آموزش اصلاح صورت در 3ds Max

Facial Rigging in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max با نکات و تکنیک هایی برای تقلب صورت در 3ds Max آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012. در این آموزش 3ds Max با نکات و تکنیک هایی برای تقلب چهره در 3ds Max آشنا می شویم. گام به گام، ما یک سیستم کنترل صورت می سازیم که قوی و سازگار با انیماتور باشد. ما همه چیز را از نحوه ایجاد اهداف Morph گرفته تا نحوه کنترل اهداف Morph با رابط کاربری گرافیکی سفارشی خود یاد خواهیم گرفت. همچنین روشی سریع و کارآمد برای تغییر شکل چندین شی به عنوان یک واحد، تکنیکی برای ایجاد چشم‌های گوشتی، نحوه سنجاق کردن اجسام به یک سطح در حال تغییر شکل، و همچنین با مدیریت واکنش قدرتمند 3ds Max آشنا می‌شویم. در پایان این آموزش، شما دانش لازم برای ایجاد دکل های صورت خود را خواهید داشت که حالت های طبیعی و سرگرم کننده ایجاد می کند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

اصلاح صورت در 3ds Max Facial Rigging in 3ds Max

  • تمیز کردن صحنه قبل از تقلب صورت Cleaning up the Scene Prior to Rigging the Face

  • ساختن استخوان ها برای تغییر شکل سر Constructing the Bones to Deform the Head

  • کنترل گردن The Neck Control

  • کنترل سر The Head Control

  • والدین به صورت پویا از سر تا گردن Dynamically Parenting the Head to the Neck

  • تکمیل کنترل والدین پویا برای سر Finishing the Dynamic Parent Control for the Head

  • کنترل فک The Jaw Control

  • محدود کردن حرکت کنترل ها Limiting the Movement of Controls

  • پوشاندن سر Enveloping the Head

  • بهبود تغییر شکل های گردن و سر Improving the Deformations of the Neck and Head

  • اصلاح بدشکلی های فک Correcting the Defomations of the Jaw

  • تکمیل تغییر شکل های فک Completing the Deformations of the Jaw

  • اصلاح تغییر شکل گونه ها با باز شدن دهان Correcting the Deformations of the Cheeks as the Mouth Opens

  • هدف تغییر شکل گونه را با چرخش فک هدایت کنید Drive the Cheek Deformation Target by the Jaw's Rotation

  • تقلب چشم Rigging the Eyes

  • ایجاد کنترل های چشمی Creating Eye Controls

  • اتصال چشم ها به کنترل های هدف Connecting the Eyes to Their Target Controls

  • به طور پویا والدین چشم به سر Dynamically Parenting the Eyes to the Head

  • شروع با ما Fleshy Eye Rig Starting on Our Fleshy Eye Rig

  • ایجاد هدفی که وقتی کاراکتر به پایین نگاه می کند، فعال شود Creating a Target That Will Trigger as the Character Looks Down

  • آینه سازی اهداف مورف Mirroring Morph Targets

  • پایان دادن به ما Fleshy Eye Rig Finishing Our Fleshy Eye Rig

  • تنظیم ابرو Setting up the Eyebrows

  • کنترل های ابرو The Eyebrow Controls

  • تغییر شکل ابروها Deforming the Eyebrows

  • نهایی کردن دکل ابرو Finalizing the Brow Rig

  • شروع در Tongue Rig Starting on the Tongue Rig

  • ایجاد یک رابط کاربری گرافیکی برای کنترل زبان Creating a Graphical User Interface for the Tongue Control

  • اتصال چرخش زبان به کنترل رابط کاربری گرافیکی آن Connecting the Tongue's Rotation to Its GUI Control

  • تکمیل دکل زبان Completing the Tongue Rig

  • قالب گیری اهداف چشمک زن و شوک Molding the Blink and Shock Targets

  • اتمام اهداف پلک زدن و شوک Finishing the Blink and Shock Targets

  • ایجاد کنترل های رابط کاربری گرافیکی برای پلک ها Creating GUI Controls for the Eyelids

  • شروع از اهداف لبخند Starting on the Smile Targets

  • قالب گیری هدف لبخند چپ Molding the Left Smile Target

  • ایجاد آخرین هدف لبخند Creating the Last Smile Target

  • شروع روی اهداف اخم Starting on the Frown Targets

  • پایان دادن به اهداف اخم Finishing the Frown Targets

  • ساختن یک هدف نیشخند Building a Sneer Target

  • ایجاد یک هدف واج برای حرف F Creating a Phoneme Target for the Letter F

  • قالب گیری واج U Molding the U Phoneme

  • اهداف تغییر دهان Mouth Shift Targets

  • مواردی که باید هنگام گره زدن اهداف شکل چهره به کنترل های رابط کاربری گرافیکی در نظر بگیرید Things to Consider When Tying Facial Morph Targets to GUI Controls

  • سنجاق کردن اجسام به یک سطح در حال تغییر شکل Pinning Objects to a Deforming Surface

  • تمیز کردن دکل کنترل Cleaning up the Control Rig

  • مجموعه های انتخاب Selection Sets

  • اتمام دکل کنترل Finishing the Control Rig

نمایش نظرات

آموزش اصلاح صورت در 3ds Max
جزییات دوره
6h 5m
48
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.