آموزش پیکسل آرت برای بازی های ویدیویی

Pixel art for Video games

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: دوره ضروری برای ایجاد گرافیک های هنری پیکسلی خیره کننده برای بازی های ویدیویی یا تصاویر و طراحی های شیک، منابع مالی برای ایجاد هر چیزی در هنر پیکسلی را بیاموزید ایجاد کار با خط ثابت و سایه های خیره کننده یاد بگیرید چگونه ماکت های بازی ویدیویی برای بازی های خود بسازید ایجاد کاراکتر و انیمیشن بسازید آنها را در عرض چند دقیقه ایجاد کاشی در سبک RPG از بالا به پایین طراحی پیکسل آرت در نمای ایزومتریک، مانند یک بازی RTS پیش نیازها:دانش اولیه فتوشاپ یک امتیاز

تصور کنید بازی شما در پیکسل آرت چقدر جذاب به نظر می رسد! دست از تخیل بردارید!

==== به روز شده در 26 دسامبر==== *بخش جدید* - تئوری رنگ

این بخش با تقاضای عمومی به عنوان چیزی که در دوره گم شده بود اضافه شد. از شکیبایی شما متشکرم، می‌خواستم مطمئن شوم که همه چیز به همان اندازه که می‌توانم خوب باشد. لذت ببرید!

در این دوره من از بیش از 10 سال تجربه خود برای آموزش تمام آنچه که برای شروع ساختن هنر پیکسلی خود نیاز دارید، به شما آموزش خواهم داد. با تمرین‌های ساده‌ای که پایه‌ها و مفاهیم پیشرفته‌ای را به شما می‌آموزد که به خلاقیت‌های هنری پیکسلی شما ظاهری حرفه‌ای می‌دهد، در کمترین زمان ممکن از صفر به سرعت کامل خواهید رسید.

با بیش از 6 ساعت فیلم، می‌توانید قدم به قدم دنبال کنید تا من شما را از طریق ایجاد یک هنر پیکسلی واقعاً جالب راهنمایی کنم!

یاد خواهید گرفت:

  • پیکربندی فتوشاپ برای طراحی در پیکسل آرت
  • کشیدن خطوط و اشکال صاف، مانند دایره
  • سایه و بافت
  • استفاده از خطوط کلی

و هنگامی که این مفاهیم را حل کردید، یاد خواهید گرفت:

  • ایجاد کاشی و افزودن جزئیات به تصاویر تراشیده شده
  • ایجاد اسپرایت در حین استفاده از شبکه کاشی
  • ایجاد کاشی به سبک بازی های RPG از بالا به پایین
  • ایجاد کاراکترها در منظر از بالا به پایین
  • ایجاد برخی عناصر hud به سبک قرون وسطایی
  • کار در پرسپکتیو ایزومتریک

شما همچنین خواهید داشت:

  • یک کاراکتر ایجاد کنید
  • و در عرض چند دقیقه آن را متحرک کنید!
  • درباره تئوری رنگ بیاموزید

به عنوان یک دور جایزه، فرصتی برای ایجاد یک پروژه وحدت خواهید داشت و در واقع حرکت و پرش شخصیت خود را روی صفحه نمایش می بینید، درست مانند زمانی که در بازی ویدیویی شما بود

اکنون این دوره را بگذرانید و خواهید دید که مهارت پیکسلی خود به سرعت بالا می رود!


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • ویدیوی معرفی Introduction Video

  • هنر پیکسل و محدودیت های آن Pixel art and its limitations

ایجاد هنر پیکسل - Lineart Creating pixel art - Lineart

  • کار با فتوشاپ Working with Photoshop

  • پیکربندی ابزار برای پیکسل آرت Configuring the tools for pixel art

  • ایجاد خطوط Creating lines

  • ایجاد حلقه ها Creating circles

  • ایجاد Pixel Art - Lineart Creating Pixel art - Lineart

  • کشیدن اولین جن خود - یک شمشیر! Drawing your first sprite - a Sword!

  • تمرین - ردیابی روی نقاشی کتاب Exercise - trace over a book drawing

  • بخش 2 نتیجه گیری Conclusion section 2

ایجاد هنر پیکسل - سایه زدن Creating pixel art - Shading

  • سایه زدن در دنیای واقعی Shading in the real world

  • سایه زدن به یک کره و یک مکعب Shading a sphere and a cube

  • سایه زدن به یک هرم و یک استوانه. Shading a pyramid and a cylinder.

  • ایجاد یک سیب اسپرایت - سایه زدن Creating an apple sprite - Shading

  • ایجاد یک جن سیب - طرح کلی Creating an apple sprite - Outlines

  • ایجاد یک جن سیب - بافت Creating an apple sprite - Texture

  • ایجاد یک جن سیب - نور برگشتی Creating an apple sprite - Bounced Light

  • سایه زدن Shading

  • بازبینی Sword sprite - اضافه کردن سایه و خطوط Revisiting the Sword sprite - Adding shading and outlines

  • ورزش - سایه زدن یک جام EXERCISE - Shading a chalice

  • نتیجه بخش 3 Conclusion Section 3

تئوری رنگ Color Theory

  • مقدمه تئوری رنگ Color Theory introduction

  • هارمونی رنگ Color Harmony

  • روانشناسی رنگ Color Psychology

  • استفاده از هارمونی رنگ در ماکت ها Using color harmonies in mockups

  • پالت های رنگی Color Palettes

  • رنگ در سایه - قسمت 1 Color in shading - Part 1

  • رنگ در سایه - قسمت 2 Color in shading - Part 2

  • رنگ ها در مواد - قسمت 1 Colors in materials - Part 1

  • رنگ ها در مواد - قسمت 2 Colors in materials - Part 2

کار با کاشی Working with tiles

  • مفهوم اولیه کاشی The basic concept of tiles

  • ایجاد کاشی پایه Creating the base tile

  • ایجاد یک پس زمینه ساده و تنظیم رنگ Creating a simple background and adjusting colors

  • نتیجه بخش 4 Conclusion Section 4

بهبود محیط زیست Improving the environment

  • کاشی های اضافی برای تنوع Aditional Tiles for variation

  • کاشی های تزئینی Decorative tiles

  • ایجاد درخت کاج Creating a pine tree

  • کار کردن مجدد پس زمینه Reworking the background

  • تمرین - ساختن دیوارها Exercise - Building walls

  • نتیجه بخش 5 Conclusion Section 5

خلق یک شخصیت Creating a character

  • ایجاد سر Creating the head

  • ایجاد بدن Creating the body

  • جزئیات بدن Detailing the body

  • اضافه کردن طرح کلی Adding an outline

  • نتیجه بخش 6 Conclusion Section 6

انیمیشن Animation

  • ابزارها و اصول انیمیشن The tools and basics of animation

  • ایجاد پایه برای انیمیشن Creating the base for animation

  • با انیمیشن ثانویه به شخصیت جان می بخشد Breathing life into the character with secondary animation

  • متحرک سازی یک چرخه دویدن Animating a run cycle

  • تکمیل چرخه اجرا Completing the run cycle

  • متحرک سازی یک حمله Animating an attack

  • تمرین - شخصیت Exercise - Character

  • نتیجه بخش 7 Conclusion Section 7

دور جایزه - واردات به وحدت Bonus Round - Importing to unity

  • وارد کردن جن به وحدت Importing sprites into unity

  • بازسازی انیمیشن ها در وحدت Recreating the animations in unity

  • تعاملی کردن آن با اسکریپت های رایگان Making it interactive with free scripts

TopDownTiles TopDownTiles

  • دیدگاه بالا به پایین چیست What is topdown perspective

  • انواع مختلف تکنیک ها Different types of techniques

  • ایجاد کاشی های مسیر - راه اندازی قطعات Creating Path Tiles - Setting up the pieces

  • ایجاد کاشی های مسیر - ایجاد یک الگوی قابل استفاده Creating Path Tiles - Creating a usable pattern

  • ایجاد کاشی های مسیر - اضافه کردن سایه زدن به کاشی ها Creating Path Tiles - Adding Shading to the tiles

  • ایجاد کاشی های مسیر - آزمایش کاشی ها Creating Path Tiles - Trying out the tiles

  • پچ کاشی - درک الگو Patch Tiles - Understanding the pattern

  • PatchTiles - ایجاد یک کاشی پایه چمن PatchTiles - Creating a base grass tile

  • کاشی وصله - بهبود کاشی چمن Patch Tiles - Improving the grass tile

  • Patch Tiles - ایجاد کاشی خاک Patch Tiles - Creating the dirt tile

  • Patch Tiles - ایجاد الگو Patch Tiles - Creating the pattern

  • BlockTiles - سمت صخره BlockTiles - The cliff side

  • بلوک کاشی - ایجاد انتقال Block Tiles - Creating the transitions

  • بلوک کاشی - اضافه کردن یک سایه Block Tiles - adding a shadow

  • بلوک کاشی - آزمایش الگو Block Tiles - Trying out the pattern

  • تمرین - الگوی رودخانه Exercise - River Pattern

شخصیت های RPG از بالا به پایین Top-Down RPG Characters

  • معرفی Introduction

  • ملاحظات طراحی Design considerations

  • روش اشکال پایه Basic Shapes Method

  • اصول سایه زدن Shading Principles

  • سایه انداختن بدن Shading the body

  • ایجاد و سایه زدن نمای جانبی Creating and shading the side view

  • ایجاد و سایه زدن نمای پشت Creating and shading the back view

  • انیمیشن پیاده روی نمای جلو Front view walk animation

  • انیمیشن پیاده روی نمای جانبی Side View walk animation

  • نمایش کامل انیمیشن ها Complete animations demonstration

ویرایش های دانشجویی Student Edits

  • آلن پاولی - سایه زنی جام Alan Pauley - Chalice shading

  • جیسون برنان - ماهی و شمع Jason Brennan - Fish and candle

هنر پیکسل ایزومتریک Isometric pixel art

  • درک دیدگاه ایزومتریک Understanding isometric perspective

  • ایجاد یک شبکه ایزومتریک Creating an isometric grid

  • خطوط ساخت و ساز برای یک ساختمان ایزومتریک Construction lines for an isometric building

  • ایجاد خط هنر و تکمیل جزئیات خط Creating the line art and finishing up the line details

  • ترسیم خطوط ساختمانی برای بقیه ساختمان Drawing the constrution lines for the rest of the building

  • سایه زدن برج Shading the tower

  • اضافه کردن یک سایه و سایه زدن به Barracs Adding a shadow and shading the Barracs

  • اشکال اضافی در نمای ایزومتریک Additional shapes in isometric view

  • افزودن جزئیات به صحنه Adding detail to the scene

  • ورزش - کلبه ایزو Exercise - Iso Cottage

ایجاد عناصر Hud Creating Hud elements

  • ایجاد گرافیک دکمه پایه Creating a base button graphic

  • ایجاد تغییرات Creating the variations

  • ایجاد کادر محاوره ای با نوار عنوان Creating a dialog box with title bar

  • ایجاد نوارهای پیشرفت و ارتقا سطح Creating progress and level up bars

  • ایجاد یک اسلایدر Creating a slider

  • EXERCISE - صفحه موجودی EXERCISE - Inventory screen

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش پیکسل آرت برای بازی های ویدیویی
جزییات دوره
11.5 hours
98
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
22,025
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Marco Vale
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Marco Vale Marco Vale

هنرمند بازی