آموزش طراحی اپلیکیشن موبایل از ابتدا با Sketch 3 - Part 1 (UX Research)

Mobile App Design from scratch with Sketch 3 - Part 1 (UX Research)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

کلید ایجاد یک برنامه موفق این است که چیزی بسازید که مردم بخواهند و کار کند. و این همان چیزی است که طراحی واقعاً در مورد آن است. به همین دلیل این دوره فقط در مورد ایجاد یک برنامه زیبا نیست، بلکه در مورد طراحی محصولی است که برای مردم منطقی باشد و اتفاقاً زیبا باشد.

در این کلاس 3 ساعته، یک گردش کار طراحی کامل را به شما آموزش می دهیم که به شما امکان می دهد ایده خود را با استفاده از Sketch 3 به یک برنامه تلفن همراه کاملاً طراحی شده و جذاب تبدیل کنید.

این دوره با یک مثال آموزش داده می شود. هر درس نشان‌دهنده مرحله‌ای از فرآیند طراحی است که برای برنامه‌ای که ما در حال ساخت آن خواهیم بود اعمال می‌شود تا شما درک روشنی از همه اصول طراحی که مورد بحث قرار خواهند گرفت، داشته باشید.

دوره به 3 قسمت تقسیم شده است، مطمئن شوید که در همه آنها مشترک شده اید:

در قسمت 1، روی تکنیک‌های تحقیقات UX تمرکز می‌کنیم که به ما امکان می‌دهد مطمئن شویم که یک برنامه جذاب طراحی می‌کنیم، چیزی که واقعاً کار می‌کند و منطقی است.

در قسمت 2، به اصول اولیه طراحی UI می پردازیم. نحوه استفاده از Sketch را یاد می‌گیریم و اولین پیش‌نویس برنامه شما را با استفاده از عناصر استاندارد iOS طراحی می‌کنیم. کلمه کلیدی در اینجا کارایی خواهد بود.

در قسمت 3، با طراحی نسخه نهایی برنامه خود، زمان بیشتری را صرف می‌کنیم تا به UI سفارشی، تکنیک‌های Sketch پیشرفته، طراحی نمادها و بسیاری از شگفتی‌های دیگر برویم.

داستان ویژگی کلیدی خود را بنویسید

** فراموش نکنید که فایل های دانشجویی را برای پیگیری دوره دانلود کنید: **

هدف شما در این بخش از دوره این است که به داستان‌های اصلی کاربر از ویژگی ONE خود برسید، چیزی که برنامه شما بر روی آن تمرکز خواهد کرد.

برای انجام این کار، پرسونای کاربر را پر کنید، تمام تکنیک‌های طوفان فکری را به کار ببرید تا ایده‌های راه‌حل بیشتری را به دست آورید و بوم مدل هوک را پر کنید.

شما می توانید این بوم را آپلود کنید، اما آنچه مورد انتظار است، داستان نهایی هدف و مراحل دقیق این داستان برای ویژگی KEY شما است.

به خاطر داشته باشید که از این الگو برای داستان هدف استفاده کنید:

  • به عنوان [شخصیت کاربر]
  • می خواهم [چیزی را انجام دهم]
  • به طوری که [مزایایی اتفاق می افتد]

                                                


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • کمی روانشناسی A bit of psychology

  • چه مشکلی را حل می کنید؟ What problem are you solving ?

  • UX و UI UX and UI

  • پروژه قسمت 1 Part 1 Project

  • کاربران خود را درک کنید Understand your users

  • راه حل و ویژگی مناسب را پیدا کنید Find the right solution and feature

  • Sketch : نرم افزار طراحی که در این دوره از آن استفاده خواهیم کرد Sketch : the design software we'll use in this course

  • طراحی قصه گویی Storytelling design

  • نحوه کار این دوره How this course works

  • معرفی Introduction

نمایش نظرات

آموزش طراحی اپلیکیشن موبایل از ابتدا با Sketch 3 - Part 1 (UX Research)
جزییات دوره
43m
10
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
2,622
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Maxime C
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Maxime C Maxime C

کارآفرین و طراح

من یک کارآفرین و طراح اپلیکیشن وب و موبایل هستم. من 2 استارت آپ ایجاد کرده ام. من کارآفرینی و طراحی را در SciencesPo، یک مدرسه عالی در پاریس تدریس می‌کنم. من همچنین یک مشاور UX و طراح رابط هستم، عمدتاً با استارتاپ ها کار می کنم.

من شدیداً به قدرت آموزش از طریق مثال اعتقاد دارم و هدف من این است که مطمئن شوم دانش‌آموزانم می‌توانند فوراً از مهارت‌هایی که به آنها یاد می‌دهم استفاده کنند.