آموزش بازی با بازی: Angular همراه با تایپ اسکریپت با بازی John Papa و Christopher Martin

Play by Play: Angular with Typescript with John Papa and Christopher Martin

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: با دیدن چگونگی حل مسئله توسط متخصصان ، مفاهیم زاویه ای را در Typescript بیاموزید. در این دوره ، توسعه دهنده کریس مارتین و جان پاپا یک برنامه Angular را از ECMAScript 5 به TypeScript تبدیل می کنند و به شما مفاهیم و ابزارهای مهم را در حین آموزش می آموزند. اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه یک متخصص Angular را فکر کنید و حل کنید ، این دوره برای شما. Play by Play مجموعه ای است که در آن با یک متخصص می نشینیم تا در زمان واقعی ، بدون نسخه و بدون تمرین روی یک راه حل کار کنیم. این دوره ، Play by Play: Angular with Typescript با جان پاپا و کریستوفر مارتین ، نشان می دهد که استاد Node و توسعه دهنده جاوا اسکریپت کریس مارتین در حالی که در حال تبدیل برنامه Angular نوشته شده در ECMAScript 5 به TypeScript هستند ، با جان پاپا نشسته اند. کریس با کشف مزایای مهاجرت از JavaScript به TypeScript ، از جمله بررسی نوع استاتیک ، ابزار بهتر و توانایی تشخیص و رفع مشکلات به موقع ، ابزار TypeScript را تنظیم کرده و یاد می گیرد. از طریق این دوره ، روشهای مختلف کار با مفاهیم Angular در TypeScript را مشاهده خواهید کرد ، از جمله ماژول ها ، خدمات ، کنترل کننده ها و دستورالعمل ها ، و همچنین ابزارهای مفیدی که TypeScript برای نوشتن کد بهتر و تشخیص خطاها فراهم می کند. شما با نکات مثبت و منفی استفاده از توابع و کلاس های TypeScript برای نوشتن کد Angular خود آشنا خواهید شد. لطفاً با ساخت یک برنامه وب Angular 1 با TypeScript در این سفر با ما همراه باشید. با تمام شدن کار ، نه تنها چیزهای بیشتری در مورد Angular با Typescript خواهید فهمید ، بلکه می دانید چگونه مانند یک حرفه ای مشکلات را حل کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

پیکربندی محیط و انتقال آن به TypeScript Configuring the Environment and Transpiling to TypeScript

  • بررسی اجمالی پروژه و تور Project Overview and Tour

  • تبدیل اولیه و انتقال به TypeScript Initial Conversion and Transpiling to TypeScript

  • افزودن وابستگی ها به Namespace Adding Dependencies to Namespace

  • تکمیل Transpiling به TypeScript از IDE Completing the Transpiling to TypeScript from IDE

Watcher - درحال انتقال از Gulp Watcher - Transpiling from Gulp

  • Watcher - درحال انتقال از Gulp Watcher - Transpiling from Gulp

تبدیل ES5 Angular به TypeScript - مدل ، پیکربندی و کنترل کننده ها Converting ES5 Angular to TypeScript - Model, Config, and Controllers

  • ماژول زاویه ای Angular Module

  • بلوک های پیکربندی زاویه ای Angular Configuration Blocks

  • صفحه اصلی کنترل کننده Home Controller

  • مدیر کنترل Admin Controller

  • Reader سرویس API Reader API Service

  • پاک کردن Cleanup

تبدیل ES5 Angular به TypeScript - دستورالعمل ها Converting ES5 Angular to TypeScript - Directives

  • عملکرد بازگشتی IDirective Function Returning IDirective

  • Casting Reader را از Scope تایپ کنید Type Casting Reader from Scope

  • دستورالعمل از یک کلاس Directive from a Class

نتیجه Conclusion

  • وارد کردن کد TypeScript و باز کردن در کد VS Compiling the TypeScript Code and Opening in VS Code

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش بازی با بازی: Angular همراه با تایپ اسکریپت با بازی John Papa و Christopher Martin
جزییات دوره
2h 8m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
93
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John Papa John Papa

جان پاپا یک طرفدار اصلی توسعه دهنده با مایکروسافت و فارغ التحصیل برنامه های Google Developer Expert ، Microsoft Regional Director و MVP است. او علاقه زیادی به فن آوری های وب و تلفن همراه دارد و اغلب از سخنرانی در سراسر جهان در سخنرانی ها و جلسات کنفرانس ها از جمله NgConf ، Build ، Ignite ، VSLive و AngleBrackets لذت می برد. جان میزبان مشترک پادکست محبوب Adventures in Angular ، نویسنده کتاب راهنمای سبک Angular ، چندین کتاب و بسیاری از دوره های محبوب Pluralsight است. می توانید در johnpapa.net یا در توییترjohn_papa به او برسید.

Christopher Martin Christopher Martin

کریستوفر مارتین یک معمار راه حل با بیش از 20 سال تجربه در توسعه نرم افزار و مدیریت سیستم های یونیکس است. او متخصص توسعه کامل برنامه های وب با استفاده از فناوری هایی است که شامل خدمات JavaScript/Node.js ، Angular ، PHP ، Java ، Clojure ، RDBMS و NoSQL است. طی 5 سال گذشته ، وی روی راه حل های سازمانی کار کرده است که بر پایداری ، بهره وری و عملکرد متمرکز هستند. او در حال حاضر بر روی استفاده از سرویس های Cloud و Docker برای بهبود انعطاف پذیری ، امنیت و هزینه برای محیط های سازمانی متمرکز است. او طرفدار نرم افزار منبع آزاد است و چندین پروژه GitHub را در github.com/cgmartin حفظ می کند.