در این دوره رایگان گام به گام، نحوه ایجاد یک صحنه انیمیشن سه بعدی در Moho 13 را به شما آموزش می دهم. این دوره به (4) بخش تقسیم می شود و ابتدا با طراحی شخصیت شروع می کنیم.
مرحله 1 - طراحی شخصیت
مگر اینکه قبلاً شخصیتی داشته باشید که میخواهید از خارج از موهو وارد کنید - من همه چیزهایی را که باید در مورد ابزارهای طراحی و نحوه استفاده از آنها برای طراحی شخصیت Orville که متحرک میکنیم بدانید، به شما نشان خواهم داد.
مرحله 2 - تقلب شخصیت
بعد از اینکه شخصیت خود را طراحی کردیم، اکنون زمان آن رسیده است که آن را تقلب کنیم. ریگ کردن فرآیند افزودن استخوان است. تقریباً مانند نرم افزار سه بعدی - در Moho، پس از ایجاد شخصیت خود، استخوان هایی را اضافه می کنید تا وقتی به انیمیشن می رسیم، شخصیت حرکت کند. همراه با افزودن استخوانها، ابزارها و روشهای قدرتمند برای تقویت استخوان از جمله اتصال انعطافپذیر، استخوانهای هوشمند، استخوانهای هدف و موارد دیگر را نیز بررسی خواهیم کرد.
مرحله 3 - طراحی پس زمینه
اکنون زمان تنظیم پس زمینه است. ما آن را در (2) صفحه - میان زمین و پس زمینه راه اندازی خواهیم کرد. اما اکنون فقط به شما نشان می دهم که چگونه پس زمینه خود را در یک فضای سه بعدی تنظیم کنید - که به آن جلوه منظر حرفه ای/جذاب می دهد.
مرحله 4 - انیمیشن
اکنون برای بهترین بخش، زمان انیمیشن است! ابتدا با شخصیت خود شروع می کنیم. ما به اصول انیمیشن و نحوه اعمال مستقیم آنها در انیمیشن شخصیت خود خواهیم پرداخت. سپس ما پس زمینه و شخصیت خود را می گیریم و آنها را با هم ترکیب می کنیم و به شما نشان می دهم که چگونه از ابزارهای دوربین برای ایجاد اولین صحنه خود استفاده کنید!
اکنون زمان آن است که پیشرفت خود را پست کنید! من خیلی دوست دارم ببینم آیا شما توانستید صحنه انیمیشنی را که ما ساختیم ایجاد کنید یا خودتان بسازید.
بهکارگیری آنچه یاد میگیرید و تمرین از طریق آزمون و خطا بهترین راه برای بهتر شدن در انیمیشن است. من مشتاقانه منتظر دیدن انیمیشن های شما هستم!
پرفروش ترین مربی - انیماتور دو بعدی و سه بعدی
نمایش نظرات