن، نوشتن و خواندن رایت Read, Write and ReadWrite Properties

  • استثنا در برنامه نویسی شی گرا Exceptions in Object Oriented Programming

  • خواص - کد منبع Properties - Source Code

پروژه قسمت 2 Project Part 2

  • پروژه قسمت 2 - افزودن و اعتبار سنجی ویژگی های کلاس های ما Project Part 2 - Adding & Validating The Properties of our Classes

  • پروژه قسمت 2 - افزودن و اعتبار سنجی ویژگی های کلاس های ما Project Part 2 - Adding & Validating The Properties of our Classes

  • پروژه قسمت 2 - پوشاندن فیلدها با ویژگی ها و اعتبارسنجی Project Part 2 - Enveloping Fields with Properties and Validation

  • پروژه قسمت 2 - خواص - کد منبع Project Part 2 - Properties - Source Code

  • پروژه قسمت 2 - خواص - کد منبع Project Part 2 - Properties - Source Code

پروژه قسمت 2 Project Part 2

  • پروژه قسمت 2 - پوشاندن فیلدها با ویژگی ها و اعتبارسنجی Project Part 2 - Enveloping Fields with Properties and Validation

سازندگان Constructors

  • کلمه کلیدی THIS، کی و چرا باید از آن استفاده کرد The THIS Keyword, When and Why to Use It

  • این همه با هم می آید It All Comes Together

  • این همه با هم می آید It All Comes Together

  • چند سازنده در یک کلاس Multiple Constructors in a Single Class

  • چند سازنده در یک کلاس Multiple Constructors in a Single Class

  • استفاده مجدد از سازندگان - زنجیره ساختن سازندگان Reusing Constructors - Constructors Chaining

  • تولید سازندگان خودکار Generating Automated Constructors

  • تولید سازندگان خودکار Generating Automated Constructors

  • سازندگان - کد منبع Constructors - Source Code

سازندگان Constructors

  • کلمه کلیدی THIS، کی و چرا باید از آن استفاده کرد The THIS Keyword, When and Why to Use It

  • استفاده مجدد از سازندگان - زنجیره ساختن سازندگان Reusing Constructors - Constructors Chaining

  • سازندگان - کد منبع Constructors - Source Code

پروژه قسمت 3 Project Part 3

  • پروژه قسمت 3 - سازندگان نهایی برای کلاس های ما Project Part 3 - Final Constructors for our Classes

  • پروژه قسمت 3.1 - "این." Project Part 3.1 - The "this."

  • پروژه قسمت 3.1 - "این." Project Part 3.1 - The "this."

  • پروژه قسمت 3.2 - سازندگان اضافی Project Part 3.2 - Additional Constructors

  • پروژه قسمت 3.2 - سازندگان اضافی Project Part 3.2 - Additional Constructors

  • پروژه قسمت 3.3 - زنجیره ساختن سازندگان Project part 3.3 - Constructors Chaining

  • پروژه قسمت 3.3 - زنجیره ساختن سازندگان Project part 3.3 - Constructors Chaining

  • پروژه قسمت 3 - کد منبع Project Part 3 - Source Code

  • پروژه قسمت 3 - کد منبع Project Part 3 - Source Code

پروژه قسمت 3 Project Part 3

  • پروژه قسمت 3 - سازندگان نهایی برای کلاس های ما Project Part 3 - Final Constructors for our Classes

دسترسی به اصلاح کننده ها Access Modifiers

  • اصلاح کننده های دسترسی عمومی و خصوصی Public and Private Access Modifiers

  • اصلاح کننده های دسترسی عمومی و خصوصی Public and Private Access Modifiers

  • اصلاح کننده های دسترسی داخلی و محافظت شده Internal and Protected Access Modifiers

  • Access Modifiers - کد منبع Access Modifiers - Source code

دسترسی به اصلاح کننده ها Access Modifiers

  • اصلاح کننده های دسترسی داخلی و محافظت شده Internal and Protected Access Modifiers

  • Access Modifiers - کد منبع Access Modifiers - Source code

استاتیک Static

  • میدان های ساکن و هدف آنها Static Fields And Their Purpose

  • میدان های ساکن و هدف آنها Static Fields And Their Purpose

  • ثابت ها در سی شارپ - Const و ReadOnly و تفاوت بین آنها Constants in C# - Const and ReadOnly and The Difference Between Them

  • ثابت ها در سی شارپ - Const و ReadOnly و تفاوت بین آنها Constants in C# - Const and ReadOnly and The Difference Between Them

  • روش های استاتیک Static Methods

  • روش های استاتیک Static Methods

  • کلاس استاتیک (الگوی طراحی تک تن) و کارهایی که می توانید با آن انجام دهید Static Class (Singleton Design Pattern) And What You Can Do With It

  • کلاس استاتیک (الگوی طراحی تک تن) و کارهایی که می توانید با آن انجام دهید Static Class (Singleton Design Pattern) And What You Can Do With It

  • Enumerations - گزینه های ورودی را برای دفاع از کد خود محدود کنید Enumerations - Limit The Input Options To Defend Your Code

  • Enumerations - گزینه های ورودی را برای دفاع از کد خود محدود کنید Enumerations - Limit The Input Options To Defend Your Code

  • استاتیک - کد منبع Static - Source code

استاتیک Static

  • استاتیک - کد منبع Static - Source code

پروژه قسمت 4 Project Part 4

  • پروژه قسمت 4 - اضافه کردن کلاس های استاتیک و اعضا، و شمارش ها در صورت لزوم Project Part 4 - Adding Static Classes and Members, and Enums Where Necessary

  • پروژه قسمت 4 - اضافه کردن کلاس های استاتیک و اعضا، و شمارش ها در صورت لزوم Project Part 4 - Adding Static Classes and Members, and Enums Where Necessary

  • پروژه قسمت 4.1 - ثابت ها Project Part 4.1 - Constants

  • پروژه قسمت 4.1 - ثابت ها Project Part 4.1 - Constants

  • پروژه قسمت 4.2 - شمارش ها Project Part 4.2 - Enumerations

  • پروژه قسمت 4.3 - کلاس های استاتیک Project Part 4.3 - Static Classes

  • پروژه قسمت 4 - کد منبع Project Part 4 - Source Code

پروژه قسمت 4 Project Part 4

  • پروژه قسمت 4.2 - شمارش ها Project Part 4.2 - Enumerations

  • پروژه قسمت 4.3 - کلاس های استاتیک Project Part 4.3 - Static Classes

  • پروژه قسمت 4 - کد منبع Project Part 4 - Source Code

وراثت - 1 از 4 ستون برنامه نویسی شی گرا Inheritance - 1 of 4 Pillars of Object Oriented Programming

  • مقدمه وراثت - از کد خود دوباره استفاده کنید، آن را بازنویسی نکنید! Inheritance Introduction - Reuse Your Code, Don't Rewrite It!

  • مقدمه وراثت - از کد خود دوباره استفاده کنید، آن را بازنویسی نکنید! Inheritance Introduction - Reuse Your Code, Don't Rewrite It!

  • سازندگان در کلاس های ارثی Constructors in Inheriting Classes

  • سازندگان در کلاس های ارثی Constructors in Inheriting Classes

  • تفاوت بین کلمات کلیدی .base و .this Difference Between .base and .this Keywords

  • تفاوت بین کلمات کلیدی .base و .this Difference Between .base and .this Keywords

  • روش‌ها و ویژگی‌های مجازی - روش مشابه، پیاده‌سازی متفاوت Virtual Methods and Properties - Same Method, Different Implementation

  • روش‌ها و ویژگی‌های مجازی - روش مشابه، پیاده‌سازی متفاوت Virtual Methods and Properties - Same Method, Different Implementation

  • روابط Is-A و Has-A Is-A and Has-A Relationships

  • روابط Is-A و Has-A Is-A and Has-A Relationships

  • وراثت - کد منبع Inheritance - Source Code

  • وراثت - کد منبع Inheritance - Source Code

وراثت - 1 از 4 ستون برنامه نویسی شی گرا Inheritance - 1 of 4 Pillars of Object Oriented Programming

پروژه قسمت 5 Project Part 5

  • پروژه قسمت 5 - وراثت، حذف کد اضافی Project Part 5 - Inheritance, Eliminating Redundant Code

  • پروژه قسمت 5 - وراثت، حذف کد اضافی Project Part 5 - Inheritance, Eliminating Redundant Code

  • پروژه قسمت 5 - وراثت Project Part 5 - Inheritance

  • پروژه قسمت 5 - وراثت - کد منبع Project Part 5 - Inheritance - Source Code

پروژه قسمت 5 Project Part 5

  • پروژه قسمت 5 - وراثت Project Part 5 - Inheritance

  • پروژه قسمت 5 - وراثت - کد منبع Project Part 5 - Inheritance - Source Code

Abstraction - 2 از 4 Pillars of Object Oriented Programming Abstraction - 2 of 4 Pillars of Object Oriented Programming

  • چرا و چیست انتزاع Why and What is Abstraction

  • رابط ها - اسکلت یک کلاس Interfaces - The Skeleton of a Class

  • کمی بیشتر در مورد رابط ها - یک سخنرانی کافی نیست! A Little More on Interfaces - One Lecture is Not Enough!

  • کلاس های چکیده و تفاوت با رابط ها Abstract Classes and Difference With Interfaces

  • کلاس های چکیده و تفاوت با رابط ها Abstract Classes and Difference With Interfaces

  • چکیده - کد منبع Abstraction - Source Code

  • چکیده - کد منبع Abstraction - Source Code

Abstraction - 2 از 4 Pillars of Object Oriented Programming Abstraction - 2 of 4 Pillars of Object Oriented Programming

  • چرا و چیست انتزاع Why and What is Abstraction

  • رابط ها - اسکلت یک کلاس Interfaces - The Skeleton of a Class

  • کمی بیشتر در مورد رابط ها - یک سخنرانی کافی نیست! A Little More on Interfaces - One Lecture is Not Enough!

پروژه قسمت 6 Project Part 6

  • پروژه قسمت 6 - پیاده سازی انتزاع (کلاس ها و رابط ها) در پروژه Project Part 6 - Implementing Abstraction (Classes & Interfaces) in the project

  • پروژه قسمت 6 - انتزاع Project Part 6 - Abstraction

  • پروژه قسمت 6 - انتزاع Project Part 6 - Abstraction

  • پروژه قسمت 6 - انتزاع - کد منبع Project Part 6 - Abstraction - Source Code

پروژه قسمت 6 Project Part 6

  • پروژه قسمت 6 - پیاده سازی انتزاع (کلاس ها و رابط ها) در پروژه Project Part 6 - Implementing Abstraction (Classes & Interfaces) in the project

  • پروژه قسمت 6 - انتزاع - کد منبع Project Part 6 - Abstraction - Source Code

کپسوله سازی - 3 از 4 ستون برنامه نویسی شی گرا Encapsulation - 3 of 4 Pillars of Object Oriented Programming

  • نقطه کپسولاسیون چیست؟ What is the Point of Encapsulation?

  • نقطه کپسولاسیون چیست؟ What is the Point of Encapsulation?

کپسوله سازی - 3 از 4 ستون برنامه نویسی شی گرا Encapsulation - 3 of 4 Pillars of Object Oriented Programming

چند شکلی - 4 از 4 ستون برنامه نویسی شی گرا Polymorphism - 4 of 4 Pillars of Object Oriented Programming

  • مقدمه ای بر پلی مورفیسم Introduction to Polymorphism

  • مقدمه ای بر پلی مورفیسم Introduction to Polymorphism

  • کلاس های مختلف در یک مجموعه نوع کلاس تک Different Classes in a Single Class Type Collection

  • کلاس های مختلف در یک مجموعه نوع کلاس تک Different Classes in a Single Class Type Collection

  • چکیده مجموعه ها برای تعمیم روش ها Abstracting Collections to Generalize Methods

  • چکیده مجموعه ها برای تعمیم روش ها Abstracting Collections to Generalize Methods

  • دستورالعمل کد کیفیت نهایی Final Quality Code Guidelines

  • چند شکلی - کد منبع Polymorphism - Source Code

چند شکلی - 4 از 4 ستون برنامه نویسی شی گرا Polymorphism - 4 of 4 Pillars of Object Oriented Programming

  • دستورالعمل کد کیفیت نهایی Final Quality Code Guidelines

  • چند شکلی - کد منبع Polymorphism - Source Code

پروژه قسمت 7 Project Part 7

  • پروژه قسمت 7 - پیاده سازی چند شکلی در صورت امکان Project Part 7 - Implementing Polymorphism where applicable

  • پروژه قسمت 7 - چند شکلی Project Part 7 - Polymorphism

  • پروژه قسمت 7 - چند شکلی - کد منبع Project Part 7 - Polymorphism - Source Code

  • پروژه قسمت 7 - چند شکلی - کد منبع Project Part 7 - Polymorphism - Source Code

پروژه قسمت 7 Project Part 7

  • پروژه قسمت 7 - پیاده سازی چند شکلی در صورت امکان Project Part 7 - Implementing Polymorphism where applicable

  • پروژه قسمت 7 - چند شکلی Project Part 7 - Polymorphism

اتمام پروژه Finishing the Project

  • پروژه قسمت 8 - شروع کاراکترها Project Part 8 - Characters Initialization

  • پروژه قسمت 9 - مسخره کردن منطق بازی Project Part 9 - Mocking Up The Game Logic

  • پروژه قسمت 10 - جفت شدن یا نبودن Project Part 10 - To Couple or Not To Couple

  • پروژه قسمت 11 - پر کردن توانایی ها Project Part 11 - Populating The Abilities

  • پروژه قسمت 11 - پر کردن توانایی ها Project Part 11 - Populating The Abilities

  • پروژه قسمت 12 - اتمام منطق بازی Project Part 12 - Finishing The Game Logic

  • پروژه قسمت 12 - اتمام منطق بازی Project Part 12 - Finishing The Game Logic

  • پروژه قسمت 13 - کلاس PlayersInfo توضیح داده شد Project Part 13 - The PlayersInfo Class Explained

  • پروژه قسمت 13 - کلاس PlayersInfo توضیح داده شد Project Part 13 - The PlayersInfo Class Explained

  • پروژه قسمت چهاردهم - فایل اختصاصی ثابت ها Project Part 14 - Dedicated Constants File

  • پروژه قسمت 15 - کلاس استاتیک ابزار Project Part 15 - Tools Static Class

  • پروژه قسمت 15 - کلاس استاتیک ابزار Project Part 15 - Tools Static Class

  • کد منبع نهایی پروژه Final Project Source Code

اتمام پروژه Finishing the Project

  • پروژه قسمت 8 - شروع کاراکترها Project Part 8 - Characters Initialization

  • پروژه قسمت 9 - مسخره کردن منطق بازی Project Part 9 - Mocking Up The Game Logic

  • پروژه قسمت 10 - جفت شدن یا نبودن Project Part 10 - To Couple or Not To Couple

  • پروژه قسمت چهاردهم - فایل اختصاصی ثابت ها Project Part 14 - Dedicated Constants File

  • کد منبع نهایی پروژه Final Project Source Code

نصب ویژوال استودیو (اختیاری) Installing Visual Studio (Optional)

  • نصب ویژوال استودیو برای ویندوز (اختیاری) Installing Visual Studio for Windows (Optional)

  • ایجاد یک پروژه جدید در VS 2017 Creating a New Project in VS 2017

نصب ویژوال استودیو (اختیاری) Installing Visual Studio (Optional)

  • نصب ویژوال استودیو برای ویندوز (اختیاری) Installing Visual Studio for Windows (Optional)

  • ایجاد یک پروژه جدید در VS 2017 Creating a New Project in VS 2017

بخش پاداش BONUS Section

  • سخنرانی پاداش - در مورد اصول C# شما زنگ زده است؟ تمام دوره های من را با تخفیف بزرگ دریافت کنید! Bonus Lecture - Rusty on your C# Basics? Get all my courses with Huge discount!

بخش پاداش BONUS Section

  • سخنرانی پاداش - در مورد اصول C# شما زنگ زده است؟ تمام دوره های من را با تخفیف بزرگ دریافت کنید! Bonus Lecture - Rusty on your C# Basics? Get all my courses with Huge discount!

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش برنامه نویسی شی گرا با سی شارپ - مبتدی تا پیشرفته
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
5.5 hours
73
Udemy (یودمی) udemy-small
03 مهر 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
8,824
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
Tod Vachev

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.