آموزش باز کردن قفل ویرایشگر مواد Unreal Engine

Unlocking the Unreal Engine Material Editor

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه بافت ها، داده های رنگی و ریاضی را ترکیب کنید تا سایه بان های با کیفیت AAA سفارشی خود را ایجاد کنید. مواد عملی بر اساس استفاده های دنیای واقعی برای سایه زن ها در محیط بازی ایجاد کنید تکنیک ها و فلسفه طراحی مواد و سایه بان ها برای توسعه بازی AAA را بیاموزید. از داده‌های رنگی به روش‌های پیچیده برای ایجاد جلوه‌های نفس‌گیر برای مواد خود استفاده کنید. توصیه می شود که Unreal Engine 4.20.3 یا بالاتر داشته باشید. باید با اصول اولیه Unreal Engine (نحوه پیمایش بین تب ها، نحوه پیمایش در 3d-viewport، نحوه اختصاص مواد به اشیا و غیره) آشنا باشید.

ترفندها و تکنیک های ایجاد افکت های سایه زن پیچیده و با کیفیت برای بازی های خود را بیابید!

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از نمونه های عملی دنیای واقعی، متریال ها و سایه زن های پیشرفته ایجاد کنید!

قدرت مواد در محیط بازی اغلب به شدت دست کم گرفته می شود. بسیاری از جلوه‌های پیچیده مانند چمن متحرک، سایه منظر، جذب نور و موارد دیگر تنها با مواد یک شی و نه با هیچ اسکریپت پیچیده به دست می‌آیند. مواد و شیدرهای خوب در حال تبدیل شدن به یک جنبه مهمتر از ظاهر کلی بازی هستند و شبکه های سایه زن مبتنی بر گره استاندارد صنعت برای ایجاد آنها هستند. ویرایشگر مواد Unreal Engine یکی از بهترین های موجود در بازار است.


این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از این ابزار قدرتمند

استفاده کنید


منظور از اینکه یک هنرمند متریال خوب باشید درک نحوه دستکاری بافت ها با استفاده از عملیات ریاضی و اطلاعات دنیای سه بعدی است. فلسفه طراحی خاصی وجود دارد که شبکه های سایه زن مبتنی بر گره را احاطه می کند و نیاز به تفکر جدیدی در مورد رنگ و ارزش و نحوه تعامل همه آنها دارد. این نه تنها در مورد ویرایشگر مواد Unreal، بلکه در مورد تقریباً همه ویرایشگرهای سایه زن مبتنی بر گره صادق است. به این معنی که می توانید از تکنیک های آموزش داده شده در این دوره در نرم افزارهای مختلف استفاده کنید! در پایان این دوره، این اخلاق طراحی برای شما یک ماهیت دوم خواهد بود.


با انجام دادن بیاموزید

این دوره به چندین پروژه تقسیم شده است. هر کدام برای آموزش یک تکنیک قدرتمند جدید برای ایجاد مواد در نظر گرفته شده است. برای هر ماده، گام به گام هر گره، کار آن و دلیل استفاده از آن را بررسی خواهیم کرد. در پایان، شما مجموعه ای از مواد با کیفیت بالا را خواهید ساخت که می توانید از آنها برای بازی های خود بسازید!


فایل‌های پروژه قابل دانلود برای کمک به شما در پیگیری

این دوره شامل یک فایل .zip است که می تواند در فهرست پروژه Unreal استخراج شود. در این پروژه، تمام بافت‌ها، مش‌ها، مناظر و فایل‌های نقشه‌ای که در هر درس استفاده می‌شوند را خواهید یافت تا بتوانید از هر نقطه شروعی دنبال کنید! این فهرست حتی شامل تمام مواد دقیقی است که من در طول تولید برنامه درسی ساخته‌ام، بنابراین می‌توانید در آن غواصی کنید و ببینید که چگونه ساخته شده‌اند یا حتی آنها را برای ایجاد چیزی جدید تغییر دهید.


این دوره شامل موارد زیر است:

  • اصول ویرایشگر مواد Unreal Engine

  • تفاوت بین بافت و مواد

  • نحوه استفاده از اطلاعات مربوط به یک شی مانند موقعیت، چرخش و نزدیکی آن به اشیاء دیگر برای تأثیرگذاری بر مواد

  • نحوه ترکیب رنگ ها و مقادیر با استفاده از عملیات ساده ریاضی برای داشتن کنترل کامل بر ظاهر مواد

  • نحوه ایجاد توابع مواد سفارشی خود

پس از اتمام دوره، گواهی پایان کار دریافت کنید!

30 روز ضمانت بازگشت وجه 100٪ به این معنی است که هیچ دلیلی برای تردید وجود ندارد!

همین حالا ثبت نام کنید!


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • طرح کلی دوره Course Outline

  • راه اندازی پروژه شما Setting Up Your Project

  • ویرایشگر مواد The Material Editor

  • یک ماده اولیه A Basic Material

واژه نامه گره Node Glossary

  • با استفاده از این بخش Using this Section

  • گره مواد پایه The Base Material Node

  • گره های ثابت Constant Nodes

  • گره های پارامتر Parameter Nodes

  • گره های ریاضی اسکالر Scalar Math Nodes

  • وکتور گره های ریاضی Vector Math Nodes

  • گره های داده Data Nodes

  • گره های سودمند Utility Nodes

  • گره های چشم انداز Landscape Nodes

  • گره های ذرات Particle Nodes

  • توابع مواد سفارشی Custom Material Functions

پروژه 1: فلز مقیاس پذیر Project 1: Scale-able Metal

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • ایجاد یک فلز ساده Creating a Simple Metal

  • مقیاس بندی مواد Scaling the Material

  • ترکیب مواد Combining Materials

پروژه 2: صخره های برفی Project 2: Snowy Rocks

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • یک ماده سنگ عمومی A Generic Rock Material

  • نقشه برداری سه سطحی Tri-planar Mapping

  • ایجاد یک ماده برفی Creating a Snow Material

  • اضافه کردن برف به صخره ها Adding Snow to the Rocks

پروژه 3: اثر هولوگرافیک Project 3: Holographic Effect

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • مرزهای هولوگرام Hologram Borders

  • اضافه کردن بافت های متحرک Adding Animated Textures

پروژه 4: مواد برای مناظر Project 4: Materials for Landscapes

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • ساخت متریال منظره Making a Landscape Material

  • ترکیب فاصله Distance Blending

پروژه 7: مواد برای ذرات Project 7: Materials for Particles

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • کاربرد مواد در سیستم های ذرات Applying Materials to Particle Systems

  • مواد اولیه ذرات Basic Particle Materials

  • مواد ذرات پیشرفته تر More Advanced Particle Materials

پروژه 8: آب Project 8: Water

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • بافت های متحرک و جابجایی Animated Textures and Displacement

  • فوم برخورد Collision Foam

  • جذب نور Light Absorption

  • انکسار Refraction

نمایش نظرات

آموزش باز کردن قفل ویرایشگر مواد Unreal Engine
جزییات دوره
2.5 hours
39
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
8,051
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Timothy Trankle Timothy Trankle

3D Modeler، FX Artist و Game Developer