این کلاس مقدمهای بر برنامهنویسی سایهزن GLSL برای وب از طریق ایجاد یک الگوی متحرک پیچیده است.
در طول این کلاس با مفهوم اصلی برنامه نویسی شیدر فرگمنت و نحوه استفاده از آن در صفحه وب خود آشنا خواهید شد.
ما اصول طراحی را با استفاده از پیکسل هایی مانند شکل، رنگ، انیمیشن و تصادفی پوشش خواهیم داد.
این کلاس برای کسانی است که می خواهند یاد بگیرند که چگونه گرافیک های مولد ایجاد کنند و دانش متوسطی از برنامه نویسی گرافیکی از طریق استفاده از زبان یا فریم ورک های مبتنی بر CPU دارند. به عنوان پردازش، openFrameworks یا جاوا اسکریپت.
مواد/منابع
ویرایشگر متن: Atom. می توانید آن را در اینجا پیدا کنید:
بستهها: شما باید دو بسته را برای atom دانلود و نصب کنید: glsl-language
میتوانید اطلاعات بیشتری درباره نحوه نصب بستهها پیدا کنید
الگوی HTML و مثالهایی برای هر درس:
تکلیف شما ایجاد یک الگوی تولید متحرک برای وب با استفاده از GLSL خواهد بود.
در طول دوره از شما خواسته می شود که هر یک از مفاهیم اصلی را برای پیاده سازی آن در پروژه خود کاوش و تکرار کنید. شما از هر جایی که بتوانید یک الگو را پیدا کنید الهام می گیرید و خواهید دید که چگونه می توانیم از مهارت برنامه نویسی خود برای زنده کردن آن استفاده کنیم.
ما با کاوش در اشکال، رنگها، حرکت و سپس الگو شروع میکنیم.
منابع:
ویرایشگر متن: Atom. می توانید آن را در اینجا پیدا کنید:
بستهها: شما باید دو بسته را برای atom دانلود و نصب کنید: glsl-languageمیتوانید اطلاعات بیشتری درباره نحوه نصب بستهها بیابید
الگوی HTML و مثالهایی برای هر درس:
طراح مولد و رهبر خلاق
من یک طراح و فناوری هستم که علاقه زیادی به طراحی مولد و حرکتی دارم.
در حال حاضر به عنوان سرپرست خلاق و شریک موسس در ; یک استودیو مستقر در فرانسه که به تصور و تولید تجربه تعاملی با فناوری هنر اختصاص دارد.
نمایش نظرات