آموزش برنامه پایگاه داده Oracle با شماره آزمون PL/SQL: 1Z0-149 - با استفاده از Dynamic SQL

Oracle Database Program with PL/SQL Exam Number: 1Z0-149 - Using Dynamic SQL

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: Dynamic SQL یک تکنیک برنامه نویسی پیشرفته است. هر برنامه ای نیاز به پیش بینی، خودکارسازی و ادغام ورودی کاربر در دستورات SQL خود دارد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از SQL پویا با این چالش ها روبرو شوید. Dynamic SQL یک تکنیک برنامه نویسی بسیار قدرتمند و همه کاره است که توسط Oracle برای پایگاه های داده خود ارائه شده است. هر برنامه در حال رشد با نیاز به پیش بینی درخواست های کاربران مواجه است. استفاده مجدد از کد موجود می تواند زمان صرف شده برای توسعه، بررسی و آزمایش را به شدت کاهش دهد. نگرانی های امنیتی همیشه مهم هستند و اجازه دادن به پرس و جوهای مستقیم SQL به پایگاه داده ممکن است همیشه بهترین ایده نباشد. در این دوره Oracle Database Program with PL/SQL Exam Number: 1Z0-149 - با استفاده از Dynamic SQL، نحوه رسیدگی به این مسائل را یاد خواهید گرفت. ابتدا، نحوه تبدیل یک پرس و جو معمولی به پویا و زمانی که نیاز به این تبدیل وجود دارد را بررسی خواهید کرد. در مرحله بعد، شما یاد خواهید گرفت که انواع را به پرس و جوهای پویا متصل کنید، راهی بسیار مفید برای انتقال داده ها از کاربران یا از داخل پایگاه داده. در نهایت، شما یاد خواهید گرفت که چگونه به طور متناوب به مشکل SQL پویا نزدیک شوید. پس از اتمام این دوره، مهارت ها و دانش لازم برای نزدیک شدن به SQL پویا مورد نیاز برای برنامه خود را خواهید داشت و همچنین برای شرکت در بخش Using Dynamic SQL در آزمون 1Z0-149 آماده خواهید بود.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

شروع کار با Dynamic SQL Getting Started with Dynamic SQL

  • معرفی Introduction

  • جریان اجرای SQL Execution Flow of SQL

  • دستور فوری را اجرا کنید Execute Immediate Command

بندهای اضافی دینامیک SQL Dynamic SQL Additional Clauses

  • Dynamic SQL - ورودی ها Dynamic SQL - Inputs

  • پویا SQL - نگرانی های امنیتی Dynamic SQL - Security Concerns

  • پویا SQL - نگرانی های عملکرد Dynamic SQL - Performance Concerns

  • SQL پویا - خروجی ها Dynamic SQL - Outputs

  • Dynamic SQL - Compex Examps Dynamic SQL - Compex Examples

بسته DBMS_SQL DBMS_SQL Package

  • DBMS_SQL مقدمه DBMS_SQL Introduction

  • ورودی های DBMS_SQL DBMS_SQL Inputs

  • خروجی های DBMS_SQL DBMS_SQL Outputs

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش برنامه پایگاه داده Oracle با شماره آزمون PL/SQL: 1Z0-149 - با استفاده از Dynamic SQL
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
0h 51m
12
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
23 اسفند 1400 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alexandru Huiban Alexandru Huiban

الکس بیش از 12 سال تجربه توسعه نرم افزار دارد. زمینه اصلی تخصص او توسعه پایگاه داده، برنامه نویسی pl/sql و افشای داده ها با میکروسرویس ها است. او گاهی اوقات با استفاده از سیستم های روی یک تراشه، عمدتاً Raspberry pi، در سرهم بندی های بی پایان در پروژه های کوچک گم می شود.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.