نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این سری از آموزش ها ما با ابزارهای انیمیشن قدرتمند و بصری مایا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015. در این مجموعه از آموزش ها ما با ابزارهای انیمیشن قدرتمند و بصری مایا آشنا می شویم. ما با یادگیری نحوه تنظیم تنظیمات برگزیده انیمیشن و ایجاد فریم های کلیدی شروع خواهیم کرد. از آنجا ، ما می خواهیم نحوه ویرایش انیمیشن را از Time's Slider و Graph Editor ویرایش کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه اشیا را در طول مسیر متحرک کنیم ، نحوه کار غیر مخرب با لایه های انیمیشن ، ایجاد تصاویر کوچک متحرک در داخل محفظه دید ما با ابزار Grease Pencil مایا و نحوه متحرک سازی با محدودیت ها. ما حتی نحوه انتقال انیمیشن را بین شخصیت ها با کمک چند Character Sets و Trax Editor یاد خواهیم گرفت. با پایان این آموزش ، درک درستی خواهید داشت که می توانید در داخل مایا به راحتی متحرک شوید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مقدمه ای بر انیمیشن در مایا
Introduction to Animation in Maya
-
بررسی موارد برگزیده انیمیشن مایا
Exploring Maya's Animation Preferences
-
پایان دادن به بررسی موارد برگزیده انیمیشن
Finishing Our Walk-through of the Animation Preferences
-
تنظیم کلیدهای فریم در مایا
Setting Keyframes in Maya
-
لایه های انیمیشن ، کلیدهای تغییر شکل و ابزار تنظیم کلید مایا
Animation Layers, Transform Keys and Maya's Set Key Tool
-
افزودن موارد متحرک در مایا
Adding Moving Holds in Maya
-
کار با Key Ticks
Working with Key Ticks
-
ویرایش کلیدها در نوار لغزنده زمان
Editing Keys on the Time Slider
-
ویرایشگر نمودار
The Graph Editor
-
کلیدهای ویرایش در نمودار ویرایشگر و انواع درون یابی منحنی F
Editing Keys in the Graph Editor and F-curve Interpolation Types
-
استفاده از منحنی های بافر
Utilizing Buffer Curves
-
شکستن تانژانت ها
Breaking Tangents
-
نگهدارنده های متحرک و تانژانت های وزنی
Moving Holds and Weighted Tangents
-
متحرک کردن چرخه های بدون درز در مایا
Animating Seamless Cycles in Maya
-
تکمیل چرخه متحرک ما
Completing Our Animated Cycle
-
حرکت خودکار با عبارات
Automating Movement with Expressions
-
انیمیشن پخت
Baking Animation
-
بهینه سازی داده های انیمیشن
Optimizing Animation Data
-
Gimbal Lock و فیلتر اویلر
Gimbal Lock and the Euler Filter
-
متحرک سازی یک شی در امتداد مسیر
Animating an Object Along a Path
-
انیمیشن مسیر ما به پایان می رسد
Finishing Our Path Animation
-
متحرک سازی با محدودیت ها
Animating with Constraints
-
اشیا Anim متحرک شبح
Ghosting Animated Objects
-
مسیرهای متحرک قابل ویرایش
Editable Motion Trails
-
مداد گریس
The Grease Pencil
-
انتقال انیمیشن با مجموعه شخصیت ها و ویرایشگر Trax
Transferring Animation with Character Sets and the Trax Editor
-
ایجاد پیش نمایش در زمان واقعی با Playblasts
Creating Real-time Previews with Playblasts
نمایش نظرات