آموزش تقلب شخصیت های بازی در مایا

Rigging Game Characters in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این مجموعه از درس ها با طیف گسترده ای از تکنیک های مفید برای تقلب شخصیت های بازی آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر. در این مجموعه از دروس ما با طیف گسترده ای از تکنیک های مفید برای تقلب شخصیت های بازی آشنا خواهیم شد. در این دوره، یک شخصیت را برای بازی در Maya تقلب می کنیم. ما تکنیک هایی مانند تنظیم مفاصل خود را برای داشتن جهت گیری ثابت در کل اسکلت پوشش خواهیم داد، ما یک دکل پیچشی برای رفع تغییر شکل هایی که در انیمیشن فرو می ریزند، خواهیم آموخت که چگونه یک دکل پا با کنترل بیشتر بانکی ایجاد کنیم، و حتی پوشش می دهیم. ایجاد یک دکل ستون فقرات مقاوم و انعطاف پذیر با پیچش پیشرفته. همچنین تکنیک‌های نقاشی با وزنه را مورد بحث قرار خواهیم داد که به سرعت بخشیدن به این فرآیند کمک می‌کند و باعث می‌شود کمتر ترسناک شود و در عوض تجربه‌ای لذت‌بخش باشد. در پایان این دوره شما تکنیک های ریگ را یاد می گیرید که می تواند در هر دکلی که می سازید اعمال شود. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تقلب شخصیت های بازی در مایا Rigging Game Characters in Maya

  • تنظیم صحنه Setting up the Scene

  • شروع روی اسکلت Starting on the Skeleton

  • تکمیل زنجیر پا Completing the Leg Chains

  • ساخت استخوان های پا معکوس Building the Reverse Foot Bones

  • اتمام دکل پا معکوس Finishing the Reverse Foot Rig

  • کنترل بانک پا Foot Bank Controls

  • ایجاد کنترل های پا Creating the Foot Controls

  • پیچیدن کنترل های پا Wrapping up the Foot Controls

  • راه اندازی کنترل های زانو Setting up Knee Controls

  • منحنی ها را برای زانوها وصل کنید Connect Curves for the Knees

  • شروع از ستون فقرات Starting on the Spine

  • افزایش انعطاف پذیری ستون فقرات Adding Flexibility to the Spine

  • پیچاندن ستون فقرات Twisting the Spine

  • ایجاد کنترل های بالاتنه Creating Upper Body Controls

  • نهایی کردن ستون فقرات Finalizing the Spine

  • تقلب گردن و سر Rigging the Neck and Head

  • شروع Eye Rig Beginning the Eye Rig

  • کنترل چشم ها Controlling the Eyes

  • زنجیر شانه و بازو The Shoulder and Arm Chains

  • اتمام زنجیره بازو Finishing the Arm Chain

  • ساخت استخوان های دست Constructing the Hand Bones

  • پیچیدن انگشتان Wrapping up the Fingers

  • کنترل های شانه Shoulder Controls

  • کار بر روی کنترل بازو Working on the Arm Controls

  • تکمیل کنترل بازو Completing the Arm Controls

  • راه اندازی کنترل های آرنج Setting up Elbow Controls

  • منحنی ها را برای آرنج وصل کنید Connect Curves for the Elbows

  • کنترل های انگشتی Finger Controls

  • نهایی کردن کنترل های انگشتی Finalizing the Finger Controls

  • یک شیء کنترل جهانی A Global Control Object

  • مجموعه کاراکترها برای ریگ کنترل Character Sets for the Control Rig

  • بستن دوچرخه سوار Binding the Biker

  • اصلاح وزنه های گردن و سر Refining the Weights of the Neck and Head

  • اصلاحات نهایی در تغییر شکل گردن و سر Final Tweaks on the Neck and Head Deformations

  • اصلاح تغییر شکل پاها Correcting the Deformations of the Feet

  • تنظیم دقیق تغییر شکل پاها Fine-tuning the Deformations of the Legs

  • ویرایش وزنه های ستون فقرات Editing the Spine's Weights

  • بستن پلک ها Rigging the Eyelids

  • مرتب کردن ابروها Rigging the Eyebrows

  • تغییر شکل کمربند ژاکت Deforming the Jacket Belt

  • اتمام دکل کمربند ژاکت Finishing the Jacket Belt Rig

  • راه اندازی سگک ژاکت Setting up the Jacket Buckle

  • انسداد در وزنه های انگشتان Blocking in the Weights of the Fingers

  • نهایی کردن تغییر شکل دست ها Finalizing the Deformations of the Hands

  • ایجاد مفاصل پیچشی برای بازوها Creating Twist Joints for the Arms

  • کنترل مفاصل پیچشی Controlling the Twist Joints

  • اضافه کردن مفاصل پیچشی به عنوان اجسام تأثیرگذار Adding the Twist Joints as Influence Objects

  • تصحیح وزنه های شانه ها/اتمام دکل Correcting the Weights of the Shoulders/Finishing the Rig

نمایش نظرات

آموزش تقلب شخصیت های بازی در مایا
جزییات دوره
7h 56m
49
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.