آموزش Cert Prep: Unity UI و بازی های 2D

Cert Prep: Unity UI and 2D Games

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایده خوبی برای یک بازی 2 بعدی دارید؟ در این دوره ، هنگامی که یاد می گیرید چگونه یک بازی 2 بعدی برای خود بسازید ، در اصول رابط کاربر ، انیمیشن و طراحی سطح در Unity کاوش کنید. مفاهیم ارائه شده در این دوره همچنین می توانند به شما کمک کنند تا برای مقابله با بخشهای آزمون Unity Certified Associate که بر رابط های کاربری و بازی های 2D تمرکز دارد ، آماده شوید. مربی آلن تورن اصول ایجاد رابط کاربری را توضیح می دهد ، و نحوه ساخت برچسب ها و دکمه هایی را که به کاربران امکان تعامل با صحنه های شما را می دهد توضیح می دهد. او همچنین به اصول ایجاد انیمیشن های sprite ، پیکربندی دنیای 2D شما و کار با کاشی های دو بعدی می پردازد.
موضوعات شامل:
  • ایجاد رابط برای هر وضوح
  • کار با متن ، دکمه ها و برچسب ها
  • موقعیت و ترتیب عناصر
  • ایجاد انیمیشن های sprite
  • روح و فیزیک دو بعدی
  • پیکربندی جهان های 2D
  • طرح بندی های سطح نقاشی
  • کار با کاشی های دو بعدی

سرفصل ها و درس ها

1. معرفی 1. Introduction

  • بازی های UI و 2D بصری ایجاد کنید Create intuitive UI and 2D games

2. اصول UI 2. UI Fundamentals

  • درک رابط های کاربر Understanding user interfaces

  • کار با اشیاء بوم Working with Canvas objects

  • تصاویر و پانل ها Images and panels

  • استقلال قطعنامه Resolution independence

  • رابط کاربر و مقیاس UIs and scale

3. UI و طراحی بازی 3. UI and Game Design

  • ایجاد برچسب ها و متن Creating labels and text

  • ایجاد دکمه ها Creating buttons

  • به رویدادها پاسخ دهید Respond to events

  • موقعیت یابی و ترتیب عناصر Positioning and arranging elements

  • گروه های بوم Canvas groups

4- اسپرتیس و فیزیک 4. Sprites and Physics

  • وارد کردن اسپریت و برگه های اسپریت Importing sprites and sprite sheets

  • قابهای برش خورده Slicing frames

  • ایجاد انیمیشن های اسپرتی Creating sprite animations

  • Sprites و فیزیک 2D Sprites and 2D physics

5. 2D ، کاشی و طراحی سطح 5. 2D, Tiles, and Level Design

  • واردات و ایجاد کاشی Importing and creating tilesets

  • پیکربندی جهان 2D Configuring 2D worlds

  • طرح بندی سطح نقاشی Painting level layouts

  • کار با کاشی های 2D Working with 2D tiles

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Cert Prep: Unity UI و بازی های 2D
جزییات دوره
1h 43m
20
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
4,957
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.