Unity 3D: 3.5 آموزش

Unity 3D: 3.5 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره برای فراهم آوردن پایه و اساس طراحی قوی در Unity 3D 3.5 - یک موتور بازی برای بازی های موبایل و دسک تاپ و شبیه سازی در زمان واقعی - و همچنین مقدمه ای در مورد اسکریپت نویسی و عملکرد بازی ، به کاربران جدید طراحی شده است. نویسنده Sue Blackman ویژگی های اصلی Unity را بررسی کرده و در موقعیت های واقعی بازی از آنها استفاده می کند. او نشان می دهد که چگونه می توان به هر صحنه چراغ ، بافت ، نماهای متعدد و جلوه هایی مانند آتش و دود اضافه کرد و دارایی های قابل استفاده مجدد را به کار برد. نتیجه نهایی یک بازی نمونه با محیطی سرسبز ، شخصیت های کاملاً متحرک و چند گیم پلی تعاملی اساسی است.
موضوعات شامل:
  • درک تئوری طراحی بازی و سطح
  • سازماندهی پروژه خود در Unity
  • ایجاد و تغییر شکل اشیا
  • تنظیم هندسه
  • نقاشی در زمین ، بافت و درختان
  • تنظیم تنظیمات رندر
  • واردات مناطق
  • ایجاد یک کنترل کننده اول شخص
  • ساخت پرتابه با جاوا اسکریپت
  • ایجاد مواد و سایه بان
  • روشن کردن بازی
  • کار با دوربین ها و نمایش های متعدد
  • متحرک کردن شخصیت ها و دارایی ها
  • ایجاد آتش با سیستم های ذرات
  • مدیریت رابط کاربری گرافیکی (رابط کاربری گرافیکی)

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Unity basics

  • قوسها در انیمیشن آرام و آهسته از حرکت توجه به صدا و موسیقی چرخه های انیمیشن اهمیت زمان خداحافظی... Using the exercise files

1. کاوش در وحدت 3D 1. Exploring Unity 3D

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Exploring the interface

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Organizing your project

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Exploring Scene view

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Navigating Scene view

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Creating objects

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Transforming objects

2. کاوش در ویرایشگر Terrain 2. Exploring the Terrain Editor

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Setting up the terrain geometry

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Painting the topography

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Painting the terrain textures

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Painting trees and forests

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Painting grass, shrubs, and 3D geometry

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Painting detail meshes

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adjusting terrain settings

3. ایجاد محیط 3. Creating the Environment

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding sun, sky, and fog

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the First Person Controller

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Publishing project settings

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Introducing the game environment

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Fine-tuning the First Person Controller

4- معرفی نگارش وحدت 4. Introducing Unity Scripting

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Exploring Unity scripting

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using variables

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Discovering functions

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using syntax, punctuation, and the console

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Looking at function syntax

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Printing to the console

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Exploring rotation and time functions

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Scripting basic functions

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Combining transforms

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Setting transforms

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using conditionals to create gameplay

5. فیلمنامه نویسی درون بازی 5. In-Game Scripting

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Exploring distance and local variables

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Raycasting

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Building timers

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Creating a simple projectile

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Refining the projectile

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Exploring the OnCollision variable and tags

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Sending messages

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Reacting to messages

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Juggling Play and Edit modes

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Suppressing input

6. کار با GameObjects و Component 6. Working with GameObjects and Components

  • کار با مؤلفه های فیزیک Creating GameObjects

  • کار با مؤلفه های فیزیک Understanding components

  • کار با مؤلفه های فیزیک Using colliders for barriers

  • کار با مؤلفه های فیزیک Using colliders for triggers

  • کار با مؤلفه های فیزیک Exploring physics

  • اصول اولیه وحدت بدست آوردن اشیاء در حال شکل دادن اشیاء ایجادکننده نمایش صحنه صحنه نمایش صحنه طراحی سازماندهی برنامه شما تنظیم برنامه رابط تنظیم تنظیمات زمین جزئیات نقاشی مشبک ، بوته ها و هندسه سه بعدیپاشی درختان و جنگل ها نمایش دادن متن زمینه طراحی برنامه ریزی تنظیمات تنظیمات تنظیمات تنظیمات آفتاب ، آسمان ، و شرط بندی مشروط برای ایجاد گیم پلی بازی تنظیم تنظیمات تبدیل برنامه نوشتن برنامه توابع اصلی چرخش و عملکردهای زمان چاپ کردن به کنسول در عملکرد syntax استفاده از نحو ، نگارشی ، و کنسولهای توابع کشف استفاده از متغیرها اکسپلورینگ وحدت اسکریپتیپسپردازی متغیر OnCollision و برچسب ها ارسال پیام ها افزودن جلوه های صوتی ایجاد یک منطقه صوتی استفاده از یک منبع صوتی کار با مناطق باد... Working with physics components

  • با استفاده از پرونده های تمرینی... Making cloth

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Working with wind zones

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using an audio source

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Creating a sound zone

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding audio effects

7. کاوش در prefabs 7. Exploring Prefabs

  • کار با مؤلفه های فیزیک Creating and reusing prefabs

  • کار با مؤلفه های فیزیک Using prefabs with arrays

  • کار با مؤلفه های فیزیک Introducing randomness

  • کار با مؤلفه های فیزیک Creating particle systems

  • کار با مؤلفه های فیزیک Refining particle systems

  • کار با مؤلفه های فیزیک Combining particle systems

  • کار با مؤلفه های فیزیک Upgrading weapons

  • کار با مؤلفه های فیزیک Exploring water effects

8- استفاده از دارایی های وارداتی 8. Using Imported Assets

  • کار با مؤلفه های فیزیک Importing static objects

  • کار با مؤلفه های فیزیک Manipulating textures

  • کار با مؤلفه های فیزیک Working with materials and shaders

  • کار با مؤلفه های فیزیک Handling multiple materials

  • کار با مؤلفه های فیزیک Animating UVs

  • کار با مؤلفه های فیزیک Tracking objects with LookAt

  • کار با مؤلفه های فیزیک Using Linecast and the Line Renderer

9. درک روشنایی 9. Understanding Lighting

  • کار با مؤلفه های فیزیک Investigating ambient light

  • کار با مؤلفه های فیزیک Looking at light types

  • کار با مؤلفه های فیزیک Exploring shadows

  • کار با مؤلفه های فیزیک Baking lighting with Beast

  • کار با مؤلفه های فیزیک Experimenting with Beast

  • کار با مؤلفه های فیزیک Baking the game scene

  • کار با مؤلفه های فیزیک Creating lighting effects

  • کار با مؤلفه های فیزیک Adding a flashlight

  • کار با مؤلفه های فیزیک Exploring waypoints and death zones

10. انیمیشن keyframing 10. Keyframing Animation

  • کار با مؤلفه های فیزیک Platformer setup: Snaps and cosines

  • کار با مؤلفه های فیزیک Using the Animation view

  • کار با مؤلفه های فیزیک Working with multiple animation clips

  • کار با مؤلفه های فیزیک Triggering keyframe animations

  • کار با مؤلفه های فیزیک Animating transparency

  • کار با مؤلفه های فیزیک Keyframing events

  • کار با مؤلفه های فیزیک Avoiding keyframing pitfalls

11. انیمیشن مش های پوسته و شخصیت های کنترل کننده 11. Animating Skinned Meshes and Controlling Characters

  • کار با مؤلفه های فیزیک Importing skinned meshes

  • کار با مؤلفه های فیزیک Adding to imported animations

  • کار با مؤلفه های فیزیک Dynamic parenting

  • کار با مؤلفه های فیزیک Exploring character controllers

  • کار با مؤلفه های فیزیک Importing an animated character

  • کار با مؤلفه های فیزیک Activating the character animation

12. کار با دوربین و لایه ها 12. Working with Cameras and Layers

  • کار با مؤلفه های فیزیک Introducing cameras

  • کار با مؤلفه های فیزیک Working with cameras and layers

  • کار با مؤلفه های فیزیک Activating the platformer scene

  • کار با مؤلفه های فیزیک Adding obstacles and pushing physics

  • کار با مؤلفه های فیزیک Managing multiple levels

13. ایجاد رابط کاربری گرافیکی بازی 13. Creating Game GUIs

  • کار با مؤلفه های فیزیک Working with the Unity GUI

  • کار با مؤلفه های فیزیک Using GUI skins

  • کار با مؤلفه های فیزیک Exploring controls

  • کار با مؤلفه های فیزیک Introducing fonts and styles

  • کار با مؤلفه های فیزیک Scripting in-game menus

  • کار با مؤلفه های فیزیک Hooking up an in-game menu

  • کار با مؤلفه های فیزیک Creating custom cursors

14. تکنیک ها و ویژگی های اضافی 14. Extra Techniques and Features

  • کار با مؤلفه های فیزیک Creating fade transitions

  • کار با مؤلفه های فیزیک Setting AI pathfinding

  • کار با مؤلفه های فیزیک Using render textures for spy cams

نتیجه Conclusion

  • کار با مؤلفه های فیزیک What's next

نمایش نظرات

Unity 3D: 3.5 آموزش
جزییات دوره
10h 52m
106
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
360,252
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Sue Blackman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sue Blackman Sue Blackman

سو بلکمن نزدیک به 20 سال در مدارس هنری و کالج های جامعه مدرس حوزه 3D بوده است. وی بیش از 10 سال درگیر توسعه تجاری موتورهای سه بعدی واقعی بوده است. در گذشته ، او نویسنده مشارکت New Riders Press (Max4 Magic) بوده و برای بازی های جدی برای AMC Siggraph نوشته شده است. او برای تهیه محتوا با برنامه های کاربردی 3D در زمان واقعی ، که توسط بخش های چندرسانه ای در شرکت های Fortune 1000 از جمله Boeing ، Raytheon و Lockheed Martin مورد استفاده قرار گرفته ، مطالب آموزشی محصول و کتابچه راهنمای دستورالعمل ها را نوشت. علاوه بر نوشتن و تدریس ، Sue در چندین بازی برتر برای اکتیویژن و شرکت های تابعه اش ، هنرپیشه اصلی 3D بوده است.