نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مقاله آموزشی Houdini ، نگاهی خواهیم داشت به بخش جلوه های تصویری خط لوله برای مختصری که برای SIGGRAPH تولید کردیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016 و Houdini 14. در این مقاله آموزشی Houdini ، نگاهی خواهیم داشت به قسمت جلوه های تصویری خط لوله برای مدت کوتاهی که برای SIGGRAPH تولید کردیم. در طول آموزش ، ما خواهیم دید که چگونه با تجزیه انیمیشن آنچه را که لازم است از بخش FX شناسایی کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک خط لوله جلوه های بصری موثر متناسب با نیازهای پروژه بسازیم و چگونه عناصر را از بسته های نرم افزاری مختلف خارج و خارج کنیم. ما در مورد استفاده از گردش کار بهینه شده برای تولید Houdini DOPs ، گردش کار ذخیره سازی هندسه و نحوه ایجاد عناصر ارائه شده برای استفاده در NUKE بحث خواهیم کرد. این آموزش گام به گام در تمام دارایی هایی که ما استفاده کردیم ، پیش نمی رود ، اما هدف آن این است که بینشی از مفاهیم کلی ، روش تولید و گردش کار به شما ارائه دهد. قبل از شروع این آموزش ، ما به شما توصیه می کنیم با مفاهیم کلی زمینه دینامیک هودینی ، عملگرهای سطح و گردش کار آشنا شوید. با پایان این آموزش هودینی ، شما درکی از چگونگی ایجاد تمام FX برای سری خطوط لوله تولید Daydreamer خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016 و Houdini 14.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی
Introduction and Overview
خط تولید خط تولید Daydreamer جلد 6: پویایی
Daydreamer Production Pipeline Volume 6: Dynamics
-
انیمیشن را مطالعه کنید
Study the Animatic
-
مسائل صادرات ، واردات و مقیاس
Export, Import, and Scale Isses
-
آماده سازی هندسه برخورد
Preparing Collision Geometry
-
ایجاد یک منبع برای گرد و غبار
Creating a Source for Dust
-
ایجاد سیستم ها و حجم های ذرات
Creating Particle Systems and Volumes
-
ایجاد دود موشک
Creating Rocket Smoke
-
ایجاد شعله های موشک
Creating Rocket Flames
-
در حال ارائه برای NUKE
Rendering for NUKE
نمایش نظرات