آموزش طراحی یک شخصیت زن سورئال در ZBrush

Designing a Surreal Female Character in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush ، ما یاد می گیریم که چگونه یک موجود ترسناک سورئال ایجاد کنیم ، از بلوک اصلی شروع می کنیم و با جزئیات و بافت های با وضوح بالا پایان می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر 5 ثانیه طراحی یک شخصیت زن سورئال در ZBrush 2 ساعت و 29 دقیقه و 45 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

طراحی یک شخصیت زن سورئال در ZBrush Designing a Surreal Female Character in ZBrush

  • نگاه کردن به الهام برای شخصیت ما Looking at Inspiration for Our Character

  • مسدود کردن اصلی کاراکتر Basic Block up of the Character

  • اضافه کردن اشکال بیشتر به شخصیت Adding More Shapes to the Character

  • جزئیات شخصیت ما Detailing Our Character

  • پوشش رنگی شخصیت ما Color Coating Our Character

  • تنظیم طراحی و مجسمه سازی جزئیات بیشتر Adjusting the Design and Sculpting More Detail

  • تکنیک های پیشرفته بافت Advanced Texturing Techniques

  • نقشه بافت ما در حال اتمام است Finishing Our Texture Map

  • تنظیمات رندر برای یک تصویر با کیفیت نمونه کارها Render Settings for a Portfolio Quality Image

نمایش نظرات

آموزش طراحی یک شخصیت زن سورئال در ZBrush
جزییات دوره
2h 30m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Fabrizio Bortolussi Fabrizio Bortolussi

فابریزیو شروع به تبلیغات تلویزیونی ایتالیا با انجام ماکت های کوچک و مدل سازی دیجیتالی در مایا کرد. وی سپس در سطح بین المللی نقل مکان کرد تا در توکیو نقل مکان کند. وی شروع به کار به عنوان فریلنسر Origami Digital در هالیوود کرد. به زودی کار فیلم ادامه یافت و با نیل بلومکمپ در Peter Wackson’s Wingnut Films به عنوان یک طراح موجود آزاد و هنرمند بافت همکاری کرد. او طراح اصلی موجودات در تولید IG (استودیوی معروف ساخت شبح در پوسته) مستقر در توکیو بوده است. فابریزیو اکنون به عنوان یک طراح و معلم موجود آزاد در ایتالیا و با طیف گسترده ای از مشتریان کار می کند. خدمات شامل مفهوم ، رس ، تصویرگری ، آموزش ، کارگاه های آموزشی ، ماکت های دیجیتال برای فیلم ها ، تبلیغات و بازی های ویدیویی است. استودیوی Fabrizio در لاتینا و رم (ایتالیا) مستقر است و برای مستقل از راه دور و قرارداد کار فرعی در دسترس است.