لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش تکنیک های Rapid Concept Art در فتوشاپ و ZBrush
Rapid Concept Art Techniques in Photoshop and ZBrush
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در طول این آموزش ما به مراحل مورد نیاز برای ایجاد نسخههای کاملاً رندر شده از هنر مفهومی برای اهداف ارائه نگاه خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6, Maya 2009, ZBrush 4R4 در طول این آموزش ما به مراحل مورد نیاز برای ایجاد نسخه های کاملاً رندر شده از هنر مفهومی برای اهداف ارائه خواهیم پرداخت. ما با جمع آوری مطالب مرجع شروع خواهیم کرد. در طول مسیر، یک مش پایه از پیش ساخته شده در مایا را تغییر می دهیم، آن را در ZBrush مجسمه می کنیم و سپس روی رندر ZBrush در فتوشاپ نقاشی می کنیم. در پایان این آموزش، شما درک کاملی از جریان کاری خواهید داشت که برای ایجاد سریع قطعات هنری مفهومی با جزئیات بسیار لازم است. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6، Maya 2009، ZBrush 4R4
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
تکنیک های Rapid Concept Art در فتوشاپ و ZBrush
Rapid Concept Art Techniques in Photoshop and ZBrush
تجزیه و تحلیل مواد مرجع
Reference Material Analysis
کاوش ریز عکسها
Exploring Thumbnails
ساختن سر شخصیت ما در ZBrush
Building Our Character's Head in ZBrush
رندرهای نقاشی بالای سر ما در فتوشاپ
Painting Over Our Head Renders in Photoshop
ادامه رنگ آمیزی بالای سر رندرها
Continuing to Paint Over the Head Renders
ایجاد مش پایه شخصیت ما در مایا
Creating Our Character's Base Mesh in Maya
مجسمه سازی شخصیت ما در ZBrush
Sculpting Our Character in ZBrush
نمایش شخصیت ما در مایا
Posing Our Character in Maya
مجسمه سازی شخصیت پوز در ZBrush
Sculpting the Posed Character in ZBrush
نقاشی بر روی رندر شخصیت ما
Painting Over Our Posed Character Render
همچنان به اصلاح رنگ خود ادامه می دهیم
Continuing to Refine Our Paint Over
اضافه کردن زره و جلوه های روشنایی
Adding Armor and Lighting Effects
ایجاد پس زمینه برای تصویر نهایی ما
Making a Background for Our Final Image
ایجاد تنوع شخصیت دوم ما
Creating Our Second Character Variation
تصحیح شخصیت دوم ما
Refining Our Second Character
اضافه کردن زره به شخصیت دوم ما
Adding Armor to Our Second Character
افزودن افکت های نورپردازی به تصویر ما
Adding Lighting Effects to Our Image
ایجاد پس زمینه برای شخصیت دوم ما
Creating a Background for Our Second Character
شروع تغییر شخصیت سوم ما
Starting Our Third Character Variation
اضافه کردن زره به شخصیت سوم ما
Adding Armor to Our Third Character Variant
ایجاد جلوه های نورانی برای شخصیت سوم ما
Creating Lighting Effects to Our Third Character
تصحیح تصویر نهایی و افزودن پسزمینه
Refining the Final Image and Adding a Background
بررسی طرح های سه شخصیت نهایی ما
Reviewing Our Final Three Character Designs
اسماعیل ام واملا یک هنرمند مفهومی پرشور و همه کاره است که روی پروژههایی مانند فیلم Transformers: Dark of the Moon و همچنین کارتهای بازرگانی طرحهای Star Wars Galaxy Series 6 کار کرده است.
نمایش نظرات