Unity 3D: 3.5 آموزش

Unity 3D: 3.5 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: این دوره برای فراهم آوردن پایه و اساس طراحی قوی در Unity 3D 3.5 - یک موتور بازی برای بازی های موبایل و دسک تاپ و شبیه سازی در زمان واقعی - و همچنین مقدمه ای در مورد اسکریپت نویسی و عملکرد بازی ، به کاربران جدید طراحی شده است. نویسنده Sue Blackman ویژگی های اصلی Unity را بررسی کرده و در موقعیت های واقعی بازی از آنها استفاده می کند. او نشان می دهد که چگونه می توان به هر صحنه چراغ ، بافت ، نماهای متعدد و جلوه هایی مانند آتش و دود اضافه کرد و دارایی های قابل استفاده مجدد را به کار برد. نتیجه نهایی یک بازی نمونه با محیطی سرسبز ، شخصیت های کاملاً متحرک و چند گیم پلی تعاملی اساسی است.
موضوعات شامل:
  • درک تئوری طراحی بازی و سطح
  • سازماندهی پروژه خود در Unity
  • ایجاد و تغییر شکل اشیا
  • تنظیم هندسه
  • نقاشی در زمین ، بافت و درختان
  • تنظیم تنظیمات رندر
  • واردات مناطق
  • ایجاد یک کنترل کننده اول شخص
  • ساخت پرتابه با جاوا اسکریپت
  • ایجاد مواد و سایه بان
  • روشن کردن بازی
  • کار با دوربین ها و نمایش های متعدد
  • متحرک کردن شخصیت ها و دارایی ها
  • ایجاد آتش با سیستم های ذرات
  • مدیریت رابط کاربری گرافیکی (رابط کاربری گرافیکی)

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Unity basics

  • قوسها در انیمیشن آرام و آهسته از حرکت توجه به صدا و موسیقی چرخه های انیمیشن اهمیت زمان خداحافظی... Using the exercise files

1. کاوش در وحدت 3D 1. Exploring Unity 3D

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Exploring the interface

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Organizing your project

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Exploring Scene view

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Navigating Scene view

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Creating objects

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Transforming objects

2. کاوش در ویرایشگر Terrain 2. Exploring the Terrain Editor

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Setting up the terrain geometry

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Painting the topography

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Painting the terrain textures

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Painting trees and forests

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Painting grass, shrubs, and 3D geometry

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Painting detail meshes

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adjusting terrain settings

3. ایجاد محیط 3. Creating the Environment

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding sun, sky, and fog

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the First Person Controller

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Publishing project settings

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Introducing the game environment

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Fine-tuning the First Person Controller

4- معرفی نگارش وحدت 4. Introducing Unity Scripting

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Exploring Unity scripting

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using variables

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Discovering functions

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using syntax, punctuation, and the console

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Looking at function syntax

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Printing to the console

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Exploring rotation and time functions

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Scripting basic functions

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Combining transforms

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Setting transforms

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using conditionals to create gameplay

5. فیلمنامه نویسی درون بازی 5. In-Game Scripting

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Exploring distance and local variables

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Raycasting

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Building timers

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Creating a simple projectile

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Refining the projectile

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Exploring the OnCollision variable and tags

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Sending messages

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Reacting to messages

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Juggling Play and Edit modes

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Suppressing input

6. کار با GameObjects و Component 6. Working with GameObjects and Components

  • کار با مؤلفه های فیزیک Creating GameObjects

  • کار با مؤلفه های فیزیک Understanding components

  • کار با مؤلفه های فیزیک Using colliders for barriers

  • کار با مؤلفه های فیزیک Using colliders for triggers

  • کار با مؤلفه های فیزیک Exploring physics

  • اصول اولیه وحدت بدست آوردن اشیاء در حال شکل دادن اشیاء ایجادکننده نمایش صحنه صحنه نمایش صحنه طراحی سازماندهی برنامه شما تنظیم برنامه رابط تنظیم تنظیمات زمین جزئیات نقاشی مشبک ، بوته ها و هندسه سه بعدیپاشی درختان و جنگل ها نمایش دادن متن زمینه طراحی برنامه ریزی تنظیمات تنظیمات تنظیمات تنظیمات آفتاب ، آسمان ، و شرط بندی مشروط برای ایجاد گیم پلی بازی تنظیم تنظیمات تبدیل برنامه نوشتن برنامه توابع اصلی چرخش و عملکردهای زمان چاپ کردن به کنسول در عملکرد syntax استفاده از نحو ، نگارشی ، و کنسولهای توابع کشف استفاده از متغیرها اکسپلورینگ وحدت اسکریپتیپسپردازی متغیر OnCollision و برچسب ها ارسال پیام ها افزودن جلوه های صوتی ایجاد یک منطقه صوتی استفاده از یک منبع صوتی کار با مناطق باد... Working with physics components

  • با استفاده از پرونده های تمرینی... Making cloth

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Working with wind zones

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using an audio source

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Creating a sound zone

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding audio effects

7. کاوش در prefabs 7. Exploring Prefabs

  • کار با مؤلفه های فیزیک Creating and reusing prefabs

  • کار با مؤلفه های فیزیک Using prefabs with arrays

  • کار با مؤلفه های فیزیک Introducing randomness

  • کار با مؤلفه های فیزیک Creating particle systems

  • کار با مؤلفه های فیزیک Refining particle systems

  • کار با مؤلفه های فیزیک Combining particle systems

  • کار با مؤلفه های فیزیک Upgrading weapons

  • کار با مؤلفه های فیزیک Exploring water effects

8- استفاده از دارایی های وارداتی 8. Using Imported Assets

  • کار با مؤلفه های فیزیک Importing static objects

  • کار با مؤلفه های فیزیک Manipulating textures

  • کار با مؤلفه های فیزیک Working with materials and shaders

  • کار با مؤلفه های فیزیک Handling multiple materials

  • کار با مؤلفه های فیزیک Animating UVs

  • کار با مؤلفه های فیزیک Tracking objects with LookAt

  • کار با مؤلفه های فیزیک Using Linecast and the Line Renderer

9. درک روشنایی 9. Understanding Lighting

  • کار با مؤلفه های فیزیک Investigating ambient light

  • کار با مؤلفه های فیزیک Looking at light types

  • کار با مؤلفه های فیزیک Exploring shadows

  • کار با مؤلفه های فیزیک Baking lighting with Beast

  • کار با مؤلفه های فیزیک Experimenting with Beast

  • کار با مؤلفه های فیزیک Baking the game scene

  • کار با مؤلفه های فیزیک Creating lighting effects

  • کار با مؤلفه های فیزیک Adding a flashlight

  • کار با مؤلفه های فیزیک Exploring waypoints and death zones

10. انیمیشن keyframing 10. Keyframing Animation

  • کار با مؤلفه های فیزیک Platformer setup: Snaps and cosines

  • کار با مؤلفه های فیزیک Using the Animation view

  • کار با مؤلفه های فیزیک Working with multiple animation clips

  • کار با مؤلفه های فیزیک Triggering keyframe animations

  • کار با مؤلفه های فیزیک Animating transparency

  • کار با مؤلفه های فیزیک Keyframing events

  • کار با مؤلفه های فیزیک Avoiding keyframing pitfalls

11. انیمیشن مش های پوسته و شخصیت های کنترل کننده 11. Animating Skinned Meshes and Controlling Characters

  • کار با مؤلفه های فیزیک Importing skinned meshes

  • کار با مؤلفه های فیزیک Adding to imported animations

  • کار با مؤلفه های فیزیک Dynamic parenting

  • کار با مؤلفه های فیزیک Exploring character controllers

  • کار با مؤلفه های فیزیک Importing an animated character

  • کار با مؤلفه های فیزیک Activating the character animation

12. کار با دوربین و لایه ها 12. Working with Cameras and Layers

  • کار با مؤلفه های فیزیک Introducing cameras

  • کار با مؤلفه های فیزیک Working with cameras and layers

  • کار با مؤلفه های فیزیک Activating the platformer scene

  • کار با مؤلفه های فیزیک Adding obstacles and pushing physics

  • کار با مؤلفه های فیزیک Managing multiple levels

13. ایجاد رابط کاربری گرافیکی بازی 13. Creating Game GUIs

  • کار با مؤلفه های فیزیک Working with the Unity GUI

  • کار با مؤلفه های فیزیک Using GUI skins

  • کار با مؤلفه های فیزیک Exploring controls

  • کار با مؤلفه های فیزیک Introducing fonts and styles

  • کار با مؤلفه های فیزیک Scripting in-game menus

  • کار با مؤلفه های فیزیک Hooking up an in-game menu

  • کار با مؤلفه های فیزیک Creating custom cursors

14. تکنیک ها و ویژگی های اضافی 14. Extra Techniques and Features

  • کار با مؤلفه های فیزیک Creating fade transitions

  • کار با مؤلفه های فیزیک Setting AI pathfinding

  • کار با مؤلفه های فیزیک Using render textures for spy cams

نتیجه Conclusion

  • کار با مؤلفه های فیزیک What's next

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Unity 3D: 3.5 آموزش
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
10h 52m
106
Linkedin (لینکدین) lynda-small
29 تیر 1391 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
360,252
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Sue Blackman

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sue Blackman Sue Blackman

سو بلکمن نزدیک به 20 سال در مدارس هنری و کالج های جامعه مدرس حوزه 3D بوده است. وی بیش از 10 سال درگیر توسعه تجاری موتورهای سه بعدی واقعی بوده است. در گذشته ، او نویسنده مشارکت New Riders Press (Max4 Magic) بوده و برای بازی های جدی برای AMC Siggraph نوشته شده است. او برای تهیه محتوا با برنامه های کاربردی 3D در زمان واقعی ، که توسط بخش های چندرسانه ای در شرکت های Fortune 1000 از جمله Boeing ، Raytheon و Lockheed Martin مورد استفاده قرار گرفته ، مطالب آموزشی محصول و کتابچه راهنمای دستورالعمل ها را نوشت. علاوه بر نوشتن و تدریس ، Sue در چندین بازی برتر برای اکتیویژن و شرکت های تابعه اش ، هنرپیشه اصلی 3D بوده است.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.