لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش 3ds Max: نقشه برداری UVW
3ds Max: UVW Mapping
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
نقشه برداری UVW به شما امکان می دهد یک روش ریاضی و مبتنی بر مختصات در ترسیم نقشه های 2D به اشیا 3D سه بعدی نامنظم در 3ds Max داشته باشید. این ابزارها پیچیده به نظر می رسند ، اما این دوره به شما کمک می کند بر آنها تسلط پیدا کنید و نقشه برداری UVW را در پروژه های خود کار کنید. نویسنده Joel Bradley با اصول اولیه - تعریف فضای UVW و مختصات - و اصلاح کننده نقشه UVW ، کلید اعمال مختصات نقشه و تنظیم مکان قرارگیری نقشه را معرفی می کند. از آنجا او به گزینه های بسته بندی منبع در بیت مپ و گره های نقشه رویه و تفاوت ها هنگام نقشه برداری در مش های ایستا و متحرک نگاه می کند. فصل سوم اصلاح کننده قدرتمند Unwrap UVW و ابزار انتخاب ، لایه برداری و لایه برداری آن را پوشش می دهد. دوره با مروری بر گزینه های موجود در پنجره ویرایش UVW به پایان می رسد.
موضوعات شامل:
مختصات UVW چیست؟
درک فضای UVW
مختصات تولید خودکار li>
استفاده از کانالهای نقشه li>
کار با سیستمهای جهانی XYZ و شی XYZ
نقشه برداری از لایه برداری و لایه برداری li>
تغییر شکل عناصر UV li>
UV های آرامش بخش li>
ارائه الگوی ماورا بنفش li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید بدانید
What you should know
فایل های تمرینی
Exercise files
ساختار پروژه 3ds Max
The 3ds Max project structure
مدیریت گاما
Gamma handling
نمایش نقشه ها در منظره
Displaying maps in the viewport
1. مبانی نقشه برداری UVW
1. UVW Mapping Basics
مختصات UVW دقیقاً چیست؟
What exactly are UVW coordinates?
درک فضای UVW
Understanding UVW space
مختصات تولید شده خودکار: آیا آنها خوب یا بد هستند؟
Autogenerated coordinates: Are they good or bad?
اصلاح کننده UVW Map: قسمت اول
The UVW Map modifier: Part one
اصلاح کننده UVW Map: قسمت دوم
The UVW Map modifier: Part two
کار با gizmo UVW
Working with the UVW gizmo
با استفاده از کانال های نقشه
Using map channels
با استفاده از اندازه نقشه در دنیای واقعی
Using Real-World Map Size
2. حفر کمی عمیق تر
2. Digging a little deeper
حرکت مختصات
The Coordinates rollout
جهان XYZ
World XYZ
شی XYZ
Object XYZ
کار با نقشه برداری صریح
Working with explicit mapping
با استفاده از گزینه XYZ to UVW
Using the XYZ to UVW option
3. کنترلهای تعدیل کننده UVW را لغو کنید
3. Unwrap UVW Modifier Controls
نمای کلی از اصلاح UVW Unwrap
Overview of the Unwrap UVW modifier
ابزار انتخاب
Selection tools
برنامه ویرایش UVs
The Edit UVs rollout
ابزارهای نقشه برداری
Peel-mapping tools
چگونه نقشه نویسی کار می کند
How pelt mapping works
با استفاده از کنترل های نقشه برداری
Using the pelt-mapping controls
4- رابط ویرایش UVW
4. The Edit UVW Interface
تبدیل سریع برای طرح بندی UV
Quick transforms for UV layouts
صفحه نمایش Reshape Elements
The Reshape Elements rollout
نتیجه گیری Stitch
The Stitch rollout
The Explote rollout: قسمت اول
The Explode rollout: Part one
The Explote rollout: قسمت دوم
The Explode rollout: Part two
جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.
جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.
در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.
نمایش نظرات