آموزش بازی با بازی: Angular همراه با تایپ اسکریپت با بازی John Papa و Christopher Martin

Play by Play: Angular with Typescript with John Papa and Christopher Martin

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: با دیدن چگونگی حل مسئله توسط متخصصان ، مفاهیم زاویه ای را در Typescript بیاموزید. در این دوره ، توسعه دهنده کریس مارتین و جان پاپا یک برنامه Angular را از ECMAScript 5 به TypeScript تبدیل می کنند و به شما مفاهیم و ابزارهای مهم را در حین آموزش می آموزند. اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه یک متخصص Angular را فکر کنید و حل کنید ، این دوره برای شما. Play by Play مجموعه ای است که در آن با یک متخصص می نشینیم تا در زمان واقعی ، بدون نسخه و بدون تمرین روی یک راه حل کار کنیم. این دوره ، Play by Play: Angular with Typescript با جان پاپا و کریستوفر مارتین ، نشان می دهد که استاد Node و توسعه دهنده جاوا اسکریپت کریس مارتین در حالی که در حال تبدیل برنامه Angular نوشته شده در ECMAScript 5 به TypeScript هستند ، با جان پاپا نشسته اند. کریس با کشف مزایای مهاجرت از JavaScript به TypeScript ، از جمله بررسی نوع استاتیک ، ابزار بهتر و توانایی تشخیص و رفع مشکلات به موقع ، ابزار TypeScript را تنظیم کرده و یاد می گیرد. از طریق این دوره ، روشهای مختلف کار با مفاهیم Angular در TypeScript را مشاهده خواهید کرد ، از جمله ماژول ها ، خدمات ، کنترل کننده ها و دستورالعمل ها ، و همچنین ابزارهای مفیدی که TypeScript برای نوشتن کد بهتر و تشخیص خطاها فراهم می کند. شما با نکات مثبت و منفی استفاده از توابع و کلاس های TypeScript برای نوشتن کد Angular خود آشنا خواهید شد. لطفاً با ساخت یک برنامه وب Angular 1 با TypeScript در این سفر با ما همراه باشید. با تمام شدن کار ، نه تنها چیزهای بیشتری در مورد Angular با Typescript خواهید فهمید ، بلکه می دانید چگونه مانند یک حرفه ای مشکلات را حل کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

پیکربندی محیط و انتقال آن به TypeScript Configuring the Environment and Transpiling to TypeScript

  • بررسی اجمالی پروژه و تور Project Overview and Tour

  • تبدیل اولیه و انتقال به TypeScript Initial Conversion and Transpiling to TypeScript

  • افزودن وابستگی ها به Namespace Adding Dependencies to Namespace

  • تکمیل Transpiling به TypeScript از IDE Completing the Transpiling to TypeScript from IDE

Watcher - درحال انتقال از Gulp Watcher - Transpiling from Gulp

  • Watcher - درحال انتقال از Gulp Watcher - Transpiling from Gulp

تبدیل ES5 Angular به TypeScript - مدل ، پیکربندی و کنترل کننده ها Converting ES5 Angular to TypeScript - Model, Config, and Controllers

  • ماژول زاویه ای Angular Module

  • بلوک های پیکربندی زاویه ای Angular Configuration Blocks

  • صفحه اصلی کنترل کننده Home Controller

  • مدیر کنترل Admin Controller

  • Reader سرویس API Reader API Service

  • پاک کردن Cleanup

تبدیل ES5 Angular به TypeScript - دستورالعمل ها Converting ES5 Angular to TypeScript - Directives

  • عملکرد بازگشتی IDirective Function Returning IDirective

  • Casting Reader را از Scope تایپ کنید Type Casting Reader from Scope

  • دستورالعمل از یک کلاس Directive from a Class

نتیجه Conclusion

  • وارد کردن کد TypeScript و باز کردن در کد VS Compiling the TypeScript Code and Opening in VS Code

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش بازی با بازی: Angular همراه با تایپ اسکریپت با بازی John Papa و Christopher Martin
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
2h 8m
16
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
13 فروردین 1395 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
93
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John Papa John Papa

جان پاپا یک طرفدار اصلی توسعه دهنده با مایکروسافت و فارغ التحصیل برنامه های Google Developer Expert ، Microsoft Regional Director و MVP است. او علاقه زیادی به فن آوری های وب و تلفن همراه دارد و اغلب از سخنرانی در سراسر جهان در سخنرانی ها و جلسات کنفرانس ها از جمله NgConf ، Build ، Ignite ، VSLive و AngleBrackets لذت می برد. جان میزبان مشترک پادکست محبوب Adventures in Angular ، نویسنده کتاب راهنمای سبک Angular ، چندین کتاب و بسیاری از دوره های محبوب Pluralsight است. می توانید در johnpapa.net یا در توییترjohn_papa به او برسید.

Christopher Martin Christopher Martin

کریستوفر مارتین یک معمار راه حل با بیش از 20 سال تجربه در توسعه نرم افزار و مدیریت سیستم های یونیکس است. او متخصص توسعه کامل برنامه های وب با استفاده از فناوری هایی است که شامل خدمات JavaScript/Node.js ، Angular ، PHP ، Java ، Clojure ، RDBMS و NoSQL است. طی 5 سال گذشته ، وی روی راه حل های سازمانی کار کرده است که بر پایداری ، بهره وری و عملکرد متمرکز هستند. او در حال حاضر بر روی استفاده از سرویس های Cloud و Docker برای بهبود انعطاف پذیری ، امنیت و هزینه برای محیط های سازمانی متمرکز است. او طرفدار نرم افزار منبع آزاد است و چندین پروژه GitHub را در github.com/cgmartin حفظ می کند.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.