آموزش مبانی مایا 2019: تقلب و انیمیشن

Maya 2019 Fundamentals: Rigging and Animation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه با جریان های Rigging و Animation مایا روح خود را به خلق آثار خود ببخشید. آیا تا به حال یک مدل زیبا ایجاد کرده اید اما مطمئن نیستید که چگونه می توانید به آن روح بدهید؟ در این صورت ، دوره آموزشی Maya 2019 Fundamentals: Rigging and Animation برای شما مناسب است. در این دوره ، شخصیت خود را تقلب و متحرک می کنید تا تولید خود را به جلو هدایت کنید. ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه دکل اصلی خود را تنظیم کنید. در مرحله بعدی ، دکل را آماده می کنید تا برای انیمیشن آماده شوید. سرانجام ، انیمیشن خود را مسدود کرده و صیقل می دهید. هنگامی که با این دوره به پایان رسیدید ، در سطح ابتدایی احساس تقلب و انیمیشن خواهید کرد و آماده استفاده از مهارت های خود فراتر از اصول اولیه خواهید بود. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2019

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مبانی تقلب Rigging Basics

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • شغل هنرمند تقلبی The Job of the Rigging Artist

  • ایجاد اتصالات برای قسمت جلوی پهپاد Creating the Joints for the Front of the Drone

  • ایجاد Root Joint Creating the Root Joint

  • نامگذاری اتصالات Naming the Joints

  • ایجاد اتصالات برای دافعه جلو Creating the Joints for the Front Repulsor

  • ایجاد اتصالات برای دافعه میانی Creating the Joints for the Mid Repulsor

  • آینه بندی اتصالات Mirroring Joints

  • شروع فرآیند پوست اندازی Beginning the Skinning Process

  • پایان دادن به پوست کردن Finishing the Skinning

تقلب تصفیه Rigging Refinement

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • درک IK و FK Understanding IK and FK

  • تنظیم دستگیره IK برای دافعه جلو Setting up the IK Handle for the Front Repulsor

  • تنظیم دستگیره IK برای دافعه وسط Setting up the IK Handle for the Mid Repulsor

  • ایجاد اولین منحنی کنترل Creating the First Control Curve

  • تکثیر و نامگذاری منحنی های کنترل Duplicating and Naming Control Curves

  • ایجاد منحنی های کنترل برای لنزها Creating Control Curves for the Lenses

  • ایجاد منحنی های کنترل پنل Creating the Panel Control Curves

  • خلاصه ماژول Module Summary

تقلب Rigging Completion

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • ایجاد منحنی های کنترل دافعه جلو Creating the Front Repulsor Control Curves

  • به پایان رساندن منحنی های کنترل دافعه Finshing the Repulsor Control Curves

  • ایجاد منحنی های کنترل نهایی Creating the Final Control Curves

  • منحنی های کنترل را کدگذاری رنگی کنید Color-Coding the Control Cruves

  • ایجاد صفت سفارشی Creating a Custom Attribute

  • با استفاده از کلید تنظیم شده Using Set Driven Key

  • پایان سیستم کشویی Repulsor Finishing the Repulsor Slide System

  • محدود کردن کنترل های دافعه Constraining the Repulsor Controls

  • پایان مراحل کنترل منحنی کنترل Finishing the Control Curve Parenting Process

  • سازماندهی صحنه Organizing the Scene

  • خلاصه ماژول Module Summary

مسدود کردن انیمیشن Animation Blocking

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • مراجعه به Drone Rig Referencing the Drone Rig

  • تنظیم تنظیمات برگزیده انیمیشن Setting up Animation Preferences

  • شروع انیمیشن Starting the Animation

  • با استفاده از ویژگی Cache مایا 2019 Using Maya 2019's Cache Feature

  • مسدود کردن در اولین پیچ Blocking in the First Turn

  • متحرک سازی هواپیمای بدون سرنشین از طریق کوچه Animating the Drone Through the Alley

  • مسدود کردن در بخش آخر Blocking in the Last Section

  • پایان بخش آخر Finishing the Last Section

پالایش انیمیشن Animation Refinement

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • استفاده از ویرایشگر نمودار برای اصلاح پهپاد حرکت به جلو Using the Graph Editor to Refine the Drones Forward Movement

  • پالایش بیشتر جنبش بدون سرنشین Further Refining the Drone's Movement

  • پایان نیمه اول انیمیشن Finishing the First Half of the Animation

  • پرداخت بخش نهایی Polishing the Final Section

  • افزودن انیمیشن به اسلاید دافعه Adding Animation to the Repulsor Slide

  • افزودن انیمیشن به سرکوبگرها Adding Animation to the Repulsors

  • متحرک سازی لنزها Animating the Lenses

  • خلاصه ماژول Module Summary

نمایش نظرات

آموزش مبانی مایا 2019: تقلب و انیمیشن
جزییات دوره
4h 5m
50
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
15
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Masters
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Masters Mark Masters

مارک در سن جوانی با علاقه به انیمیشن شروع کرد و در نهایت به علاقه به موضوع تبدیل شد. مارک به سرعت در صنعت تأثیر گذاشت و برای Pluralsight (Digital-Tators) به عنوان مربی انیمیشن و تقلب کار کرد. وی پس از مدت حضور در Pluralsight به عنوان یک انیماتور سه بعدی که در حال حاضر در آنجا کار می کند به Steelehouse Productions پیوست. جدا از این ، او چندین قطعه در مجله 3D Artist Magazine منتشر کرده است. از نظر مارک ، در دنیای انیمیشن سه بعدی همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد و هرکسی شایسته یک عکس العمل منصفانه در زنده کردن تخیل خود است.