آموزش تقلب شخصیت های کارتونی در CINEMA 4D

Rigging Cartoon Characters in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش CINEMA 4D با ابزارها و تکنیک های تقلب شخصیت های کارتونی در CINEMA 4D آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12. در این آموزش CINEMA 4D با ابزارها و تکنیک های تقلب شخصیت های کارتونی در CINEMA 4D آشنا می شوید. این آموزش شما را از طریق فرآیند ایجاد یک ریگ کنترل cartoon-y در CINEMA 4D راهنمایی می کند. گام به گام، ما یک دکل ایجاد می کنیم که انعطاف پذیری کارتونی ایجاد می کند. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه کنترل‌های بصری و انیماتور پسند ایجاد کنیم و چگونه یک دکل خمیده بسازیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک دکل پیشرفته اسکواش و کشش ستون فقرات با کنترل صدا ایجاد کنیم. ما یک دکل بازوی انعطاف‌پذیر و ضد چرخش ایجاد می‌کنیم تا بازوی بالایی را در حین چرخش حفظ کند، و یاد می‌گیریم که چگونه پوست را به قفس برسانیم تا هوشمندتر و کارآمدتر عمل کند. به طور کلی، ما مطمئن خواهیم شد که دکل ما به اندازه کافی قوی است تا در شرایط سخت مقاومت کند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تقلب شخصیت های کارتونی در CINEMA 4D Rigging Cartoon Characters in CINEMA 4D

  • انتظارات و مرجع Expectations and Reference

  • آماده سازی صحنه Prepping the Scene

  • ساخت زنجیره پای اصلی Building the Main Leg Chain

  • تمیز کردن مفاصل ما و راه اندازی یک برچسب IK Cleaning up Our Joints and Setting up an IK Tag

  • شروع با زانوبند پیشرفته ما Starting on Our Advanced Knee Rig

  • کنترل زانو پیشرفته Controlling the Advanced Knee

  • تمیز کردن دکل زانو Cleaning up the Knee Rig

  • کنترل های چرخش پا Foot-pivoting Controls

  • کنترل پا The Leg Control

  • ایجاد یک کنترل رول پا Creating a Foot Roll Control

  • Building Bendy Limb Controls Building Bendy Limb Controls

  • آینه کاری لگ ریگ Mirroring the Leg Rig

  • افزودن یک کنترل جهانی و کار با انتخاب فریم های کلیدی Adding a Global Control and Working with Keyframe Selections

  • شروع از دکل ستون فقرات Starting on the Spine Rig

  • اضافه کردن یک سیستم کنترل IK به ستون فقرات Adding an IK Control System to the Spine

  • ادامه دکل ستون فقرات Continuing the Spine Rig

  • کنترل مرکز ثقل The Center-of-gravity Control

  • له کردن و کشش ستون فقرات با حجم Squashing and Stretching the Spine with Volume

  • تقویت اسکواش و کشش ستون فقرات Enhancing the Squash and Stretch of the Spine

  • اتمام دکل ستون فقرات Finishing the Spine Rig

  • تقلب گردن Rigging the Neck

  • تقویت کدو حلوایی و کشش گردن Enhancing the Squash and Stretch of the Neck

  • تقلب سر Rigging the Head

  • ساختن کنترل های چشمی Building Eye Controls

  • پایان دادن به ما Eye Rig Finishing Our Eye Rig

  • کنترل ابروها Controlling the Brows

  • ایجاد کنترل های ابرو Creating Brow Controls

  • اتمام ریگ ابروی چپ Finishing up the Left Eyebrow Rig

  • بسته بندی ریگ ابروی راست Wrapping up the Right Eyebrow Rig

  • زنجیره بازو The Arm Chain

  • ادامه کار ما روی دکل بازو Contiuning Our Work on the Arm Rig

  • کنترل آرنج پیشرفته Controlling the Advanced Elbow

  • تمیز کردن دکل بازو و ایجاد کنترل خم Cleaning up the Arm Rig and Creating Bend Controls

  • ایجاد یک زنجیره مفصلی برای شانه Creating a Joint Chain for the Shoulder

  • اضافه کردن کنترل بازو Adding the Arm Control

  • کنترل شانه Controlling the Shoulder

  • شروع از روی دکل دستی Starting on the Hand Rig

  • تمیز کردن مفاصل دست Cleaning up the Hand Joints

  • کنترل های انگشتی Finger Controls

  • پایان کار ما روی انگشت Wrapping up Our Work on the Finger

  • دکل بازویی ضد پیچ The Counter-twist Arm Rig

  • آینه کاری دکل بازو Mirroring the Arm Rig

  • تمیز کردن دکل کنترل Cleaning up the Control Rig

  • تغییر شکل اجسام توسط یک قفس پروکسی Deforming Objects by a Proxy Cage

  • مقید کردن شخصیت Binding the Character

  • اصلاح تغییر شکل های کفش و جوراب Refining the Deformations of the Shoes and Socks

  • بهبود تغییر شکل پاها Improving the Deformations of the Legs

  • پایان دادن به تغییر شکل های پا Finishing the Leg Deformations

  • اصلاح تغییر شکل های گردن و سر Tweaking the Deformations of the Neck and Head

  • ویرایش تغییر شکل ابروها Editing the Deformations of the Brows

  • انعکاس وزنه ها با مدیر وزن Mirroring Weights with the Weights Manager

  • مقابله با تغییر شکل بازوی ضد پیچ Tackling the Deformations of the Counter-twist Arm

  • دکل چرخشی جلو بازو The Forearm Twist Rig

  • افزودن کنترل های چشمک زدن Adding Blink Controls

  • سنجاق کردن اجسام به یک سطح پوسته Pinning Objects to a Skinned Surface

  • شروع از کنترل ژاکت Starting on the Jacket Controls

  • اتمام کنترل های ژاکت Finishing the Jacket Controls

نمایش نظرات

آموزش تقلب شخصیت های کارتونی در CINEMA 4D
جزییات دوره
7h 11m
58
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.