آموزش Fusion 360

Fusion 360 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با Fusion 360 متفاوت طراحی کنید. این ابزار مبتنی بر ابر از Autodesk کلید خلاقیت سه بعدی فوری است که برای طراحی محصول ، مهندسی مکانیک و ساخت استفاده می شود. این آموزش اساسی به شما مهارت استفاده از Fusion 360 را می دهد تا ایده های خود را به طرح های آماده برای تولید تبدیل کنید که به چاپ سه بعدی ، فرز CNC یا قالب تزریق می رسد. مربی Nick Kloski ، بنیانگذار HoneyPoint3D ، نمای کلی از تمام عملیات اساسی در Fusion 360 ، از جمله طراحی ، اکسترود کردن اشیا 3D سه بعدی ، مجسمه سازی و مدل سازی سطح را ارائه می دهد. او توابع نرم افزار را توضیح می دهد ، در حالی که پایه و اساسی محکم در اصول طراحی سه بعدی موثر ارائه می دهد. بیاموزید که چگونه یک پروژه را برنامه ریزی کنید. ایده های خود را الگو قرار دهید با طرح ، مش و سطح کار کنید. ایجاد فایل برای چاپ 3D. و طرح های خود را تجزیه و تحلیل کنید. بعلاوه ، بیاموزید که چگونه عکسهای واقع گرایانه و حتی انیمیشن هایی از طرحهای Fusion 360 خود ایجاد کنید.

توجه: این دوره توسط HoneyPoint3D ایجاد و تولید شده است. ما مفتخریم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.
موضوعات شامل:
  • ایجاد اشکال اساسی
  • استفاده از محیط های Fusion 360
  • طرح ریزی
  • اکسترود کردن نمایه ها برای ایجاد اشیا
  • مجسمه سازی
  • مدل سازی سطح
  • ویرایش از طریق جدول زمانی
  • ویرایش و ترکیب اشکال
  • تجزیه و تحلیل کار شما
  • ارائه
  • صادرات مدلها

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • برای تبدیل ایده های خود به طرح ها از Fusion 360 استفاده کنید Use Fusion 360 to turn your ideas into designs

1. آشنایی با فیوژن 360 1. Introduction to Fusion 360

  • کاری که فیوژن 360 انجام می دهد What Fusion 360 does

  • کاری که Fusion 360 انجام نمی دهد What Fusion 360 does not do

  • Fusion 360 رقبا و همراهان Fusion 360 competitors and companions

  • جنبه آنلاین فیوژن 360 The online aspect of Fusion 360

  • CAD مبتنی بر مرورگر Browser-based CAD

  • همکاری تیمی و مشتری Team and client collaboration

  • آنچه در این دوره پوشش داده می شود What is covered in this course

  • آنچه در این دوره پوشش داده نمی شود What is not covered in this course

2. ایجاد اشکال اساسی 2. Creating Basic Shapes

  • مقدمه ای برای ایجاد اشکال اساسی Introduction to creating basic shapes

  • محیط های فیوژن 360 Fusion 360's environments

  • محیط ها: طراحی Environments: Designing

  • محیط: نمایش Environments: Showing

  • محیط: ساختن Environments: Making

  • طراوت رابط کاربری User interface refresher

  • بیایید برخی از بدویها را ایجاد کنیم Let's create some primitives

  • مقدمه ای برای طراحی An intro to sketching

  • ابعاد طرح توضیح داده شده است Sketch dimensions explained

  • اکسترود کردن پروفایل ها برای ایجاد اشیاء Extruding profiles to create objects

  • لافینگ چیست؟ What is lofting?

  • نمایه های Loft خود را تنظیم کنید Setting up your Loft profiles

  • بستن و کنترل مماس Lofting and controlling tangency

  • اضافه کردن ریل های راهنمای انبار Adding loft guide rails

  • جاروها چیست؟ What are Sweeps?

  • فیوژن 360 می تواند مجسمه سازی کند؟ Fusion 360 can sculpt?

  • مدل سازی سطح چیست؟ What is surface modeling?

3. طراحی خود را برنامه ریزی کنید 3. Planning Your Design

  • برنامه ریزی روند Planning the process

  • یک قدم به عقب برگرد Take a step back

  • حالا نزدیک شوید و شروع به ترسیم کنید Now get close and start drawing

  • بررسی اجمالی جدول زمانی Overview of the timeline

  • ویرایش از طریق جدول زمانی Editing via the timeline

  • چرا پارامترهای کاربر ایجاد می کنید؟ Why create user parameters?

  • پیشگویی ویرایش گاهشمار: مجسمه سازی Timeline editing caveat: Sculpting

  • اهمیت لبه ها The importance of edges

  • اهمیت پاکیزگی The importance of cleanliness

4. ویرایش اشکال خود 4. Editing Your Shapes

  • مقدمه: ابزارها را اصلاح و مونتاژ کنید Intro: Modify and assemble tools

  • ایجاد اشکال مفید است Making shapes useful

  • شکل دادن به زیبا Making shapes nice

  • ترکیب اشکال Combining shapes

  • از الگوهای استفاده کنید Use patterns

  • لبه های مجسمه سازی و ویرایش Sculpt edges and editing

5- بررسی و ایجاد کار شما 5. Inspecting and Creating Your Work

  • ابزارهای تحلیل Analysis tools

  • ابزارهای تحلیل 2 Analysis tools 2

  • ابزار اندازه گیری Measurement tools

  • صادرات مدلهای جامد Exporting solid models

  • صادرات مدل های چند ضلعی Exporting polygonal models

6. آموزش مدل سازی جامد: آویز هدفون 6. Solid Modeling Tutorial: Headphone Hanger

  • آشنایی با بخش مرحله به مرحله Introduction to the step-by-step section

  • آشنایی با برنامه ریزی مدل خود Introduction to planning your model

  • استراتژی: درون Strategy: Inside-out

  • استراتژی: خارج از خانه Strategy: Outside-in

  • با استفاده از کاغذ ، مداد و خط کش Using paper, pencil, and a ruler

  • طرح خود را به صورت طرح ترجمه کنید Translating your design into a sketch

  • جایگزین: بارگذاری یک الگوی تصویر Alternate: Uploading an image template

  • نمایه استارت را ترسیم و اکسترود کنید Sketch and extrude the starter profile

  • ایجاد پایه Creating a baseplate

  • منحنی های زیبایی شناسی خود را ایجاد و بیرون بزنید Create and extrude your aesthetic curves

  • پاداش: لب زدن Bonus: Sweeping a lip

  • زیبایی از طریق تزئینات و فیله ها Beauty through embellishments and fillets

7. آموزش مدل سازی مجسمه سازی: آویز هدفون 7. Sculpt Modeling Tutorial: Headphone Hanger

  • مقدمه ای برای مجسمه سازی آویز Introduction to sculpting the hanger

  • وارد کردن الگوی شما Importing your template

  • مجسمه سازی هواپیما و ویرایش فرم Sculpting a plane and editing the form

  • ضخیم تر قسمت آویز Surface thickening the hanger portion

  • یک پایه پایه ترسیم شده را بکشید و بیرون بزنید Sketch and extrude a sculpted baseplate

  • نحوه پچ کردن و مدلهای سطح بخیه How to patch and stitch surface models

  • برش سوراخ ها و زیبایی آن Cutting holes and making it pretty

8. حالا که الگوی خود را دارید 8. Now That You Have Your Model

  • بیایید چند عکس تهیه کنیم Let's make some photos

  • مرحله ارائه خود را تنظیم کنید Setting up your render stage

  • صادرات به Meshmixer برای چاپ سه بعدی Exporting to Meshmixer for 3D printing

نتیجه Conclusion

  • سایر کلاس های نرم افزاری برای بررسی Other software classes to check out

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Fusion 360
جزییات دوره
5h 34m
70
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
56,425
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Nick Kloski
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nick Kloski Nick Kloski

نیک کلوسکی بنیانگذار HoneyPoint3D ، یک شرکت پیشرو در زمینه آموزش و نمونه سازی سریع است. HoneyPoint3D در سال 2013 تاسیس شد ، و اولین فروشگاه خرده فروشی چاپ سه بعدی کالیفرنیای شمالی را متعلق و اداره آن کرد. فروشگاه های خرده فروشی در سال 2016 برای تمرکز بر مشتریان ملی و گسترش آن به آموزش های آنلاین بسته شد. به HoneyPoint3D افتخارات آموزشی برتر از جمله جایزه Fusion360 و اختراع آینده برای آندوسک اهدا شده است. نیک بیش از 7000 دانشجو را به صورت حضوری و آنلاین به هنر چاپ 3D و مدل سازی سه بعدی آموزش داده است. وی که از متخصصان صنعت محسوب می شود با بیش از 25 رسانه رسانه مصاحبه شده است. نیک بخش آموزشی را در HoneyPoint3D مدیریت و ایجاد می کند ، جایی که او مفتخر است دوره های آنلاین آموختن آنلاین را در زمینه چاپ سه بعدی و طراحی سه بعدی ارائه دهد ، به گونه ای که به گونه ای ساخته شده است تا بتواند هرچه بیشتر افراد را به دنیای خلاقیت ساخت 3D ببرد. نیک همچنین در سال 2015 کمپین Kickstarter (آموزش Meshmixer CAD) HoneyPoint3D را ایجاد کرد که در 7٪ برتر درآمد برای کلیه کمپین های Kickstarter در سال 2015 بود. نیک آخرین دستاورد همکاری با جدیدترین کتاب Magazine در چاپ سه بعدی با نام شروع کار با چاپ سه بعدی است که هم اکنون در Amazon.com و در کتابفروشی ها ، از جمله کلیه فروشگاه های بارنز و شریف است. پیش از تأسیس شرکت HoneyPoint3D ، نیک بیش از 16 سال در نقش های بازاریابی فنی در Oracle و Sun Microsystems کار می کرد. به عنوان یک مربی با استعداد ، نیک آموزش های فنی داخلی را به تیم های اوراکل در سراسر جهان انجام می داد. انتشاراتی که او در Oracle و Sun Microsystems تألیف کرده است ، هنوز هم در حال استفاده است. نیک فردی پویا است که با نگاه کارآفرینی به زندگی نزدیک می شود. تجربیات وی به عنوان یک مینیور مطالعات مهم مذهبی و انگلیسی ، به عنوان یک جانباز فناوری 16 ساله ، و همچنین به عنوان یادگیرنده فن آوری های جدید ، به او توجه انسان دوستانه می دهد ، و همچنین احساس خوبی از چگونگی ترجمه پتانسیل فن آوری ها در سیستم های انسانی دارد. برنامه های محور