آموزش استراتژی‌های مقیاس‌پذیری برای یوتیوب‌برهای متوسط: یک کلاس کارشناسی ارشد

Scaling Strategies for Intermediate YouTubers: A Masterclass

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: کشف اسرار پنهان برای افزایش سطح کانال خود در YouTube استراتژی های موثری که توسط یوتیوبرهای موفق برای رشد گسترده مشترکین استفاده می شود. بینش در مورد بهینه سازی محتوا و بهبود سئوی ویدیو. رد کردن افسانه ها و تصورات غلط در مورد موفقیت YouTube. تغییر ذهنیت مورد نیاز برای این رشد تصاعدی پیش نیازها: در اینجا هیچ نیاز یا پیش نیاز خاصی برای گذراندن این دوره وجود ندارد.

به دوره جامع ما خوش آمدید که به طور خاص برای YouTubers های متوسط ​​​​طراحی شده است که آماده هستند کانال های خود را به ارتفاعات جدید ببرند. در این دوره، ما عمیقاً به استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی می‌پردازیم که به شما این امکان را می‌دهد تا کانال YouTube خود را به طور مؤثر مقیاس‌بندی کنید.

اما کلید اینجاست: همه چیز با تغییر طرز فکر شروع می شود.

مقیاس‌سازی در YouTube به چیزی بیش از تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها نیاز دارد. این نیاز به یک تغییر دگرگون کننده در نحوه درک و رویکرد شما از کانال خود دارد. ما شما را از طریق این تغییر ذهنیت اساسی راهنمایی می‌کنیم و به شما این امکان را می‌دهیم که مانند یک یوتیوب‌بر موفق فکر کنید و از این طرز فکر برای ایجاد رشد تصاعدی استفاده کنید.

در طول دوره، ما بینش‌های ارزشمند و توصیه‌های عملی در مورد بهینه‌سازی محتوا، جذب مخاطب، سئوی ویدیو، فرصت‌های همکاری و استفاده از رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کنیم. اما در هر درس این درک وجود دارد که طرز فکر شما اساس موفقیت شماست.

رازهایی را برای باز کردن پتانسیل واقعی خود به عنوان یک یوتیوبر متوسط ​​کشف کنید. ذهنیت رشدی را بپذیرید که جاه طلبی، خلاقیت و عزم شما را تقویت می کند. بیاموزید که چگونه بر باورهای خود محدود کننده غلبه کنید و از منطقه راحتی خود فراتر بروید. با طرز فکر صحیح، به هر چالشی به عنوان فرصتی برای رشد نگاه خواهید کرد و کانال خود را به سمت موفقیت خارق العاده سوق خواهید داد.

در این سفر تحول‌آفرین به ما بپیوندید و دانش، مهارت‌ها و طرز فکر مورد نیاز برای افزایش سطح کانال YouTube خود را مانند قبل به دست آورید. وقت آن است که پتانسیل کامل محتوای خود را باز کنید و موفقیت YouTube خود را آزاد کنید.




سرفصل ها و درس ها

تغییر ذهنیت ما Switching our Mindset

  • درک مخاطب هدف ما Understanding our Target Audience

  • ایجاد طاقچه ما Creating our Niche

  • ایجاد فرصت جدید ما Crafting our New Opportunity

  • فرمول نهایی خالق The Ultimate Creator Formula

  • چهار موضوع اصلی The Four Core Topics

راه اندازی فضای کاری ما Setting up our Workspace

  • چارچوب تنظیم چرخ دنده Gear Setup Framework

  • تور میز Desk Tour

استفاده از هوش مصنوعی و Chat GPT برای رشد Using AI and Chat GPT to Grow

  • مقدمه ای بر Chat GPT Introduction to Chat GPT

  • استفاده از Chat GPT برای عنوان‌ها Using Chat GPT for Titles

  • استفاده از Chat GPT برای توضیحات Using Chat GPT for Descriptions

برندسازی و برخورد با کانال های ما به عنوان یک تجارت Branding and Treating our Channels as a Business

  • برندسازی کانال شما Branding your Channel

  • نزدیک شدن به YouTube به عنوان یک تجارت Approaching YouTube as a Business

پیام تشکر Thank you Message

  • پیام تشکر Thank you message

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش استراتژی‌های مقیاس‌پذیری برای یوتیوب‌برهای متوسط: یک کلاس کارشناسی ارشد
جزییات دوره
2.5 hours
13
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,000
5 از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lambros Lazopoulos Lambros Lazopoulos

دانشجوی پزشکی - معتاد دوربین