تسلط RealFlow: تکنیک های شبیه سازی سیالات جامع

RealFlow Mastery: Comprehensive Fluid Simulation Techniques

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آموزش ایجاد شبیه سازی های خیره کننده از تنظیمات اولیه تا تکنیک های پیشرفته مفاهیم اساسی شبیه سازی سیالات با استفاده از RealFlow ناوبری و استفاده از رابط و ابزار RealFlow تکنیک های راه اندازی و کنترل ساطع کننده ها و ذرات روش های شبیه سازی پیشرفته و گردش کار در سیالات استاندارد و Dyverso Meshing شبیه سازی و صادرات برای ادغام با Maya و Vray کامپوزیت و رندر شبیه سازی سیال نهایی پیش نیازها: آشنایی اولیه با مفاهیم گرافیک کامپیوتری سه بعدی کامپیوتری با قابلیت اجرای نرم افزار RealFlow دسترسی به نرم افزار RealFlow (نسخه آزمایشی یا دارای مجوز) درک اولیه انیمیشن و مفاهیم رندر مفید خواهد بود.

مقدمه دوره: تسلط بر RealFlow برای شبیه سازی سیالات

به "تسلط بر RealFlow برای شبیه سازی سیالات" خوش آمدید، یک دوره جامع که برای غوطه ور کردن شما در دنیای دینامیک سیالات با استفاده از RealFlow طراحی شده است. ساختار این دوره به گونه ای است که شما را از اصول رابط RealFlow و تنظیمات پروژه به تکنیک های پیشرفته در شبیه سازی سیال استاندارد و Dyverso هدایت می کند.

بخش 1: RealFlow - مایعات استاندارد

در این بخش، با مرور مقدماتی رابط کاربری و تنظیمات ضروری پروژه، با RealFlow آشنا می شوید. ابزارهایی مانند Curve Editor، Time Slider و Preferences را هدایت خواهید کرد و در کنترل رفتار ذرات و پارامترهای شبیه‌سازی مهارت کسب خواهید کرد.

موضوعات کلیدی عبارتند از:

  • گردش کار امیترها: پیچیدگی‌های اشکال امیتر و کنترل‌های انتشار را برای دستکاری تولید ذرات سیال درک کنید.

  • تکنیک‌های شبیه‌سازی: تنظیماتی مانند ویسکوزیته و حداکثر مراحل فرعی را کاوش کنید تا رفتار سیال را اصلاح کنید و به دینامیک سیال واقعی برسید.

  • Meshing و Rendering: یاد بگیرید که چگونه شبیه‌سازی‌ها را مش کنید و آنها را برای رندر با Vray به مایا صادر کنید، همراه با تکنیک‌های ترکیب نهایی برای افزایش وفاداری بصری.

بخش 2: RealFlow - Dyverso Fluids

در این بخش پیشرفته، ماژول Dyverso RealFlow را بررسی خواهید کرد که قابلیت‌های قدرتمندی برای شبیه‌سازی‌های پویا ارائه می‌دهد.

موضوعات کلیدی عبارتند از:

  • روش‌های شبیه‌سازی ذرات: حل‌کننده‌های دینامیک مبتنی بر ذرات (PBD) و هیدرودینامیک ذرات صاف (SPH) را برای شبیه‌سازی رفتارهای پیچیده سیال کاوش کنید.

  • دینامیک الاستیک و دانه‌بندی: جریان کار اصلی برای ایجاد مواد الاستیک و شبیه‌سازی‌های دانه‌ای، ضروری برای کاربردهای متنوع در جلوه‌های بصری و مهندسی.

  • یکپارچه‌سازی و صادرات: یاد بگیرید که شبیه‌سازی‌های RealFlow را با مایا با استفاده از فایل‌های Alembic ادغام کنید تا گردش‌های کاری رندر کارآمد با Vray انجام شود.

از طریق نمایش‌های عملی و تمرین‌های عملی، این دوره شما را به مهارت‌هایی برای ایجاد شبیه‌سازی‌های پیچیده سیال مناسب برای صنایع مختلف از فیلم و انیمیشن گرفته تا معماری و تجسم محصول مجهز می‌کند. چه در RealFlow تازه کار باشید و چه به دنبال افزایش مهارت‌های خود هستید، این دوره به شما این امکان را می‌دهد که با اطمینان با چالش‌های دینامیک سیال مقابله کنید و به نتایج با کیفیت حرفه‌ای برسید.


سرفصل ها و درس ها

RealFlow - مایعات استاندارد RealFlow - Standard Fluids

  • مقدمه ای بر جریان واقعی Introduction to Real Flow

  • تنظیمات پروژه جریان واقعی Real Flow Project Settings

  • رابط و ناوبری Interface and Navigation

  • پالت ابزار Tools Palette

  • ویرایشگر قفسه ها و روابط Shelves and Relationship Editor

  • اسلایدر زمان Time Slider

  • ویرایشگر منحنی Curve Editor

  • ویرایشگر منحنی ادامه دارد Curve Editor Continues

  • ترجیحات Preferences

  • گردش کار Emitters Emitters Workflow

  • Emitters Shape Node Emitters Shape Node

  • کنترل انتشار گازهای گلخانه ای Emitters Emission Controls

  • کنترل انتشار گازهای گلخانه ای ادامه دارد Emitters Emission Controls Continues

  • کار بر روی ویسکوزیته Working on Viscosity

  • شبیه سازی - حداکثر مراحل فرعی Simulation - Max Substeps

  • نمایش ذرات Particle Display

  • صادرات به ویژگی های Render Export to Render properties

  • امیترهای Spline و استفاده Spline Emitters and Usage

  • Emitters Splines Emitters Splines

  • Emitters Splines ادامه دارد Emitters Splines Continues

  • شعاع CP CP Radius

  • Spline را از متن ایجاد کنید Create Spline from Text

  • استفاده از اشیاء و امیترهای باینری Object and Binary Emitters Usage

  • استفاده از امیترهای شی و باینری ادامه دارد Object and Binary Emitters Usage Continues

  • تغییر موقعیت ذرات Changing Particle Position

  • شیاطین جاذبه Daemons Gravity

  • کشیدن صدای باد Wind Noise Drag

  • نیروی کشیدن Drag Force

  • کار با محدودیت نیرو Working with Force Limit

  • باد - قدرت Wind - Strength

  • Daemon Dspline Surface Tension Daemon Dspline Surface Tension

  • Daemon Dspline Surface Tension همچنان ادامه دارد Daemon Dspline Surface Tension Continues

  • ایجاد پخش Creating Playback

  • کشش سطحی - متعادل Surface Tension - Balanced

  • سن را بکش kill Age

  • سرعت جدا شده Speed Isolated

  • شیاطین جادو جادو Daemons Magic Attractor

  • Daemons Magic Attractor ادامه دارد Daemons Magic Attractor Continues

  • کار با Object Field Working with Object Field

  • تاج شیتر Crown Sheeter

  • اطلاعات بیشتر در مورد کرون شیتر More on Crown Sheeter

  • Sheeter - از Speead نسبی استفاده کنید Sheeter - Use Relative Speead

  • انتخاب ذرات Particle Selection

  • صادرات داده از مایا Export Data From Maya

  • اطلاعات بیشتر در مورد صادرات داده از مایا More on Export Data From Maya

  • اشیاء با ترکیب مقالات Objects with Combination of Articles

  • کار با آبجکت ها در Realflow Working with Objects in Realflow

  • کار با اشیا در Realflow ادامه دارد Working with Objects in Realflow Continues

  • چگونه شبیه سازی های Realflow را مش بندی کنیم How to Mesh Realflow Simulations

  • نحوه مش کردن شبیه سازی های Realflow ادامه دارد How to Mesh Realflow Simulations Continues

  • نوع مش Type of Meshes

  • پر کردن شی - ترکیب و شعاع Fill Object - Blend and Radius

  • Build Mesh و Build Mesh Sequence Build Mesh and Build Mesh Sequence

  • صادرات مش نهایی Exporting Final Mesh

  • اطلاعات بیشتر در مورد صادرات مش نهایی More on Exporting Final Mesh

  • اطلاعات ذرات از Realflow به Maya Particle Info from Realflow to Maya

  • رندر نهایی با استفاده از Maya-Vray Final Render using Maya-Vray

  • رندر نهایی با استفاده از Maya-Vray ادامه دارد Final Render using Maya-Vray Continues

  • کامپوزیت رندر نهایی Final Rendering Compositing

RealFlow - Dyverso Fluids RealFlow - Dyverso Fluids

  • مقدمه ای بر Dyverso Fluids Introduction to Dyverso Fluids

  • PBD را متمایز کنید Differentiate PBD

  • حل کننده SPH SPH Solver

  • روش‌های سیستم‌های شبیه‌سازی ذرات در Dyverso Methods of Particle Simulation Systems in Dyverso

  • کار با Dyverso PBD Working with Dyverso PBD

  • ویژگی های روش شبیه سازی PBD PBD Simulation Method Properties

  • ویژگی های روش شبیه سازی PBD ادامه دارد PBD Simulation Method Properties Continues

  • کار با ویسکوزیته Working with Viscosity

  • گردش کار شبیه سازی SPH SPH Simulation Workflow

  • جریان واقعی Real Flow

  • انیمیشن Ramp Ramp Animation

  • استفاده از تکسچر در Realflow Applying Texture in Realflow

  • تشکیل اشیاء Dyverso Formation of Objects Dyverso

  • تشکیل اشیاء Dyverso ادامه دارد Formation of objects Dyverso Continues

  • سیستم بدنه سخت Dyverso Rigidbody System of Dyverso

  • شیاطین - ذرات اسکینر Daemons - Particle Skinner

  • شبیه سازی فعال Active Simulation

  • آشنایی با جریان کاری Dyverso Elastic Understanding Dyverso Elastic Workflow

  • درک گردش کار Dyverso Elastic همچنان ادامه دارد Understanding Dyverso Elastic Workflow Continues

  • غیرفعال کردن شبیه سازی Disable Simulation

  • مش بندی شبیه سازی ها Meshing of Simulations

  • زمان بندی مجدد شبیه سازی ها Retiming of Simulations

  • Alembic از شبیه سازی Alembic of Simulations

  • کار با Dyverso Granular Working with Dyverso Granular

  • اطلاعات بیشتر در مورد کار با Dyverso Granular More on Working with Dyverso Granular

  • RealFlow - چرخش RealFLow - Rotation

  • رندرینگ گردش کار Rendering Workflow

  • رندر گردش کار ادامه دارد Rendering Workflow Continues

  • ایجاد Final Out Put با استفاده از Maya Creating Final Out Put Using Maya

  • Vray با Alembic Workflow Vray with Alembic Workflow

  • اطلاعات بیشتر در مورد Alembic Workflow More on Alembic Workflow

RealFlow Practical - ساخت تبلیغات تلویزیونی RealFlow Practical - Making of TV Commercials

  • مقدمه ای بر ساخت کامل تلویزیون تجاری با استفاده از RealFlow Introduction to Making of Complete TV Commercial using RealFlow

  • طرح کلی و اسکریپت Outline and Script

  • بخش تیراندازی Shot Division

  • کار با لوگو Working with Logo

  • بطری شیر مدلینگ R Modeling R Milk Bottle

  • مدلینگ بطری شیر R ادامه دارد Modeling R Milk Bottle Continues

  • کار با دسته بطری Working with Handle of Bottle

  • ارسال لوگو در بطری Posting Logo on Bottle

  • بافت کاری لوگو Working Texture of Logo

  • کار با Layouts Working with Layouts

  • ایجاد سیم Creating Wire

  • کار با Nubs Circle Working with Nubs Circle

  • بیشتر در Nubs Circle More on Nubs Circle

  • پیش نمایش Previsualization

  • پیش‌بینی ادامه دارد Previsualization Continues

  • دسته تغییر شکل بافت Texture Deformer Handle

  • ترکیب جعبه Crating Composition

  • شبیه سازی قطره شیر در RealFlow Simulating Milk Drop in RealFlow

  • شبیه سازی قطره شیر در RealFlow ادامه دارد Simulating Milk Drop in RealFlow Continues

  • حالت اولیه Initial State

  • کار با دیمون ها Working with Daemons

  • VDB Meshing VDB Meshing

  • اطلاعات بیشتر در مورد VDB Meshing More on VDB Meshing

  • مش بندی VDB ذرات Particle VDB Meshing

  • مقدمه ای بر مایعات مایا Introduction to Maya Fluids

  • شکل های مایعات Fluids Shapes

  • شبیه سازی دینامیک Dynamic Simulation

  • فشار چگالی Density Pressure

  • انتشار دهنده مایعات Fluids Emitter

  • گزینه های انفجار را بازی کنید Play blast Options

  • تشکیل ابر با استفاده از سیالات مایا Formation of Cloud using Maya Fluids

  • تشکیل ابر با استفاده از سیالات مایا ادامه دارد Formation of Cloud using Maya Fluids Continues

  • شکل مایع شیر ابری Cloud Milk Fluid shape

  • Vary Light را ایجاد کنید Create Vary Light

  • شبیه سازی سقوط شیر از ابر Simulating Milk Falling from Cloud

  • شبیه سازی سقوط شیر از ابر ادامه دارد Simulating Milk Falling from Cloud Continues

  • شبیه سازی مکعب بطری شیر Milk Bottle Cube Simulation

  • راه اندازی روشنایی Setting Up Lighting

  • راه اندازی روشنایی ادامه دارد Setting Up Lighting Continues

  • راه اندازی سایه زدن Setting Up Shading

  • ترکیب گردش کار با استفاده از Nuke Compositing Workflow Using Nuke

  • ترکیب گردش کار با استفاده از Nuke ادامه دارد Compositing Workflow using Nuke Continues

  • ایجاد وکتور ژنراتور Create Vector Generator

  • کار با Roto Area Working with Roto Area

  • ترکیب گردش کار - خروجی نهایی Compositing Workflow- Final Output

RealFlow Practical - VFX Production RealFlow Practical - VFX Production

  • مقدمه ای بر VFX Workflow با استفاده از RealFlow Introduction to VFX Workflow Using RealFlow

  • گردش کار VFX VFX Workflow

  • حرکت بازی با استفاده از Nuke Match Moving Using Nuke

  • حرکت مسابقه با استفاده از Nuke ادامه دارد Match Moving Using Nuke Continues

  • Point Cloud Generator Point Cloud Generator

  • فایل Alembic را صادر کنید Exporte Alembic File

  • ایجاد پروکسی Proxy Creation

  • همسان سازی در مایا Matchmation in Maya

  • همسان سازی در مایا ادامه دارد Matchmation in Maya Continues

  • مش های صادراتی Export Meshes

  • آماده سازی برای شبیه سازی با استفاده از مایا Preparing for Simulation Using Maya

  • بیشتر در مورد آماده سازی برای شبیه سازی با استفاده از مایا More on Preparing for Simulation Using Maya

  • شبیه سازی خون Blood Simulation

  • گزینه مقیاس Scale Option

  • VDB Mesh VDB Mesh

  • صادرات دندان Export the Teeth

  • موقعیت دندان ها را قرار دهید Put the Teeth Position

  • پروکسی Vray را وارد کنید Import Vray Proxy

  • دندان ها را مرتب کنید Arrange the Teeth

  • کار در جاذبه Working in Gravity

  • صحنه نورپردازی Lighting Scene

  • افزودن انعکاس Adding Reflection

  • ایجاد Render Pass Creating Render Passes

  • کامپوزیت با استفاده از Nuke Compositing Using Nuke

  • کامپوزیت با استفاده از Nuke ادامه دهید Compositing Using Nuke Continue

RealFlow Practical - Object Dynamics RealFlow Practical - Object Dynamics

  • مقدمه ای بر دینامیک شی در Realflow Introduction to Object Dynamics In Realflow

  • Object Dynamic چیست؟ What is Object Dynamic

  • حالت Wireframe Wireframe Mode

  • ساخت مش Making Mesh

  • ایجاد بدن نرم Creating the Soft Body

  • داده صادر شد Data Exported

  • حالت فعال به حالت نقدی Active Mode to Cash Mode

  • ویژگی های دینامیک بدن صلب Dynamics Properties of the Rigid Body

  • بررسی اصطکاک هوا Checking Air Friction

  • کاهش نوسانی Reduced Volasity

  • بدنه غیرفعال صلب Passive Rigid Body

  • چگونه چیزهای چند تنی کار می کنند How Multibody Things Work

  • Multibody را ایجاد کنید Create the Multibody

  • چگونه بدن سفت و سخت کار می کند How Rigid Body Working

  • با شکستگی کار کنید Work with Fracturing

  • ابزار شکستگی Fracture Tools

  • افزایش صلب داخلی Internal Rigid Increase

  • ایجاد هندسه از متن Create Geometry from Text

  • گردش کار چندگانه مشترک Multi Joint Workflows

  • گردش کار چند مشترک ادامه دارد Multi Joint Workflows Continues

  • ایجاد ارتباط بین دو جسم صلب Create Connection Between Two Rigid Bodies

  • ایجاد ارتباط بین دو جسم صلب ادامه دارد Create Connection Between Two Rigid Bodies Continues

  • پس از اعمال یک نیروی معین، اشیاء را خرد کنید Shatter Objects After Applying a Certain Force

  • دو شی صلب را به صورت درختی به هم وصل کنید Connect Two Rigid Objects As Tree

  • دو جسم صلب را به صورت برگ وصل کنید Connect two Rigid Objects as Leaves

  • دو شیء صلب را همانطور که برگها ادامه می دهند وصل کنید Connect two Rigid Objects as Leaves Continues

  • ایجاد زباله با استفاده از ذرات مایا Debris Creation Using Maya Particles

  • ایجاد زباله با استفاده از ذرات مایا ادامه دارد Debris Creation Using Maya Particles Continues

  • ایجاد آوار Debris Creation

  • آوارسازی ادامه دارد Debris Creation Continues

  • نحوه انجام مدل سازی تخریب در مایا How to do Destruction Modeling in Maya

  • چگونه اشیاء را در مایا از قبل خرد کنیم How to Pre shatter objects in Maya

  • کار با ذرات مایا Working with Maya Particles

  • ایجاد نمونه های تصادفی برای ذرات Creating Random Instancers for Particles

  • کنترل رفتار نمونه با استفاده از عبارات مایا Controlling instancer Behavior Using Maya Expressions

  • بیشتر در مورد رفتار با استفاده از عبارات مایا More on Behavior Using Maya Expressions

  • آفرینش متلاشی کننده Shattering Creation

  • Shattering Creation ادامه دارد Shattering Creation Continues

  • اضافه کردن Dust FX با استفاده از Maya Fluids Adding Dust FX using Maya Fluids

  • انتشار مایعات مایا با استفاده از ذرات Emitting Maya Fluids using Particles

  • نحوه انتشار سرعت از ذرات How to Emit Velocity from Particles

  • نحوه انتشار سرعت از ذرات ادامه دارد How to Emit Velocity from Particles Continue

  • از اجسام صلب به عنوان میدان های حرکتی استفاده کنید Use Rigid Bodies as a Motion Fields

  • برهمکنش اجسام صلب و مایعات Interaction of Rigidbodies and Liquids

  • تعامل اجسام صلب و مایعات ادامه دارد Interaction of Rigidbodies and Liquids Continues

  • ترکیب دینامیک شی Combining Object Dynamics

  • دینامیک سیالات Fluid Dynamics

  • مایعات را در یک بدن چندگانه ته نشین کنید Make Fluids Settle in a Multi Body

  • نحوه ایجاد Rigidbody How to create Rigidbody

  • تعامل سیال Realflow با استفاده از اتصالات چندگانه Realflow Fluid Interaction using Multi Joints

  • کار با Softbody Dynamics Working with Softbody Dynamics

  • کار با Softbody Dynamics ادامه دارد Working with Softbody Dynamics Continues

  • راه اندازی شبیه سازی Softbody در Realflow Softbody Simulation setup in Realflow

  • نحوه ایجاد Softbody در Realflow How to create Softbody in Realflow

  • کنترل رفتار با استفاده از ویژگی ها Controlling Behavior using Attributes

  • موج واقعی Real Wave

  • تعامل Realflow Softbody Realflow Softbody Interaction

اسکریپت Realflow Realflow Scripting

  • مقدمه ای بر Realflow Scripting Introduction to Realflow Scripting

  • درک متغیرها در اسکریپت Realflow Understanding Variables in Realflow Scripting

  • درک متغیرها در اسکریپت Realflow ادامه دارد Understanding Variables in Realflow Scripting Continues

  • لیست ها Lists

  • لغت نامه ها Dictionaries

  • چرا انواع داده های برداری در Realflow استفاده می شود؟ Why Vector Data Types used in Realflow

  • نحوه محاسبه طول یک بردار How to Calculate Length of a Vector

  • کار با اپراتورها در Realflow Working with Operators in Realflow

  • کار با اپراتورهای حلقه IF در Realflow Working with IF loop Operators in Realflow

  • چگونه حلقه For در Realflow کار می کند How the For loop Works in Realflow

  • نحوه کار با while Loop در Realflow How to work with While Loop in Realflow

  • چگونه محدوده حلقه For کار می کند How the For Loop Range Works

  • نحوه عملکرد توابع در پایتون How Functions Works Inside Python

  • نحوه ایجاد یک تابع How to Create a Function

  • درک کلاس ها Understanding Classes

  • شی در Realflow Object in Realflow

  • انواع ویرایشگرهای اسکریپت در Realflow Types of Script Editors in Realflow

  • بیشتر در مورد ویرایشگرهای اسکریپت More on Script Editors

  • ایجاد دیوار آجری با استفاده از Batch Script در پایتون Creating a Brick Wall using Batch Script in Python

  • کپی و اصلاح دیوار آجری در پایتون Duplicating and Modifying Brick Wall in Python

  • ساخت Own Kill Daemon با استفاده از Simulation Flow Creating Own Kill Daemon using Simulation Flow

  • ساخت Own Kill Daemon با استفاده از Simulation Flow ادامه دارد Creating Own Kill Daemon using Simulation Flow Continues

  • چگونه پارامتر ذرات را قدیمی کنیم How to Get Old Parameter of Particles

  • ایجاد یک بردار جدید با استفاده از پارامتر قدیمی Creating a New Vector using Old Parameter

  • کار با ترکیب ویژگی های ذرات Working with Blending Particle Attributes

  • با Remaping دما در ترکیب ذرات کار کنید Work with Temperature Remaping in Blending Particles

  • انتقال ذرات ترکیبی با استفاده از دستور Nearpoints Transfering Blending Particles using Nearpoints Command

  • انتقال ذرات ترکیبی با استفاده از دستور Nearpoints ادامه دارد Transfering Blending Particles using Nearpoints Command Continues

  • بیشتر در مورد ترکیب ویژگی های ذرات More on Blending Particle Attributes

  • کنترل رفتار بدن سفت و سخت با استفاده از اسکریپت Control Rigid Body Behaviour using Scripting

  • کار با بدنه های صلب با استفاده از حلقه while Working with Rigid Bodies using While Loop

  • رابط کاربری گرافیکی (GUI) در Realflow Graphical User interface(GUI) in Realflow

  • ایجاد رابط کاربری گرافیکی شخصی در Realflow Creating own GUI in Realflow

  • کار با ایجاد ویندوز و جعبه های گفتگو در رابط کاربری گرافیکی Working with Creating Windows and Dialog Boxes in GUI

  • کار با Real Wave در Realflow Working with Real Wave In Realflow

  • ایجاد ذرات روی شبکه موج واقعی Creating Particles on Real Wave Mesh

  • محاسبه سرعت در موج واقعی Calculating the Velocity in Real Wave

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

تسلط RealFlow: تکنیک های شبیه سازی سیالات جامع
جزییات دوره
39.5 hours
254
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,101
از 5
ندارد
دارد
دارد
EDU CBA
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

EDU CBA EDU CBA

مهارت های دنیای واقعی را بصورت آنلاین بیاموزید EDUCBA یک ارائه دهنده جهانی آموزش مبتنی بر مهارت است که نیازهای اعضا را در بیش از 100 کشور برطرف می کند. ما بزرگترین شرکت فناوری پیشرفته در آسیا با نمونه کارهای 5498+ دوره آنلاین ، 205+ مسیر یادگیری ، 150+ برنامه شغل محور (JOPs) و 50+ بسته دوره حرفه ای شغلی هستیم که توسط متخصصان برجسته صنعت آماده شده است. برنامه های آموزشی ما برنامه های مبتنی بر مهارت شغلی است که توسط صنعت در سراسر امور مالی ، فناوری ، تجارت ، طراحی ، داده و فناوری جدید و آینده مورد نیاز صنعت است.