آموزش Blender to Unreal Engine: یک RPG Dungeon Kitbash بسازید

Blender to Unreal Engine: Create a RPG Dungeon Kitbash

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

Blender to Unreal Engine: یک RPG Dungeon Kitbash ایجاد کنید

آیا تا به حال خواسته اید سیاه چال خود را بسازید و مانند یک بازی RPG واقعی در اطراف آن قدم بزنید؟

به Blender به Unreal Engine بپیوندید: یک RPG Dungeon Kitbash بسازید و سفر مدلسازی سه بعدی به سمت ایجاد محیط بازی در Blender و Unreal Engine 5 را آغاز کنید.

چه طرفدار بازی‌های RPG یا بازیکن سیاه‌چال‌ها و اژدها (DND) باشید که می‌خواهید در یک محیط سیاهچال قرون وسطایی قدم بزنید، یا یک طراح بازی که به دنبال طراحی یک سیاهچال قرون وسطایی برای بازی‌ها است، این کلاس Skillshare برای شما عالی است!

شما یک استاد سیاه چال خواهید شد! تنها با استفاده از چند قسمت و خلاقیت زیاد، یک سازه پیچیده با دیوارها و پله های پیچ در پیچ بسازید. در سالن‌های سیاه‌چال روشن شده توسط مشعل‌هایی که به طور کامل در Blender 3 ساخته شده‌اند قدم بزنید و آن را به Unreal Engine 5 (UE5) صادر کنید تا نور و جو را حتی جادویی‌تر کنید.

5 نکته برجسته از Blender به Unreal Engine: ایجاد یک RPG Dungeon Kitbash:

  • یک سیاه چال عظیم با یک سیستم مدولار کامل در Blender بسازید.

  • سیاهچال خود را برای قدم زدن با شخصیت خود تنظیم کنید.

  • آتش و نورپردازی متحرک ایجاد کنید.

  • نحوه ایجاد درهای باز بازی، برخوردهای سفارشی و همه چیز درباره سیستم های آتش نشانی نیاگارا را بیاموزید.

  • از یک راهنمای جامع از Blender تا Unreal Engine 5 لذت ببرید - تنها در نوع خود برای همه طرفداران RPG فانتزی.

این کلاس Skillshare بیش از 27 ساعت آموزش هنر سه بعدی ارائه می دهد.

به عنوان یک کلاس 2 در 1، شما این گزینه را دارید که همه چیز را در Blender تکمیل کنید یا به Unreal Engine 5 بروید و واقعاً محیط بازی سه بعدی خود را از طریق 68 درس دیگر زنده کنید!

این کلاس تکنیک هایی را که حرفه ای ها استفاده می کنند و نحوه استفاده از آنها را به شما آموزش می دهد. یادگیری نحوه دستیابی به واقع گرایی از طریق قدیمی شدن محیط های بازی سه بعدی، بخش اصلی اهداف آموزشی این کلاس خواهد بود.

یکی از بزرگترین «لحظه‌های شاد» من در ساخت بازی این است که بتوانم راه بروم و درها را باز کنم. بله، ما به شما نحوه باز کردن درها را آموزش خواهیم داد.

با کاراکتر پیش‌فرض UE5 در اطراف سیاه‌چال خود قدم بزنید تا تجربه‌ای همه جانبه و پر از شگفتی و احساس شوم ترس از آنچه در اعماق سیاه‌چال می‌گذرد، که ما آن را اتاق شکنجه می‌نامیم!

مدل سازی

Blender to Unreal Engine: Create a RPG Dungeon Kitbash شما را به سفری با ساخت 90 قطعه کیتباش سیاه چال قرون وسطایی می برد. به دیوانه ترین کلاس سیاه چال قرون وسطایی بپیوندید تا یک سیستم مدولار (معروف به کیتباش) با امکانات بی نهایت برای ساخت محیط خود ایجاد کنید. با تکمیل کلاس، می‌توانید شبکه‌های فاضلاب وسیع و اتاق‌های جداگانه در سطوح مختلف بسازید، از جمله صندلی‌های پیچیده و درهایی که با استفاده از شخصیت سوم شخص باز می‌شوند.

شما انواع دیوارها، پله‌ها و بخش‌های شبکه فاضلاب را برای ایجاد یک محیط بازی منحصر به فرد برای هر دانش‌آموز ایجاد خواهید کرد. در نهایت، قطعات سیستم مدولار خود را بهینه کنید تا آنها را به Unreal Engine 5 صادر کنید.

پس از موفقیت آخرین کلاس‌هایم، قبل از رفتن به کلاس‌های بعدی، هر دارایی را مدل‌سازی، بافت‌سازی و نهایی‌سازی می‌کنیم. دانش‌آموزان گفته‌اند که این به آنها کمک کرده است که در طول فرآیند ایجاد هیجان‌زده بمانند، و بتوانند ببینند چگونه صحنه‌شان به پیش‌نمایش کلاس نزدیک‌تر می‌شود.

البته، می‌توانید چالشی برای خود ایجاد کنید و جنبه‌های سیاه‌چال قرون وسطایی را متنوع کنید، مانند تغییر بافت‌ها، اضافه کردن اتاق‌های بیشتر، یا اضافه کردن دارایی‌های مبلمان برای زنده‌تر کردن سیاه‌چال قرون وسطایی خود.

بافت و مواد

Blender to Unreal Engine: ایجاد یک RPG Dungeon Kitbash به شما امکان یادگیری فشرده را در یک مکان می دهد و به شما امکان دسترسی به بیش از 16 مرجع، 1 پلان طبقه سیاه چال قرون وسطایی، 32 براش صخره ای سفارشی، 1 HDRI، 55 نقشه بافت بلندر را می دهد. (شامل انسداد محیطی، متالیک، نرمال، زبری، و اسپیکولار)، 33 نقشه بافت Unreal Engine 5 (شامل رنگ پایه، معمولی و ترکیبی انسداد/فلزی/زبری محیط)، 1 مقیاس انسانی .obj، 90 قسمت مدولار سیاهچال (در در صورتی که انتخاب کنید مستقیماً به Unreal Engine 5 بروید) و محتوای Unreal Engine 5 مانند بافت گدازه، بافت آب، صفحه انیمیشن آبشار و skybox.

Node wrangler یکی از بهترین افزونه های داخلی رایگان در Blender است اما اکثر کاربران حتی از آن آگاه نیستند. این کلاس به شما یاد می دهد که چگونه متریال های خود را ایجاد کنید و دریابید که چگونه همه آن نقشه های بافت زیبا را بردارید و از آنها استفاده کنید.

ایجاد مواد خود یا تغییر بافت در حال پرواز چیزی است که می خواهید در مورد آن بیاموزید. به حداکثر رساندن دانش خود در مورد سیستم گره Blender، سطح بافت های شما را افزایش می دهد و مهارت شما را در کار با مواد افزایش می دهد.

Unreal Engine 5: ادغام موتور بازی

با تکمیل قسمت دوم (مستقل) کلاس در Unreal Engine 5، به سفر موتور مدل‌سازی به بازی خود ادامه دهید. ما در موتور کاملاً جدید Unreal 5 Epic غواصی خواهیم کرد.

از طریق Blender به Unreal Engine: یک RPG Dungeon Kitbash ایجاد کنید، همه چیز را از وارد کردن مدل های جداگانه از Blender گرفته تا درست کار کردن آنها در UE5 یاد خواهید گرفت. از طریق این کلاس، اصول اولیه زنده کردن دارایی‌های بازی خود را که در زمان واقعی ارائه می‌شوند، یاد خواهید گرفت.

با نحوه باز کردن درب بازی با استفاده از کدگذاری نقشه، برخوردهای سفارشی و همه چیز در مورد سیستم های آتش نیاگارا برای ایجاد جلوه های ذرات آشنا شوید. برای راه‌اندازی سیاه‌چال آماده راه رفتن با شخصیت سوم شخص خود در Unreal Engine 5 کار کنید. آتش و نورپردازی متحرک، از جمله منقل و مشعل‌های شعله‌ور ایجاد کنید. با تنظیم یک skybox 8k و مواد متحرک گدازه برای نمایش در زیر سیاه چال قرون وسطایی خود، یک محیط بازی واقعی بسازید.

ما نحوه وارد کردن و استفاده از بافت های ایجاد شده به طور خاص برای Unreal Engine و استفاده از آنها برای ایجاد مواد برای محیط سیاه چال قرون وسطایی خود را بررسی خواهیم کرد. Blender to Unreal Engine: Create a RPG Dungeon Kitbash همچنین مقدمه ای برای نحوه تنظیم فایل ها برای ایجاد یک رابط کاربری تمیز خواهد بود. مهارت هایی که در اینجا یاد می گیرید به طور کامل به تمام ساخت های آینده شما قابل انتقال هستند.

رندر نورپردازی

وقتی به رندرهای مدل‌های سه بعدی در رسانه‌های اجتماعی نگاه می‌کنیم، می‌توانیم تفاوت زیادی بین مدل‌های هنرمندان مختلف ببینیم. بیشتر این را می توان نه تنها به مهارت های هنرمند، بلکه به نحوه دستیابی به واقع گرایی در مدل های خود نسبت داد.

با پیوستن Blender به Unreal Engine: Create a RPG Dungeon Kitbash، با انواع خاصی از عملکردهای نورپردازی داخلی بلندر آشنا خواهید شد که حال و هوای سیاهچال شما را بهبود می بخشد.

ما مشکلات متعدد و برخی جزئیات فنی را در مورد گزینه‌های رندر Blender برای دستگاه خاصی که استفاده می‌کنید بررسی خواهیم کرد. من همچنین شما را با رندر کاملاً جدید Cycles X Blender آشنا می‌کنم و به شما نشان می‌دهم که اگر بخواهید چگونه سیاه‌چال قرون وسطایی خود را در Eevee رندر کنید.

با هم، برای هر سایت چندرسانه‌ای که می‌خواهید مدل تکمیل‌شده خود را در آن آپلود کنید، یک رندر نمونه کار می‌سازیم. Blender to Unreal Engine: Create a RPG Dungeon Kitbash یک راهنمای کامل برای استفاده از Eevee و Cycles X برای نورپردازی، رندر و سایه است.

منابع کلاس رایگان

Blender to Unreal Engine: Create a RPG Dungeon Kitbash Resource Pack شامل 16 مرجع، 1 پلان طبقه سیاه چال قرون وسطایی، 32 براش سفارشی cliff، 1 HDRI، 55 نقشه بافت مخلوط کن (شامل انسداد محیط، متالیک، معمولی، ناهمواری، و specular)، 33 نقشه بافت Unreal Engine 5 (شامل رنگ پایه، معمولی و ترکیبی از انسداد/فلزی/زبری محیط)، 1 مقیاس انسانی .obj، 90 قسمت مدولار سیاهچال (در صورتی که انتخاب کنید مستقیماً به Unreal Engine 5 بروید)، و محتوای Unreal Engine 5 مانند بافت گدازه، بافت آب، صفحه انیمیشن آبشار و skybox.

به این کلاس Skillshare بپیوندید و بخشی از یک سفر مدلسازی سه بعدی با بیش از 27 ساعت یادگیری باشید که با یک محیط بازی قرون وسطایی AAA آماده بازی پر از زندگی و انیمیشن همراه خواهید بود.

معرفی رایگان را بررسی کنید و مطمئن هستم که نمی‌توانید این کلاس را کنار بگذارید!

هنوز مطمئن نیستید؟ در اینجا ویژگی منحصر به فرد این کلاس آمده است:

  • ایجاد 90 دارایی کیتباش سیاه چال قرون وسطایی که شما را قادر می سازد یک محیط سیاه چال زیرزمینی منحصر به فرد برای هر دانش آموز بسازید.
  • ساخت یک سیاه چال عظیم با یک سیستم مدولار کامل (با نام مستعار kitbash) در بلندر.
  • با تکمیل قسمت دوم (مستقل) کلاس در Unreal Engine 5، به سفر موتور مدل سازی به بازی خود ادامه دهید.
  • بهینه سازی قطعات سیستم مدولار برای صادرات آنها به Unreal Engine 5.
  • آموزش نحوه باز کردن درب بازی، برخوردهای سفارشی و همه چیز درباره سیستم های آتش نشانی نیاگارا.
  • راه‌اندازی سیاه‌چال خود برای قدم زدن با شخصیت سوم شخص خودتان در Unreal Engine 5.
  • ایجاد آتش و نورپردازی متحرک، از جمله منقل و مشعل های شعله ور.

بیایید چیزی الهام گرفته از تاریخ و پر از زندگی ایجاد کنیم!

تا دفعه بعد، مدلینگ همگی مبارک!

نیل


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • کار با حالت های مختلف نور Working with different lighting modes

  • ساخت قطعات مدولار دیوار بزرگ ما Creating our Large Wall Modular Pieces

  • تکمیل مش پله مارپیچ Finishing the Spiral Stair Mesh

  • ایجاد پروژه جدید UE5 Creating New UE5 Project

  • تغییر دیدگاه اصلی Changing the main viewpoint

  • ایجاد پشتیبان های دیواری تزئین شده Creating the Ornate Wall Supports

  • ایجاد دیوارهای پایین Creating the Bottom Walls

  • درجه بندی رنگ با استفاده از حجم پست فرآیند Color Grading Using Post Process Volume

  • اهمیت درز و تیز The Importance of Seams & Sharps

  • مدلسازی دیوارهای درب مدولار Modeling the Modular Door Walls

  • پایان ساختن اصلی Dungeon Finishing the Dungeon Main Build

  • افزودن رئالیسم به مدل های ما Adding Realism to Our Models

  • ساخت آشپزخانه سیاه چال Building the Dungeon Kitchens

  • بردن UV Unwrapping به سطح بعدی Taking UV Unwrapping to the Next Level

  • راه اندازی انیمیشن Water Flow Material Setting up Water Flow Material Animation

  • ایجاد قوس های درب Creating the Door Arches

  • ساختن زندان ما Laying out our prison

  • مقدمه ای بر UE5 Viewport Controls Introduction to UE5 Viewport Controls

  • پروژه از View Unwraps Project from View Unwraps

  • ایجاد اخگرهای شعله Creating the Flame embers

  • اضافه کردن در دیوارهای پایین Adding in the Bottom Walls

  • ایجاد اولین پله های ما Creating our First Stairs

  • راه اندازی توری آب برای فاضلاب Setting up Water Mesh for Sewer

  • مرتب سازی دارایی های Kitbash Sorting out Kitbash Assets

  • اتمام درهای سیاه چال Finishing our Dungeeon Doors

  • ایجاد مواد آب Creating Water Material

  • رندر با موتور چرخه ایکس رندر Rendering with Cycles X Render Engine

  • مبانی بلندر The Basics of Blender

  • ایجاد مشعل تزئین شده Creating the Ornate Torch

  • راه اندازی مواد تابشی Setting up Emissive Material

  • ایجاد طرح های اولیه برای درب ما Creating Blueprints for our Door

  • ایجاد لولا و دستگیره به روش آسان Creating Hinges & Handles the Easy Way

  • کار با ویرایش متناسب Working with Proportional Editing

  • راه اندازی طرح درب با فعال سازی فاصله مشخص Setting up Door Blueprint With Specified Distance Activation

  • نحوه ایجاد حلقه های لبه How to Create Edge Loops

  • ایجاد اولین اتاق سیاه چال Creating our First Dungeon Room

  • ایجاد سطح جدید و واردات دارایی Creating New Level and Importing Assets

  • تکمیل مش های درب سیاه چال Finishing our Dungeon door Meshes

  • راه اندازی شبیه سازی مایع آتش نیاگارا Setting up Niagara Fire Fluid Simulation

  • ایجاد سیستم ذرات آتش نیاگارا Creating Niagara Fire Particle System

  • ایجاد دیوار طاق Creating the Vault Wall

  • ایجاد کنترل اضافی برای مواد آب Creating Additional Control for Water Material

  • تنظیم پارامترهای مواد آب Setting up Water Material Parameters

  • آموزش نحوه تطبیق دارایی ها Learning how to adapt assets

  • قرار دادن تزئینات دارایی سنگ Placing Rock Asset Decorations

  • راه اندازی Firce Particle Texture Setting up Firce Particle Texture

  • وارد کردن براش های سفارشی به بلندر Importing Custom Brushes to Blender

  • راه اندازی اتاق کتابخانه Starting the Library Room

  • راه اندازی مواد اولیه PBR Setting Up Basic PBR Material

  • Blender to Unreal Engine یک RPG Dungeon Kitbash ایجاد کنید Blender to Unreal Engine Create a RPG Dungeon Kitbash

  • کار با HDRI Lighting Working with HDRI Lighting

  • راه اندازی گدازه به عنوان ماده PBR Setting up Lava as PBR material

  • ایجاد دیوارهای بالا Creating the Top Walls

  • ایجاد برخوردهای مش Creating Mesh Collisions

  • جایگزینی مراجع مواد Replacing Material References

  • تکمیل بسته مدولار Dungeon Finishing the Dungeon Modular Pack

  • تنظیم افکت فلیکر نور Setting up Light Flicker Effect

  • ایجاد راهرو اتاق گنج Creating the Treasure Room Hallway

  • رفع مشکلات دیوارهای آجری بزرگ ما Fixing Issues with Our Large Brick Walls

  • راه اندازی Waterfall Splash Setting up Waterfall Splash

  • راه اندازی دوربین ما Setting up our Camera

  • ایجاد Base Splash Particle Creating Base Splash Particle

  • متحرک سازی تمام درهای مدولار ما Animating all our Modular Doors

  • اتمام اتاق اسلحه خانه Finishing the armory room

  • تمام کردن پله های مستقیم ما Finishing our Straight Stairs

  • ایجاد اتاق های دو طبقه Creating two tier rooms

  • ساختن یک راه پله و اولین اتاق مدولار ما Building a Staircase and our First Modular Room

  • در حال تکمیل مدل های مشعل ما Finishing our Torch Models

  • آماده سازی نهایی مخلوط کن 3 Final Blender 3 Finishing Preparation

  • رفع برخورد درب Fixing the Door Collisions

  • کار با Array Modifier Working with the Array Modifier

  • کار با کولیدور Working with Colidors

  • ایجاد تنوع در مش ها Creating Variation in Meshes

  • ایجاد آبشار با استفاده از مش Creating Waterfall Using Mesh

  • ایجاد شعله متحرک ما Creating our Animated Flame

  • جهت گیری تحول چیست؟ What is Transformation Orientation

  • تنظیم پارامترهای نمودار منحنی ذرات آبشار Setting up Waterfall Particle Curve Graph Parameters

  • طراحی سیاه چال خود را با هم جمع می کنیم Bringing our Dungeon Design Together

  • ایجاد تنظیمات رنگ دارایی Creating asset color adjustments

  • راه اندازی اولیه مجسمه سازی در بلندر Basic Sculpting Setup in Blender

  • واردات تصاویر مرجع Importing Reference images

  • ایجاد مش Brazier Creating the Brazier Mesh

  • افزودن ذرات اخگر به سیستم آتش نشانی ما Adding Ember Particles to our Fire System

  • کار با Blenders Asset Manager Working with Blenders Asset Manager

  • ایجاد برخورد برای اشکال پیچیده Generating Colisions for Complex Shapes

  • راه اندازی مجموعه ها Setting up Collections

  • راه اندازی سیستم ذرات به عنوان آبشار Setting up Particle System as Waterfall

  • ایجاد زیر کف Creating Under Flooring

  • ایجاد سطح میانی Dungeon Creating the Dungeon Mid level

  • اشیاء والدین و تبدیل شدن به آنها Parenting Objects and Keeping Transform

  • ایجاد شبیه سازی آتش برای مشعل ها Creating Fire Simulation for Torches

  • شروع اتاق اسلحه خانه Starting the armory room

  • ساختن سیستم Dungeon Sewar Building the Dungeon Sewar System

  • ایجاد رنده کوچک ما Creating our Small Grate

  • نحوه عملکرد صاف کردن در مخلوط کن How Smoothing Works in Blender

  • با استفاده از Simple Deform Modifier Using the Simple Deform Modifier

  • ایجاد یک سیستم ذرات نیاگرا برای آب Creating a Niagra Particles System for Water

  • راه اندازی درهای سیاه چال Starting our Dungeon Doors

  • Modifier Stacking چیست؟ What is Modifier Stacking

  • تشریح طاق های درب ما Outlining our Door Arches

  • تنظیم تغییرات طرح مشعل Setting up Torch Blueprint Variations

  • ایجاد اسپلش ذرات متحرک Creating Animated Particle Splash

  • راه اندازی سلاح سیاه چال Starting the Dungeon Armory

  • ایجاد حرکت برای یک ماده گدازه Creating Motion for a Lava Material

  • ایجاد انیمیشن طرح درب تعاملی Creating Interactable Door Blueprint Animation

  • تنظیم درخت گره شعله ما Setting up our Flame Node Tree

  • تنظیم روشنایی برای صحنه UE5 ما Setting up Lighting for our UE5 Scene

  • مقدمه ای بر رابط کاربری UE5 Introduction to UE5 UI

  • ایجاد اولین اتاق ما Creating our first room

  • رندر با Eevee Renderer Rendering with Eevee Renderer

  • ایجاد یک ماده پایه گدازه Creating a Lava Base Material

  • ایجاد زندان سیاه چال Creating the Dungeon Prison

  • کار با Boolean Modifier Working with Boolean Modifier

  • راه اندازی Door BluePrint Setting up Door BluePrint

  • اضافه کردن مواد به طاق های درب ما Adding Materials to our Door Arches

  • ایجاد اتاق کتابخانه Creating the library room

  • ایجاد زغال سنگ داغ Creating the Hot coals

  • راه اندازی Base Splash Particle Setting up Base Splash Particle

  • پخت انیمیشن های ذرات آتش Baking out Fire Particle Animations

  • افزودن درهای نهایی Adding in the Final Doors

  • ایجاد دسته و نگهدارنده مشعل Creating the Torch Handle & Holder

  • قرار دادن مشعل های خود در خارج از سیاه چال Placing our Torches Through out the Dungeon

  • تنظیم اتاق انبار Setting out the pantry room

  • راه اندازی محیط پس زمینه Setting up Background Environment

  • راه اندازی Assets برای Unreal Engine 5 Setting up Assets for Unreal Engine 5

  • ایجاد مواد متحرک ذرات آتش Creating Animated Fire Particle Material

  • ساخت سیستم فاضلاب Building a Sewer System

  • تنظیم دارایی های Kitbash به ترتیب Setting up Kitbash Assets in Order

  • ایجاد پوشش های کف منهول Creating Manhole Floor Covers

  • تکنیک های ایجاد هندسه Techniques for Creating Geometry

  • ایجاد اولین دیوار سیاه چال Creating our First Dungeon Wall

  • ایجاد ستون های آراسته Creating Ornate Pillars

  • قرار دادن منابع نور در سیاه چال ما Placing Light Sources Within our Dungeon

  • اتمام طبقه اول دانگون Finishing the Dungon First Floor

  • تنظیم افکت فلیکر نور Setting up the Light Flicker Effect

  • ایجاد طرح مشعل Creating a Torch Blueprint

  • ایجاد برخوردهای سفارشی Generating Custom Collisions

نمایش نظرات

آموزش Blender to Unreal Engine: یک RPG Dungeon Kitbash بسازید
جزییات دوره
1d 2h 21m
137
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
59
- از 5
ندارد
دارد
دارد
3D Tudor
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

3D Tudor 3D Tudor

مدرس سه بعدی

به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دوره‌هایی با دستورالعمل‌های واضح و کامل افتخار می‌کنم که شما را به سطح بعدی مدل‌سازی سه بعدی و انیمیشن می‌برد.

هدف من این است که دوره‌های بدون سر و صدایی را در مورد مدل‌سازی سه‌بعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک می‌کند مجموعه مهارت‌ها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:

Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیط‌ها

من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.

در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.

دوره‌های من برای مدل‌سازان سه‌بعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شده‌اند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعمل‌های دقیق و راهنمایی‌های واضح در طول هر درس، مرا متمایز می‌کند.

من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درس‌هایم استفاده می‌کنم و به زبان‌آموزان کمک می‌کنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میان‌برهای قبلی، آن‌ها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.

من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.

من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.

مدل‌های من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته می‌شوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.

من می‌توانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.

من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.