این دوره در ادامه مقدمه ای بر توسعه بازی های سه بعدی در گودو است.
به سرور discord ما بپیوندید تا در کنار همتایان خود در این دوره کار کنید!
در این دوره، عناصر ضروری را که تقریباً در هر بازی با هر سبکی مشترک هستند، پوشش خواهیم داد. مکث، منوها، تغییر صحنهها، ماندگاری دادهها، موسیقی، تنظیمات و جابجایی یک کاراکتر بین قسمتهای مختلف بازیتان.
همچنین مهارت های مفیدی را برای کار با موتور بازی گودو، سازماندهی و طراحی پروژه های خود به منظور مقیاس پذیری بیشتر یاد خواهید گرفت. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با GDscript کدنویسی کنید و همه چیز با جزئیات توضیح داده شده است. اسکریپت های ما به گونه ای نوشته می شوند که بسیار قابل تنظیم و استفاده مجدد باشند. در صورت نیاز به بررسی پروژه همانطور که پس از اتمام هر درس بود، همه فایل های پروژه نیز در GitHub در دسترس خواهند بود. این ویدیوها با استفاده از Godot نسخه 4.2.2 ضبط شده اند.
این دوره بخشی از مجموعهای خواهد بود که برای آموزش قطعات کوچکی از توسعه بازی طراحی شده است که میتوانند به جای یکدیگر از یکدیگر استفاده شوند. بنابراین به من اطلاع دهید که در یادگیری ساخت چه نوع بازی هایی برای شما جالب است و من سعی خواهم کرد آنها را در دوره های بعدی این مجموعه قرار دهم.
توسعه دهنده بازی Indie
نمایش نظرات