آموزش جاوا 8

Learning Java 8

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: جاوا یکی از پنج زبان برنامه نویسی برتر است و برای وب سایت ها ، کنترلرهای تعبیه شده و توسعه برنامه های Android استفاده می شود. این مقدمه ای است برای شروع برنامه نویسی با جاوا. پگی فیشر اصول اولیه را معرفی می کند: انواع داده ها ، رشته ها ، آرایه ها ، عبارات ، حلقه ها و توابع. او به شما کمک می کند تا جریان و منطق کد خود را کنترل کنید ، و کلاس هایی را با استفاده از اصول طراحی شی گرا ایجاد کنید. سپس کمی فراتر از اصول اولیه بروید و تکنیک های پیشرفته کار با آرایه ها ، دستکاری پرونده ها و ساخت رابط های گرافیکی کاربر (GUI) را یاد بگیرید که به ورودی کاربر پاسخ می دهند. این دوره کپسول سه ساعته برای توسعه دهندگانی که باید سریع با جاوا سریع شوند و همچنین برای برنامه نویسان تازه کار که اولین طعم خود را از این زبان محبوب می خواهند مناسب است.
موضوعات شامل:
  • بارگیری و کاوش NetBeans
  • درک اصول جاوا: انواع داده ها ، رشته ها ، آرایه ها و موارد دیگر
  • کنترل جریان با توابع و حلقه ها
  • ایجاد کلاس
  • مرتب سازی و جستجو در آرایه ها
  • دستکاری پرونده ها
  • خطاهای مدیریت
  • ایجاد رابط کاربری گرافیکی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. شروع کار 1. Getting Started

  • جاوا چیست؟ What is Java?

  • بارگیری Java IDE (NetBeans) Downloading the Java IDE (NetBeans)

  • نمودارهای نمودار و نمودارهای UML Flowcharting and UML diagrams

  • درک الگوریتم ها Understanding algorithms

  • کاوش در IDE Exploring the IDE

  • برنامه نویسی خط فرمان با جاوا Command-line programming with Java

  • ایجاد اسناد جاوا Creating Java docs

2. مبانی جاوا 2. Java Basics

  • آناتومی یک برنامه جاوا Anatomy of a Java program

  • درک انواع داده ها Understanding data types

  • با استفاده از رشته ها Using strings

  • درک آرایه ها Understanding arrays

  • درک تبدیل ضمنی و صریح Understanding implicit and explicit conversion

  • خطای منطق اشکال زدایی و خطاهای نحوی Debugging logic and syntax errors

  • با استفاده از دیباگر Using the debugger

  • چالش: محاسبه ساده Challenge: Simple calculation

  • راه حل: محاسبه ساده Solution: Simple calculation

3. جریان کنترل 3. Flow of Control

  • درک عبارات اساسی Understanding basic expressions

  • کار با تصمیمات Working with decisions

  • مقایسه انواع مختلف حلقه ها Comparing different types of loops

  • با استفاده از توابع از پیش تعریف شده Using predefined functions

  • ایجاد توابع تعریف شده توسط کاربر Creating user-defined functions

  • با استفاده از تماس با ارزش و تماس با مرجع Using call by value and call by reference

  • توابع اضافه بار Overloading functions

  • چالش: اقامت در بیمارستان Challenge: Hospital stay

  • راه حل: اقامت در بیمارستان Solution: Hospital stay

4- کلاس ها و اشیاء 4. Classes and Objects

  • ایجاد کلاس Creating classes

  • کلاس های شروع به کار Instantiating classes

  • با استفاده از کپسوله سازی Using encapsulation

  • درک وراثت Understanding inheritance

  • کار با چند شکل Working with polymorphism

  • چالش: لیست فیلم Challenge: Movie list

  • راه حل: لیست فیلم Solution: Movie list

5. فراتر از مبانی 5. Beyond the Basics

  • در حال بازبینی آرایه ها Revisiting arrays

  • کار با آرایه های دو بعدی Working with two-dimenional arrays

  • با استفاده از ArrayLists Using ArrayLists

  • معرفی بازگشتی Introducing recursion

  • آرایه های مرتب سازی Sorting arrays

  • جستجو در آرایه ها Searching arrays

  • چالش: مواد غذایی Challenge: Groceries

  • راه حل: مواد غذایی Solution: Groceries

6. دستکاری پرونده 6. File Manipulation

  • اجرای عملیات پرونده Implementing file operations

  • خطاها در استفاده Handling errors

  • چالش: بارگیری یک پرونده Challenge: Loading a file

  • راه حل: بارگیری یک پرونده Solution: Loading a file

7. مبانی رابط کاربری گرافیکی 7. Graphical User Interface Basics

  • قابها ، رویدادها و مدیریت رویدادها Frames, events, and event handling

  • چالش: رابط کاربری گرافیکی Challenge: GUI

  • راه حل: رابط کاربری گرافیکی Solution: GUI

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش جاوا 8
جزییات دوره
3h 9m
51
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
1,455,956
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Peggy Fisher
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Peggy Fisher Peggy Fisher

برنامه نویس ، مدیر محتوا در LinkedIn Learning پگی فیشر یک برنامه نویس و مدیر محتوا در LinkedIn Learning است.

تمرکز اصلی پگی برنامه نویسی برنامه در جاوا ، آردوینو و ++ C است. وی همچنین در دوره های COBOL و ریاضیات گسسته کار کرده است. پیش از این وی عضو هیئت علمی دانشکده علوم و فناوری اطلاعات دانشگاه ایالتی پن بود. او کار خود را به عنوان یک برنامه نویس آغاز کرد و در یک شرکت بزرگ بیمه کار می کرد ، اما پس از 18 سال کار خود را به عنوان مدیر فناوری اطلاعات ترک کرد تا به تدریس علاقه واقعی خود بپردازد. وی مدرک کارشناسی ارشد را در آموزش ریاضیات کسب کرد و به تدریس ریاضیات دبیرستان و علوم کامپیوتر در پنسیلوانیا ادامه داد. در سال 2012 ، پگی به عنوان یک طراح آموزشی در ایالت پن پذیرفت و پس از مدت کوتاهی تدریس معرفی برنامه نویسی برنامه را با جاوا آغاز کرد. او از حامیان جدی زنان در STEM است. وی به عنوان یکی از معلمان معلم زن برنامه نویسی ، به عنوان مربی برای خانم های تازه واردی که قصد کار در برنامه نویسی را دارند ، خدمت می کند. وی همچنین هماهنگ کننده ارتباط K-12 برای دانشکده بود ، جایی که او برنامه ریزی می کرد ، می دوید و برای دانشجویان تابستان دبیرستان و اردوگاه های تابستانی آموزش می داد. وی در مصاحبه PBS NewsHour اظهار داشت که همه دانش آموزان باید حداقل در یک کلاس برنامه نویسی در دبیرستان یا دانشگاه شرکت کنند. پگی از یادگیری مداوم و یافتن راه های جدید و هیجان انگیز برای زنده کردن فناوری در داخل و خارج از کلاس ، مانند استفاده از میکروکنترلرهای آردوینو یا Lego Mindstorms ، برای کمک به شما در یادگیری عملی و سرگرم کننده لذت می برد.